FORSIDE NY DELTAGER? TILMELDTE SPILLERE LIGA CUPS/TIPS LADDER COMMUNITY REGLER/INFO KONTAKT DOWNLOADS

FORUM

Forum
Forum
Forum
Home | Profile | Register | Active Topics | Active Polls | Members | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

All Forums
 DMT
 Teknisk Support
 ICQlite

Note: You must be registered in order to post a reply.
To register, click here. Registration is FREE!

Screensize:
UserName:
Password:
Format Mode:
Format: BoldItalicizedUnderlineStrikethrough Align LeftCenteredAlign Right Horizontal Rule Insert HyperlinkInsert EmailInsert Image Insert CodeInsert QuoteInsert List

* HTML is OFF
* Forum Code is ON
Smilies
Smile [:)] Big Smile [:D] Cool [8D] Blush [:I]
Tongue [:P] Evil [):] Wink [;)] Clown [:o)]
Black Eye [B)] Eight Ball [8] Frown [:(] Shy [8)]
Shocked [:0] Angry [:(!] Dead [xx(] Sleepy [|)]
Kisses [:X] Approve [^] Disapprove [V] Question [?]

Check here to include your profile signature.

T O P I C    R E V I E W
SpeZ Posted - 06 Oct 2004 : 16:50:25
Hej
jeg har fået mig et problem. Jeg bruger icqlite. og pludselig i dag vil den ikke starte op. Jeg afinstallere og geninstallere og så da jeg starter op igen er min kontaktliste forsvundet, det er jo som det er. Men jeg kan ikke adde nogen, der sker ikke en skid, den står bare og siger: adding user to your contact list, negotiation with the icq servers.
3   L A T E S T    R E P L I E S    (Newest First)
SpeZ Posted - 06 Oct 2004 : 23:04:41
af en eller anden mærkelig grund er det pludselig gået i orden
så nu virker den nye icq lite
SpeZ Posted - 06 Oct 2004 : 19:21:28
jeg har prøvet at installere miranda, så bliver jeg smidt af og så gider den ikke connecte icq'en..

jeg har også prøvet icqpro, men der får jeg hele tiden fejl 133. og hvad jeg kan finde frem til står at der man skal slette nogen på sin kontaktliste.. men jeg har jo ingen på og i min gamle contactliste havde jeg i hvert fald ikke 600 som der står
GoodPeace Posted - 06 Oct 2004 : 19:04:52
der er vist noget med at icqlite kun kan bruge serverside contacts, og hvis der så er probs med serveren, så kan du ikke få fat i dine contacts.

- hva kan jeg sige, Miranda kan også blive din veninde!

Forum © 2007 DMT Go To Top Of Page
Snitz Forums 2000

(c) 1998-2006 DMT - Din IP er 18.223.203.196