Note: You must be registered in order to post a reply. To register, click here. Registration is FREE!
T O P I C R E V I E W
FSN1977
Posted - 11 Oct 2004 : 09:35:17 Jeg har et stort problem, jeg kan overhoved ikke komme ind i Fifa 2005, min skærm kommer op og siger jeg ikke kan køre den frekvens som spillet køre, men så kommer der et meget underligt twist, jeg prøvede at installer nogle nye drivere til mit GF, jeg genstartede, og derefter virkede det...men så efter jeg genstartede endnu engang, var problemet tilbage. Nogen der kender en løsning på dette problem?
spec: Gf4 Ti4200 128 1gb ram P4 2,4 Gh Direct x 9.0b Nyeste drivere fra Nvidia
Mvh Frank
4 L A T E S T R E P L I E S (Newest First)
BL
Posted - 11 Oct 2004 : 13:47:20 hmmm lyder umiddelbart som noget dx9/driver-kontra-grafikkortmodel-sjov. Har i installeret dx9? ka 05 køre uden? er det en ældre model grafikkort kan der opstå problemer med de nye drivere der forsøger at få de gamle kort til at køre dx9 effekter......irreterende!! forsøg fks med nogle detornatordrivere istedet for de nye
NorviG
Posted - 11 Oct 2004 : 12:17:00 Hey
Jeg havede også problemer med fifa 2005 grafik - og har det stadig engang imellem
Bruger også nvida dog kun Gf2
for mig hjælper det at gå i windows mens spillet stadig køre og derfra gå i display properties/settings/advanced/troubleshoot og så rykke på hardware acceleration baren..
den køre normalt på full hos mig.. men er der grafik problemer hjælper det at sætte den en tand ned... eller hvis den er en tand nede - så sætte den på full igen... lidt mærkligt, men det virker
FSN1977
Posted - 11 Oct 2004 : 11:57:05 Det har desværrer ikke noget med skærm driverne at gøre, jeg har installeret de korrekte drivere. Dog har jeg fundet ud af at det er opstart billede, altså der hvor man vælger sprog, at den laver fejlen, så jeg trykker bare return, så kommer billedet igen, dog er det meget mystisk at den ikke kan klare det opstarts billede.
Mvh Frank
daugaard
Posted - 11 Oct 2004 : 09:53:26 Hej Frank...
Du skal finde og installere den driver der passer til din skærm. Mærke og type! P.t. køre den helt sikkert "standard skærm"... Det burde gøre det!