FORSIDE NY DELTAGER? TILMELDTE SPILLERE LIGA CUPS/TIPS LADDER COMMUNITY REGLER/INFO KONTAKT DOWNLOADS

FORUM

Forum
Forum
Forum
Home | Profile | Register | Active Topics | Active Polls | Members | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

All Forums
 DMT
 Teknisk Support
 FIFA 2005 er mystisk!

Note: You must be registered in order to post a reply.
To register, click here. Registration is FREE!

Screensize:
UserName:
Password:
Format Mode:
Format: BoldItalicizedUnderlineStrikethrough Align LeftCenteredAlign Right Horizontal Rule Insert HyperlinkInsert EmailInsert Image Insert CodeInsert QuoteInsert List

* HTML is OFF
* Forum Code is ON
Smilies
Smile [:)] Big Smile [:D] Cool [8D] Blush [:I]
Tongue [:P] Evil [):] Wink [;)] Clown [:o)]
Black Eye [B)] Eight Ball [8] Frown [:(] Shy [8)]
Shocked [:0] Angry [:(!] Dead [xx(] Sleepy [|)]
Kisses [:X] Approve [^] Disapprove [V] Question [?]

Check here to include your profile signature.

T O P I C    R E V I E W
daugaard Posted - 11 Oct 2004 : 14:38:18
Nu har jeg i denne weekend haft besøg af min venskabs klub VALENSIA og vi har spille ca. 20 FIFA 2005 kampe. I starten kunne vi godt i netværk efter endt spil trykke på "OMKAMP" og springe let og elefant over alt det der connect sjov. Men efter nogle kampe forsvandt denne option???? Kun Kampfakta og Videre var mulig???
Hvad sker dér maaan!!! Nå.... Men videre til lidt mere sjov! Nogle gange kan man godt trykke enter for at komme videre når man connecter, andre gange skal musen bruges for at klikke videre... Og helt tredje gange skal der simpelthen genstartes for at komme videre... Hmmm EA??
Når der er hjørne til f.eks. Valensia så kan jeg som modstander klikke videre inden Valensia overhoved får valgt måden indlægget skal være...
I spil med direct-IP kan man som udebanehold ikke trykke "ESC" efter scoring for at gå uden om gengivelsen af målet.... Så skal man sidde der og se kassen 3 gange....

Konklusion efter 3 dage med FIFA2005:

FIFA 2005 er sjovt! Det er et fedt gameplay. Fede grafiske animationer m.m. Glæder mig til T1...
Men for fanden hvor jeg savner CHAT delen fra FIFA 2003 og før!
Der er mange små irritations momenter som beskrevet oven over som jeg inderligt håber på at EA får styr på ved en snarrelig patch..
7   L A T E S T    R E P L I E S    (Newest First)
GoodPeace Posted - 12 Oct 2004 : 20:42:06
ja, det kan da om ikke andet gøre det mere besværligt at score på hjørne - eller man skal ihvertfald kunne en rutine på alle typerne, da man ikke rigtig selv kan vælge

- ved ikke lige om det var det, EA tænkte...hvis de overhovedet tænkte..
daugaard Posted - 12 Oct 2004 : 20:29:32
Hey der Busken!

Buskens Svar:

1. Okay her er hvad jeg har oplevet: man kan som hjemmehold ikke vælge type af indlæg, mens man som ude hold ikke kan trykke vidre.

Hvis min modstander er ved at vælge indlæg ved hjørnespark, kan jeg trykke på "Tasteturtast-D" inden han når at vælge... Herre latterligt! Eks.... Valencia ser kun mulighederne i 2 sek... Så har jeg trykket....
IstvaN Posted - 12 Oct 2004 : 16:36:38
Tryk "1" for at komme videre ved replays og hjørne...
busken Posted - 12 Oct 2004 : 15:58:07
1. Når der er hjørne til f.eks. Valensia så kan jeg som modstander klikke videre inden Valensia overhoved får valgt måden indlægget skal være...

2.I spil med direct-IP kan man som udebanehold ikke trykke "ESC" efter scoring for at gå uden om gengivelsen af målet

3.FIFA 2005 er sjovt! Det er et fedt gameplay. Fede grafiske animationer m.m. Glæder mig til T1...
Men for fanden hvor jeg savner CHAT delen fra FIFA 2003 og før!

4.Der er mange små irritations momenter som beskrevet oven over som jeg inderligt håber på at EA får styr på ved en snarrelig patch..

Svar:

1. Okay her er hvad jeg har oplevet: man kan som hjemmehold ikke vælge type af indlæg, mens man som ude hold ikke kan trykke vidre.

2. Ved udebane scoring kan man igen ikke trykke forbi gengivelser.

3. Enig i første del, og prøv ventrilo i stedet for chat.. (jeg stiller måske en server til rådighed.

4. Jeps ser frem til en patch til disse småproblemer :)
AndersOlsen Posted - 12 Oct 2004 : 14:44:37
Bror,

Betyder det så du trækker dig fra mødet med Il Tempo Gigante i DMT open ?

Jeg oplever et par af de ting du nævner Bo, men synes stadig der er gode forhåbninger til spillet. Der sker lidt mere, og spillernes animationer er blevet meget bedre.
BL Posted - 12 Oct 2004 : 14:11:35
JOOOOOOOOOOOOOOOOOO!!!!!!!!!!!!!!! SUPERPLATTE DÅRLIGE EA HAR GJORT DET IGEN , DENNE GANG BARE ENDU VÆRRE END I 04"
daugaard Posted - 12 Oct 2004 : 00:45:05
Er der slet ingen der kan genkende disse ting?

Forum © 2007 DMT Go To Top Of Page
Snitz Forums 2000

(c) 1998-2006 DMT - Din IP er 3.145.59.167