FORSIDE NY DELTAGER? TILMELDTE SPILLERE LIGA CUPS/TIPS LADDER COMMUNITY REGLER/INFO KONTAKT DOWNLOADS

FORUM

Forum
Forum
Forum
Home | Profile | Register | Active Topics | Active Polls | Members | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

All Forums
 DMT
 Teknisk Support
 Kan ikke starte online spil i fifa 2005

Note: You must be registered in order to post a reply.
To register, click here. Registration is FREE!

Screensize:
UserName:
Password:
Format Mode:
Format: BoldItalicizedUnderlineStrikethrough Align LeftCenteredAlign Right Horizontal Rule Insert HyperlinkInsert EmailInsert Image Insert CodeInsert QuoteInsert List

* HTML is OFF
* Forum Code is ON
Smilies
Smile [:)] Big Smile [:D] Cool [8D] Blush [:I]
Tongue [:P] Evil [):] Wink [;)] Clown [:o)]
Black Eye [B)] Eight Ball [8] Frown [:(] Shy [8)]
Shocked [:0] Angry [:(!] Dead [xx(] Sleepy [|)]
Kisses [:X] Approve [^] Disapprove [V] Question [?]

Check here to include your profile signature.

T O P I C    R E V I E W
balakow Posted - 16 Oct 2004 : 15:44:05
Har et lille problem med at deltager eller startet en kamp, hver gang går den igang med at indlæse spillet, og efter et stykke tid, stadig under indlæsningen, hopper spillet ud og jeg retuneres til online hovedmenuen. Jeg har stoppet min firewall og antivirus under mine forsøg med fifa online, og jeg mener at jeg har forwarded de rigtige porte i min router. Så er der nogen der har en ide til at løse mit problem ????

Tia

Balakow

Mit system

p4 3.2 mhz
radeon 9800 pro
win xp sp2
netgear rp614v2 router
TDC ADSL 2048/512
4   L A T E S T    R E P L I E S    (Newest First)
IstvaN Posted - 16 Oct 2004 : 19:14:44
@Tem

Du kan da ikke hoste i Fifa 2004 over direct IP, så du har da ikke slået alt fra som du skriver?

Når det sker nogen gange er det fordi begge parter ikke har åbnet deres porte/har firewall. Inde på online er det ligegyldigt om man creater eller joiner. De fleste har ikke disse problemer og derfor er det kun nogen gange at problemet opstår, da blot 1 af parterne skal have åbne porte.

@balakow
Det lyder stadig som et router/firewallproblem. Dobbelttjek alt, ellers har jeg ikke lige nogen gode råd
Tem Posted - 16 Oct 2004 : 19:01:44
Har også samme problem,men det er kun nogle gange..jeg har også slået alt fra, men i mine tilfælde kan det være det har været modstanderens fejl..måske har du bare været uheldig nogle gange..
balakow Posted - 16 Oct 2004 : 16:11:57
Jep alt hvad der skulle kunne blokke forbindelsen er slået fra.
IstvaN Posted - 16 Oct 2004 : 15:50:37
Det lyder rigtignok som et firewallproblem. Har du husket også at slå Windows XP's firewall fra?

Forum © 2007 DMT Go To Top Of Page
Snitz Forums 2000

(c) 1998-2006 DMT - Din IP er 3.141.32.16