Note: You must be registered in order to post a reply. To register, click here. Registration is FREE!
T O P I C R E V I E W
Don Corleone
Posted - 24 Oct 2004 : 12:28:28 Hej alle DMT'er.... Jeg har et mega problem med at få afviklet mine kampe i min division. Fra før ikke at have problemer med at spille Fifa 2004 er det nu et kæmpe problem. Jeg kan ikke få mit gamepad frem inde i settings, altså hvor jeg skal konfigurere det. Det har ikke været et problem før. Hvad kan der være sket? Når jeg læser i et andet topic om hvordan man finder sit pad inde i Regedit er jeg totalt stået af. Kan jeg få en go vejledning i dette.....jeg vil bare spille Fifa.
Hjælp mig....
2 L A T E S T R E P L I E S (Newest First)
Don Corleone
Posted - 24 Oct 2004 : 13:30:48 Hej Jesper.... Tak for telefon supporten du gav mig og den hyggelige samtale. Jeg kan nu med din hjælp igen se mit gamepad inde i spillet. Nu skal jeg bare lige finde ud af om det oxo kan spille..... via direct....jubiiiii det virker igen efter test med Jesper. Så nu kan i sq bare stille op i rækken alle sammen
birthek
Posted - 24 Oct 2004 : 12:36:30 hey torben prøv at fange mig på icq/msn ... skulle være på det meste af dagen...