T O P I C R E V I E W |
SpeZ |
Posted - 03 Feb 2005 : 18:37:56 jeg har installeret zonealarm, så har jeg et par spørgsmål. jeg skulle til at spille en ladder kamp mod alex, så havde jeg glemt at lukke zonealarm ned, det resulterede i at zone advisor poppede op og sagde at hans ip var blocked. Hvordan kan jeg unblocke den? for han kunne nemlig ikke connecte til mig selvom jeg lukkede zonealarm ned. det skal lige nævnes at jeg har installeret den helt skrabede version, den som er gratis. |
3 L A T E S T R E P L I E S (Newest First) |
Tem |
Posted - 03 Feb 2005 : 22:32:25 Ja det kan man sagtens. Åben hovedvinduet og gå ind i Program Control. Der har du en liste over de programmer ZA har været i berøring med. Så finder du det bare og unlocker det.. |
Canto |
Posted - 03 Feb 2005 : 22:30:38 Du må kunne finde blokeringen i log'en og så unblocke den, det kan man ihvertfald på Sygate firewall'en ellers brug den, den er også gratis på www.sygate.com |
Tem |
Posted - 03 Feb 2005 : 22:25:56 Jeg har også præcis samme version. Jeg plejer dig bare at lukke ZA ned når jeg spiller. Men når jeg endelig har den åben plejer jeg bare at sige godkend, og så kører det fint.. |