FORSIDE NY DELTAGER? TILMELDTE SPILLERE LIGA CUPS/TIPS LADDER COMMUNITY REGLER/INFO KONTAKT DOWNLOADS

FORUM

Forum
Forum
Forum
Home | Profile | Register | Active Topics | Active Polls | Members | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

All Forums
 DMT
 Teknisk Support
 Logitech Dual Action

Note: You must be registered in order to post a reply.
To register, click here. Registration is FREE!

Screensize:
UserName:
Password:
Format Mode:
Format: BoldItalicizedUnderlineStrikethrough Align LeftCenteredAlign Right Horizontal Rule Insert HyperlinkInsert EmailInsert Image Insert CodeInsert QuoteInsert List

* HTML is OFF
* Forum Code is ON
Smilies
Smile [:)] Big Smile [:D] Cool [8D] Blush [:I]
Tongue [:P] Evil [):] Wink [;)] Clown [:o)]
Black Eye [B)] Eight Ball [8] Frown [:(] Shy [8)]
Shocked [:0] Angry [:(!] Dead [xx(] Sleepy [|)]
Kisses [:X] Approve [^] Disapprove [V] Question [?]

Check here to include your profile signature.

T O P I C    R E V I E W
coaks Posted - 20 Aug 2005 : 13:00:52
Hej har købt 2 logitech dual action joystick det er nok det er 1'eren tror jeg, men jeg kan ikke få D-pad til at virke i fifa hvad skal jeg gøre? det virker når jeg tester software i windows men ikke i spillet, håber i kan hjælpe.

-På forhånd tak
7   L A T E S T    R E P L I E S    (Newest First)
GoodPeace Posted - 20 Aug 2005 : 20:32:43
- men derudover er det nu meget godt, hvis løsningen bliver skrevet herinde, så man efterfølgende kan bruge forummets søge-funktion, inden man poster et spørgsmål....
Keyboardcowboy Posted - 20 Aug 2005 : 20:29:01
Vil gerne hentstille til folk der stiller spørgsmål i dette topic som hedder teknisk support ... "ups ... dette var postet det forkert sted pizzz ozzz" men til de folk som stiller spørgsmål som skulle være eller er postet i det forum som hedder teknisk support, der vil jeg gerne henstille til at man for det første har afprøvet alle de muligheder som er, og dernæst har snakket med folk enten på icq eller mirc inden man poster et problem herinde .... !

Det virker tit som om at folk vælger det her som den nemme løsning ..... så'n lidt alla .... jeg kan ikke lige finde ud af det og gider ikke lige at bruge mere tid på det, så hvorfor ikke lige få nogen andre til at bruge tid på det, det er jo langt nemmere ...

Brug dette forum med omtanke ... !!!

Dette har ingen relation til coaks problem

Bare en generel opsang til diverse dovne personer
GoodPeace Posted - 20 Aug 2005 : 20:28:50
har lige testet det, og det virker.

- men som sagt, væn dig til at bruge sticken, det er langt langt bedre!
GoodPeace Posted - 20 Aug 2005 : 20:25:12
Jeg er ikke sikker på at man overhovedet kan bruge d-pad i fifa - men du får også meget mere prøcision og flere retninger med den analoge stick, så væn dig bare til at bruge den

- du kan evt afprøve: control panel - game controllers - properties - settings - swap joysticks
- selvom den lyder som om den bytter om på stick 1 og 2, så mener jeg at den bytter om på d-pad og stick 1
Keyboardcowboy Posted - 20 Aug 2005 : 20:23:15
Når du går ind i kontrol panelet under gamecontrollers, så vælger du egenskaber og når så dit joypad kommer frem så vælger du indstillinger, og der er et felt du hakke af, der hedder noget med ombyt funktioner, og det skulle kunne gøre det ....

TEST TEST TEST TEST TEST TEST TEST TEST TEST TEST TEST

coaks Posted - 20 Aug 2005 : 13:51:24
har prøvet det med knapperne, og hvis du mener det er den under kontrol panel og game controls hvor man kan teste alle knapper, så virker det helt fint, men ikke i fifa.
Keyboardcowboy Posted - 20 Aug 2005 : 13:38:03

Er ikke 100% sikker, men mener at der sidder enten en menuknap på dit pad du skal bruge, eller også skal du inde i windows opsætningen switche rundt på dem.

Forum © 2007 DMT Go To Top Of Page
Snitz Forums 2000

(c) 1998-2006 DMT - Din IP er 18.116.85.96