Note: You must be registered in order to post a reply. To register, click here. Registration is FREE!
T O P I C R E V I E W
Viborg
Posted - 25 Nov 2005 : 16:21:03 Hejsa alle sammen..
Håber en af jer kan hjælpe mig..
Jeg har et Logitech Rumblepad 2 USB gamepad.
Selvom jeg har kalibreret det korrekt. går den total amok i FIFA 2006. men ikke i NHL 2006, NBA 2006, eller andre spil. nogen der har et råd til det ? fordi meningen er jo at jeg vil spille med det i FIFA 2006 også. den rykker sig bare automatisk uden jeg egentlig flytter på sticks´ne
3 L A T E S T R E P L I E S (Newest First)
Viborg
Posted - 25 Nov 2005 : 16:36:15 Jamen jeg siger da mange tak.. det er lige præcis det nemlig..
Tusind tak for hjælpen..
Kunne heller ik helt få det til at passe idet, at da jeg hev gamepad ud, gjorde den det stadig.. men i FIFA 2006 startmenuen (inden man kommer ind i spillet) tjekkede jeg nemlig for updates.. den fandt ingen sagde den.. :(
nå men tusind tak for hjælpen
Morfar
Posted - 25 Nov 2005 : 16:32:54 hent fifa 2006 patch 1.01
Selvom jeg har kalibreret det korrekt. går den total amok i FIFA 2006. men ikke i NHL 2006, NBA 2006, eller andre spil. nogen der har et råd til det ? fordi meningen er jo at jeg vil spille med det i FIFA 2006 også. den rykker sig bare automatisk uden jeg egentlig flytter på sticks´ne
Er det menuerne der rykker sig selv ? Har du hentet EA's patch der fikse dette ?