FORSIDE NY DELTAGER? TILMELDTE SPILLERE LIGA CUPS/TIPS LADDER COMMUNITY REGLER/INFO KONTAKT DOWNLOADS

FORUM

Forum
Forum
Forum
Home | Profile | Register | Active Topics | Active Polls | Members | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

All Forums
 DMT
 Teknisk Support
 dmt t2 fil og manager mode

Note: You must be registered in order to post a reply.
To register, click here. Registration is FREE!

Screensize:
UserName:
Password:
Format Mode:
Format: BoldItalicizedUnderlineStrikethrough Align LeftCenteredAlign Right Horizontal Rule Insert HyperlinkInsert EmailInsert Image Insert CodeInsert QuoteInsert List

* HTML is OFF
* Forum Code is ON
Smilies
Smile [:)] Big Smile [:D] Cool [8D] Blush [:I]
Tongue [:P] Evil [):] Wink [;)] Clown [:o)]
Black Eye [B)] Eight Ball [8] Frown [:(] Shy [8)]
Shocked [:0] Angry [:(!] Dead [xx(] Sleepy [|)]
Kisses [:X] Approve [^] Disapprove [V] Question [?]

Check here to include your profile signature.

T O P I C    R E V I E W
GoodPeace Posted - 08 Mar 2006 : 00:58:55
Er der andre end mig, der ikke kan starte en ny manager mode career, når T2 filen er installeret?

Efter jeg har valgt region, og der skal komme en liste over hold, jeg kan vælge imellem, så kommer der ingenting frem, og fifa står bare og hænger...

Det er afprøvet på en helt ren og nyinstalleret fifa 06.

det er nok roster updaten, som er fucked op i db, og derfor får fifa til at crashe...
6   L A T E S T    R E P L I E S    (Newest First)
GoodPeace Posted - 08 Mar 2006 : 16:21:50
så kan det selvfølgelig være man også slipper for at blive mindet om at man nu har opnået en eller anden knaldet challenge, hvilket som regel tager en 30-40 museklik at komme igennem....

død over EA's gui udviklere...
birthek Posted - 08 Mar 2006 : 14:16:58
quote:
Originally posted by GoodPeace

/slaps mod-hans

ja, jeg må lige manuelt slå Legend til, når jeg har ea orig db fil inde, og så spille min career mode med orig fil - så er der selvf også større forskel på holdene, og dermed mere variation i en career mode.

- men det kunne måske bare være bedre dmt træning, at spille igennem et par sæsoner mod t2-fil hold...oh well, whatever

bedre løsning ... find et cheat der unlocker alle "extras" i fifa.

så unlockes legendmode inde i spillet og du kan køre career på legend...
GoodPeace Posted - 08 Mar 2006 : 14:10:52
/slaps mod-hans

ja, jeg må lige manuelt slå Legend til, når jeg har ea orig db fil inde, og så spille min career mode med orig fil - så er der selvf også større forskel på holdene, og dermed mere variation i en career mode.

- men det kunne måske bare være bedre dmt træning, at spille igennem et par sæsoner mod t2-fil hold...oh well, whatever
birthek Posted - 08 Mar 2006 : 12:32:52
quote:
Originally posted by Keyboardcowboy

Har været ude for det samme !

Valgte så bare at kører med org. fil, så virkede det, bare surt hvis man var i gang med en kariere .......

du kan da bare loade din tidligere karriere ind med org fil? .. men kræver lidt skift med karriere filen i fifa 06 mappen i my docs..
Keyboardcowboy Posted - 08 Mar 2006 : 07:57:18
Har været ude for det samme !

Valgte så bare at kører med org. fil, så virkede det, bare surt hvis man var i gang med en kariere .......
birthek Posted - 08 Mar 2006 : 01:50:10
jeps tror også jeg har forklaringen ... skyldes at den rosterupdate vi brugte til spillefilen skulle have fjernet en masse tilføjede ligaer etc. før den kunne bruges som spillefil ...

så det korte af det lange er, at career=org fil - og du kan jo bare unlocke legend niveauet claus

Forum © 2007 DMT Go To Top Of Page
Snitz Forums 2000

(c) 1998-2006 DMT - Din IP er 3.140.188.174