T O P I C R E V I E W |
zinky |
Posted - 27 May 2006 : 17:18:05 Hey. Jeg har idag prøvet at installere fifa99 og fifa2002. Ingen af dem ville i midlertid virke.. Har prøvet at rette i settings for genvej, så windows skulle være 95 eller 98. Nogen der har en ide om hvad der kan være galt |
3 L A T E S T R E P L I E S (Newest First) |
zinky |
Posted - 27 May 2006 : 22:44:17 quote: Originally posted by Apollo
Noget med at FIFA99 ikke kan kører med de nye grafikkort. Ved at vores alles Tjerrøv havde samme problem til LAN og har jeg også selv efter en opgradering af computeren Det var vidst Geforce3 og de kort der kommer efter, er dog ikke helt sikker.
Har ikke haft lyst til at lede efter nogen patch eller noget som skulle få det til at virke. Selvom spillet jo er det bedste
Anders fandt en patch så jeg kunne komme i menuen men ikke spille kampe Såå jeg må gå på lageret efter en old maskine |
Vidar Rekdal |
Posted - 27 May 2006 : 22:34:47 kan man ik stille ind grafik kort i windows til at gå slow :D |
Apollo |
Posted - 27 May 2006 : 22:13:33 Noget med at FIFA99 ikke kan kører med de nye grafikkort. Ved at vores alles Tjerrøv havde samme problem til LAN og har jeg også selv efter en opgradering af computeren Det var vidst Geforce3 og de kort der kommer efter, er dog ikke helt sikker.
Har ikke haft lyst til at lede efter nogen patch eller noget som skulle få det til at virke. Selvom spillet jo er det bedste |