T O P I C R E V I E W |
danJJ |
Posted - 28 May 2006 : 14:37:17 Jeg har problemer med at spille multiplayer. Jeg prøvede forleden at spille mod en. Han joinede min IP og det hele gik fint, indtil da spillet skulle indlæses. Umidlbart efter det er blevet indlæst færdigt, går computeren lige pludselig ud af FIFA uden nogen fejlmeddelse eller noget. Dette er sket 3 gange for mig, og det har ikke lykkedes for mig at spille en rigtig kamp endnu. Jeg kan ellers udmærket spille mod computeren... så det kun Multiplayer den er gal med. Både over Direct IP og netværk er den gal. |
15 L A T E S T R E P L I E S (Newest First) |
danJJ |
Posted - 07 Jun 2006 : 23:52:48 Jeg havde nøj-agtig det samme problem som SPEZ. Det skete bare med to forskellige modstandere, men noget tyder, da på at jeg bare skal prøve igen så... Hvad gjorde Asser for at få den tilbage igen? |
Vidar Rekdal |
Posted - 01 Jun 2006 : 12:22:27 Det tror jeg ik. HVad os andre ? :D |
zinky |
Posted - 01 Jun 2006 : 10:12:43 manden har jo købt spillet ligesom alle os andre. |
CliFaxZ |
Posted - 31 May 2006 : 22:02:55 quote: Originally posted by GoodPeace
quote: Originally posted by zinky
Hvis han er total på bar bund uden, kunne det være man skulle fixe manden en ISO af DVDen... Men self kun hvis det er den sidste udvej.
Nix, DMT kan og skal under ingen omstændigheder hverken medvirke til eller bare stiltiende acceptere ulovlige kopier af spil.
- og nej, emnet er slet ikke til diskussion.
Dan, du kan "fjerne" dine spillerindkøb og lignende ændringer ved at flytte filerne i den her mappe:
C:\Documents and Settings\xxxx\My Documents\FIFA 06\
til en backup placering, og så starte fifa op.
Bah |
GoodPeace |
Posted - 31 May 2006 : 20:44:54 quote: Originally posted by zinky
Hvis han er total på bar bund uden, kunne det være man skulle fixe manden en ISO af DVDen... Men self kun hvis det er den sidste udvej.
Nix, DMT kan og skal under ingen omstændigheder hverken medvirke til eller bare stiltiende acceptere ulovlige kopier af spil.
- og nej, emnet er slet ikke til diskussion.
Dan, du kan "fjerne" dine spillerindkøb og lignende ændringer ved at flytte filerne i den her mappe:
C:\Documents and Settings\xxxx\My Documents\FIFA 06\
til en backup placering, og så starte fifa op.
|
SpeZ |
Posted - 31 May 2006 : 11:46:43 jeg vil nu sige at asse og jeg havde samme problem i går... Vi havde spillet en kamp. Så ville vi spille en mere, men det kunne vi bare ikke. Den manglede den sidste bid i loading baren hos mig, og hos asse gik den bare ud.... Vi prøvede 3 gange, og vi prøvede at ligge filerne ind igen, uden resultat, så jeg er spændt på om det virker i dag. |
zinky |
Posted - 31 May 2006 : 10:19:40 Hvis han er total på bar bund uden, kunne det være man skulle fixe manden en ISO af DVDen... Men self kun hvis det er den sidste udvej. |
Tem |
Posted - 30 May 2006 : 22:13:09 Nej, det tror jeg ikke ville være løsning på noget som helst. Du er bare lidt på bar bund, når du ikke kan geninstallere... |
danJJ |
Posted - 30 May 2006 : 20:17:18 jeg ville ønske jeg havde CD'en, så jeg kunne geninstallere spillet, men det har jeg ikke. Jeg har i hvert fald nok ram, men det med at opdatere grafikkortet burde ikke være noget problem, da det jo virker, når jeg spiller imod computeren. Jeg har forsøgt at spille mod 2 forskellige spillere uden at det virkede. Det er lidt frustrerende, for det betyder, at det er min computer, der er noget galt med. Skal jeg slette alle spillerindkøb, resete alle indstiller eller slette alle gemte turneringer?
Jeg er Dan Nielsen fra ladder |
GoodPeace |
Posted - 28 May 2006 : 21:57:09 quote: Originally posted by danJJ
Hmmm jeg har ikke foretaget nogen ændringer i spillet overhoved... det var da meget mærkeligt... også når jeg netop HAR spillefilerne sat til.
Har din modstander ændret noget i hans spil?
Er der nogen af jer, der kan spille uden problemer med andre? |
daugaard |
Posted - 28 May 2006 : 18:32:18 Ved godt du skriver "Din DVD" er væk. Men det bedste ville nu være og geninstallere spillet. En anden idé var måske at opdatere dine drivere til dit grafik kort. Kan være en konflikt med kortet der gør at XP stopper fifa i en ulovlig handling. Måske for lidt ram enda.... Der er mange muligheder... Men prøv at opdatere dine drivere først og fremmest. En anden ting... Sæt lige dit navn op i din profil så vi kan se hvem du er... CyA |
danJJ |
Posted - 28 May 2006 : 18:01:01 Hmmm jeg har ikke foretaget nogen ændringer i spillet overhoved... det var da meget mærkeligt... også når jeg netop HAR spillefilerne sat til. |
Tem |
Posted - 28 May 2006 : 17:44:26 Næ, det burde ikke have nogen negativ effekt på spillet overhovedet.. |
danJJ |
Posted - 28 May 2006 : 16:05:30 kan det være fordi jeg har downloaded en NOCD patch, fordi min CD-rom var væk? |
Tem |
Posted - 28 May 2006 : 15:53:11 Lyder som om du har nogle vigtige filer, som er anderledes, end dem din modstander har. Har du (eller han) installeret noget ekstra til spillet, som I har downloadet..? |