FORSIDE NY DELTAGER? TILMELDTE SPILLERE LIGA CUPS/TIPS LADDER COMMUNITY REGLER/INFO KONTAKT DOWNLOADS

FORUM

Forum
Forum
Forum
Home | Profile | Register | Active Topics | Active Polls | Members | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

All Forums
 DMT
 Forslag til DMT
 transfer opdaterede trupper

Note: You must be registered in order to post a reply.
To register, click here. Registration is FREE!

Screensize:
UserName:
Password:
Format Mode:
Format: BoldItalicizedUnderlineStrikethrough Align LeftCenteredAlign Right Horizontal Rule Insert HyperlinkInsert EmailInsert Image Insert CodeInsert QuoteInsert List

* HTML is OFF
* Forum Code is ON
Smilies
Smile [:)] Big Smile [:D] Cool [8D] Blush [:I]
Tongue [:P] Evil [):] Wink [;)] Clown [:o)]
Black Eye [B)] Eight Ball [8] Frown [:(] Shy [8)]
Shocked [:0] Angry [:(!] Dead [xx(] Sleepy [|)]
Kisses [:X] Approve [^] Disapprove [V] Question [?]

Check here to include your profile signature.

T O P I C    R E V I E W
Jac Li Posted - 24 Feb 2005 : 18:35:14
Er jeg den eneste som synes det er irriterende at man skal spille et helt år med ukorrekte trupper..

jeg synes vi skal indføre transfer opdatering mellem T1 og T2 og T2 og T3...

enten ved at folk selv samler oplysninger om sit hold og mailer dem til den der der er udpeget til at flytte rundt på spillerne. eller også at der blir udpeget en for hver division til at indsamle oplysninger.

jeg skal med glæde melde mig frivilligt til at foretage rokeringer på de involverede klubber.

samtidig skal de jo så lige tages med i overvejelserne om starting 11 også skal ændres.. således at eksempelvis gravesen ikke bare ryger til madrid men også ryger ind på den defensive midtbane og helguera ned i forsvaret.
10   L A T E S T    R E P L I E S    (Newest First)
GoodPeace Posted - 25 Feb 2005 : 00:58:30
hver mand sit hold, og hvis nogen har mere tid, så kan de hjælpe med de andre hold :)
daugaard Posted - 25 Feb 2005 : 00:26:13
Ja... hver mand sit hold.....
GoodPeace Posted - 25 Feb 2005 : 00:16:05
glimrende forslag!

Jeg har netop afprøvet den officielle Creation Center, og det er pænt nemt at lave transfers i den - og man kan også styre starting 11.

- og i modsætning til i 2004, så kan man bagefter godt bruge UniDB på fifa.db filen, og dermed kan jeg efterfølgende lave en transfer-opdateret fifa.db fil om til en DMT spillefil med de skills vi vælger at have på spillerne.

Så nu skal vi bare have gang i det hårde arbejde med at lave komplette rosters med holdene, og derudover skal Jacob lave disse opdateringer via CC.

Det vil være en stor og ret uoverkommelig opgave, hvis een mand skal klare det hele, så det vil være en glimrende ide, hvis alle, der har tid og lyst kan hjælpe til via forummet. Jeg opretter en tråd til det, og så kan alle hjælpe til med at få lavet opdaterede rosters.
birthek Posted - 24 Feb 2005 : 23:32:35
snakkede med Claus og fik rekonstrueret problemerne vi havde sidst...

1) man kan vidst ikke rette direkte i spillet, da ændringer ikke skrives til en db.fil, men til en rettelse i user biblioteket, der ikke er en samlet db for fifa (dog ikke 100% sikker her)
2) problemerne med hudfarve/hårfarve sidst opstod fordi den db fil vi opdaterede transfers fra var lavet med det officielle editor program til FIFA 2005 (af Chau Lee) - dette program gør, at man ikke efterfølgende kan rette stats i access - derfor brug ikke dette program
3) brug istedet http://www.fifaecp.com/dbedit/ så kan vi (læs: Claus) efterfølgende køre ændringer i access så stats´ne passer - i denne editor kan man vidst sagtens flytte spillerne og deres facelinks rimelig nemt...
Jac Li Posted - 24 Feb 2005 : 22:56:58
jeg kikker på det i løbet af weekenden! og tager lige en snak med db maestro Claus også kommer der en tilbagemelding
daugaard Posted - 24 Feb 2005 : 22:38:59
Er der ikke bare en der kan gøre det i selve spillet. Og så kan vi alle bruge den databasefil... Eller hvad???
birthek Posted - 24 Feb 2005 : 22:13:26
umiddelbart kan jeg ikke se problemer med idéen ...

eneste ting er at det er et rimelig omfattende arbejde, og at vi stadig har problemet med hudfarver/hårfarve ... for en simpel navnerokade i db er desværre ikke tilstrækkeligt ... de filer der linkes til skal også rettes / ansigterne skal reinstalleres eller hvordan man nu kan gøre det ...

men hvis der er frivillige til arbejdet, så er det da en kanon idé
CliFaxZ Posted - 24 Feb 2005 : 22:10:26
Os her....Er sgu træt af at Petur Marteinsson som stoppede i oktober stadig render rundt på banen...
daugaard Posted - 24 Feb 2005 : 19:27:29
Cool.... Har tænkt på det mange gange, men har ikke taget mig sammen til at tage initiv! Jeg syntes det er cool hvis der er en der gider at lave en opdatering!
Stemmer for!
AndersOlsen Posted - 24 Feb 2005 : 18:36:51
Se det er fandme et forslag der vil noget!

Er der ingen der stemmer imod - er det hermed vedtaget

Forum © 2007 DMT Go To Top Of Page
Snitz Forums 2000

(c) 1998-2006 DMT - Din IP er 160.79.111.104