Note: You must be registered in order to post a reply. To register, click here. Registration is FREE!
T O P I C R E V I E W
birthek
Posted - 30 May 2005 : 22:47:15 Hej alle
Generelt går det rimelig fornuftigt med kampafviklingen, men alligevel vil vi gerne have at det går lidt bedre
Vi har i ledelsen i noget tid overvejet om det er optimalt med to ligestillede kontaktformer i DMT i både ICQ og MSN.
ICQ har været obligatorisk i DMT siden 1800-hvidkål, men i øjeblikket er 9 ud af 10 nye deltagere kun på MSN.
Er tiden løbet fra ICQ? Skal vi kræve MSN som det eneste eller er det fornuftigt at fortsætte som hidtil?
Vi er lidt bekymrede/irriterede over at dele af DMT holder til på hhv. det ene eller det andet, og derved ikke får spillet kampe, selvom begge parter ofte er online.
Give us ur 5 cents ... så overvejer vi om der skal ske ændringer...
15 L A T E S T R E P L I E S (Newest First)
Crapmaster
Posted - 30 Jul 2005 : 01:26:02 Jeg kan kun sige at det med at snakke sammen når man spiller fifa er en fed ting, har gjort det i lidt over et år med folk jeg spiller meget med og det er meget sjover en at side helt alene og spille fifa.
Jeg kan nu bedst lige at bruge ( Skype )da lyden er helt i top og så køre jeg alt min Fifa lyd ud igemmen mine højtaler og alt snakken igemmen min BT ( Bluetooth ) heardset. der er nok mange der vil spøre om det ikke vil gå ud over mit spil, om det ikke vil hakke eller sådan noget, men det gør det ikke. Prøv det....
Tem
Posted - 29 Jul 2005 : 22:44:42 Bliver du ved, knægt!?
ICQ!!
cmeilandt
Posted - 29 Jul 2005 : 17:01:03 Husk nu lig at stemme MSN Messenger, for at sikre DMTs ungdom
Tem
Posted - 26 Jul 2005 : 17:23:05 Hold jer til emnet gutter!
Vil helt vildt gerne have ICQ som den eneste klient. Det skiller DMT og (resten af) fritiden ad, hvilket for midt vedkommende ville være dejligt!
BL
Posted - 26 Jul 2005 : 13:10:13
quote:Originally posted by Carsten Meilandt
Bror, du kommer godt nok med de mest mærkelige kommentare, overhovedet.. Hvorfor "qouter" du hele tiden??
Forresten, husk lig at stemme MSN, så ved du det blir til noget
jeg quoter hele tiden så folk kan forstå hvilke åndsvage post jeg referer til
cmeilandt
Posted - 26 Jul 2005 : 13:01:54 Bror, du kommer godt nok med de mest mærkelige kommentare, overhovedet.. Hvorfor "qouter" du hele tiden??
Forresten, husk lig at stemme MSN, så ved du det blir til noget
BL
Posted - 09 Jul 2005 : 15:36:29
quote:Originally posted by Bror Larsen
quote:Originally posted by Uncle Istvan
quote:Originally posted by AndersOlsen
Der skal jo bruges to klienter, uanset hvilken vælges!
Enten har du MSN + ICQ installeret, alternativt skal nogle tvinges til at have MSN + MSN installeret.
Ja, men det er et fåtal... Man bliver sgu nødt til at se på hvor mange der får gavn af en ændring og hvor mange det kommer til at genere. Og det lyder altså som småting. Man bliver nødt til at kigge ud over sin egen næsetip og se hvad der er bedst for DMT's fremtid.
Personligt er jeg ligeglad - jeg vil stadig bruge både mails, msn, icq og irc uanset hvad der sker. Men jeg udtaler mig for hvad der er bedst for DMT i det her tilfælde.
Hvad der er bedst for DMT? tjaa hvis man ser på statistikker osv så er gruppen; teenagere de mest ustabile ,når det drejer sig om engagement på længere sigt. Kigger vi på situationen i DMT hører man tit unge "mænd" komme med indslag om MSN og at der er for mange "gamle" osv,Hvorefter de poster .at det var sjovt men nu tager de på efterskole,eller bare blir for "gode" til DMT
BL
Posted - 09 Jul 2005 : 15:21:46 PROBLEMET HER ER IKKE KLIENTEN,MEN DE UNGE MENNESKER SOM IKKE VIL INDORDNE SIG ,FORDI DE SYNS MSN ER SMART OG IKKE KAN FINDE UD AF AT INSTALLERE ICQ!!!!
BL
Posted - 09 Jul 2005 : 15:20:41
quote:Originally posted by GoodPeace
quote:Originally posted by AndersOlsen Så er det op til ledelsen at vurdere hvad de foretrækker.
- nej, det er op til flertallet i DMT.
som forhåbentligt består af en del fornuftige mennesker,som til hverdag tager ansvaret for sig selv!!
GoodPeace
Posted - 09 Jul 2005 : 13:07:15
quote:Originally posted by AndersOlsen Så er det op til ledelsen at vurdere hvad de foretrækker.
- nej, det er op til flertallet i DMT.
GoodPeace
Posted - 09 Jul 2005 : 13:06:22 Hvis lysten til fifa ikke er større, end at flertallets demokratiske valg af IM klient er afgørende for om man vil være med eller ej, så falder man vel fra før eller siden alligevel?
Anders, hvis du dropper ud nu pga at flertallet vælger msn som tvungen IM protokol, så er det vel ligemeget om du får karantæne, idet der nok ikke vil blive ændret på tvangs-brugen af msn de næste 3 T'er alligevel, og så vil du jo ikke gide være med alligevel. (Det kan selvfølgelig ikke udelukkes, at der kommer afstemning igen, men det vil sgu være noget molbo-agtigt, og jeg vil formentlig debattere imod det - uanset udfaldet af indeværende afstemning)
Uanset udfaldet af afstemningen, så vil vi alle stadig skulle opfordre andre til den simple opgave det er at tilmelde sig en ny protokol, og skaffe sig en klient, der kan bruge den. Ender vi med status quo, skal vi opfordre de nye til at bruge ICQ + IRC, og de gamle til at bruge MSN+IRC. Ender vi med hhv IRC, MSN, ICQ så skal vi tvinge/opfordre folk til den protokol.
Det er såmænd ikke mere synd for nogle specifikke end det er for andre, og det er så simpelt, at det er flertallet, der bestemmer.
AndersOlsen
Posted - 09 Jul 2005 : 12:45:37 Det er ikke svært for mig at bruge hverken mail eller irc.. Det med mail, det ved du godt selv ...
Og det skal ikke opfattes som en trussel, men bliver det vedtaget at klienten (bemærk ental) som skal bruges er MSN, vil jeg tro at resultatet bliver at nogle etablerede og stabile spillere dropper DMT. At man så får en del nye medlemmer, er givetvis sandt. Så er det op til ledelsen at vurdere hvad de foretrækker.
Lige i denne sag tror jeg det er enten/eller - både/og er utopi..
Keyboardcowboy
Posted - 09 Jul 2005 : 11:58:53 Ikke at det skulle være svært
Keyboardcowboy
Posted - 09 Jul 2005 : 11:55:25 Har svært ved at se det helt store problem Anders !
Det er lige så svært for nye medlemer at downloade og bruge icq, som det er for dig at bruge mail og irc "dmt chatten"
AndersOlsen
Posted - 09 Jul 2005 : 11:29:29 For mit vedkommende, har jeg en klient til DMT... Og det er ICQ.
Min MSN er forbeholdt privat, arbejde osv. og sådan vil jeg gerne lade det være. Jeg gider ikke sidde og blokere/af-blokere folk fra min MSN når jeg skal spille kampe. Det er sgu da megabesværligt at skulle sidde og vælge hvem der må skrive til en, og hvem der ikke må.
Det bør ikke være så svært for nye medlemmer at downloade ICQ og bruge den som klient i DMT-regi.
Så endnu engang vil jeg høre ledelsen om det ikke er muligt at flytte deadline, enten for afstemning eller tilmelding??