FORSIDE NY DELTAGER? TILMELDTE SPILLERE LIGA CUPS/TIPS LADDER COMMUNITY REGLER/INFO KONTAKT DOWNLOADS

FORUM

Forum
Forum
Forum
Home | Profile | Register | Active Topics | Active Polls | Members | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

All Forums
 DMT
 Forslag til DMT
 Hold Liga !

Note: You must be registered in order to post a reply.
To register, click here. Registration is FREE!

Screensize:
UserName:
Password:
Format Mode:
Format: BoldItalicizedUnderlineStrikethrough Align LeftCenteredAlign Right Horizontal Rule Insert HyperlinkInsert EmailInsert Image Insert CodeInsert QuoteInsert List

* HTML is OFF
* Forum Code is ON
Smilies
Smile [:)] Big Smile [:D] Cool [8D] Blush [:I]
Tongue [:P] Evil [):] Wink [;)] Clown [:o)]
Black Eye [B)] Eight Ball [8] Frown [:(] Shy [8)]
Shocked [:0] Angry [:(!] Dead [xx(] Sleepy [|)]
Kisses [:X] Approve [^] Disapprove [V] Question [?]

Check here to include your profile signature.

T O P I C    R E V I E W
Keyboardcowboy Posted - 09 Jun 2005 : 15:07:23

Jeg kunne godt tænke mig at man lavede en hold liga.
Holdene skulle bestå af 3 personer, således at vi fik mange hold.
Men finder et fast kamptidspunkt, hvor kampene skal spilles, de må gerne spilles inden, men som hovedregl på det faste tidspunkt.

Det er så op til spillerne selv at finde sammen i hold, og der kan naturligvis ikke skiftes rundt undervejs, medmindre hold bliver nedlagt, så kan 2 hold evt. slås sammen.

Turneringen kunne evt. være en erstatning for Kingdom Cup, eller det kunne være noget helt nyt.

Hvor mange kampe skal der spilles osv....
Hmmmm min tanke var at holdkaptajnen for hver hold lagde en kampplan....

kunne se sådan ud...

Hold A's kaptajn syns at det ville være fedt hvis han spillere spillede således.

A1-B2
A2-B3
A3-B1

Hold B's kaptajn foretrækker det således.

B2-A2
B1-A1
B3-A3

Så spiller man simpelthen de 6 kampe sådan.
Hvem vinder og hvorfor, lad os sige at kampene endte således.

A1-B2 1-1
A2-B3 2-1
A3-B1 1-1
B2-A2 2-2
B1-A1 3-1
B3-A3 4-1

I dette tilfælde ville kampen ende 7-5 med hold b som vinder.

Hver runde skulle have 14 dages deadline, og følge den alminde DMT deadline, ikke udsatte kampe, mangler et hold en spiller på dagen, taber man automatisk 2 af kampene, med mindre de har spillet inden den fastsatte kampdato. Det ville derfor være vigtigt at holdkaptajnerne meget hurtigt fik lavet deres kampplan.

Selv syntes jeg jo at foreslaget er genialt, hvad siger i andre
15   L A T E S T    R E P L I E S    (Newest First)
Keyboardcowboy Posted - 11 Jun 2005 : 12:36:14

Er pludselig blevet uvenner med Anders N ...

Han er også med på holdet med Molsing og undertegnet
GoodPeace Posted - 11 Jun 2005 : 11:19:00
Så bliver det altså Bror og mig på samme hold - er der plads til Jesper der også ?
Keyboardcowboy Posted - 11 Jun 2005 : 08:48:45

Mon ikke bare BJ og Jonas skal være på samme hold, som en slags straf...

Spiller gerne på hold med Molsing ....
Esben Lauritsen Posted - 10 Jun 2005 : 22:55:59
Skulle vi ikke hellere tag at snakke om det "topic" omhandler?

IstvaN Posted - 10 Jun 2005 : 21:38:57
Kan godt være du har været med længe og har fået meget "rotine", men det er jo åndssvagt det du lukker ud alligevel
superstar Posted - 10 Jun 2005 : 21:31:05
Nej synes det er sjovt at det er dem som er mellem 16 og 18 år som spiller pisse voksne og følsomme med flotte gloser og des lign.I er så grønne endnu, at i selv tror på at hvis i pisser i bukserne holder det jer nok varme hele natten
Det gør i ikke... det bliver koldt efter 5 min.
Det kaldes rotine og overblik..... der kan i ikke være med selvom i tror det !!!
IstvaN Posted - 10 Jun 2005 : 20:44:55
Sgu sjovt at det er dem over 30 (eller deromkring) i DMT som opfører sig somm gik de i børnehaveklasse.

Fy Bjarne. Opfør dig ordentligt.

(jf andre debatter på forum, samt det faktum at Bror Larsen har valgt at give sin egen angriber Peter Møller 113 mål og 108 mom på topscorer-/mom-listen?)
superstar Posted - 10 Jun 2005 : 20:41:21
Fordi !!!!! Uncle murersvend.... du svarer mig tilbage som om du skulle være med....
og jeg tiltaler dig som du har fortjent... længere er den ikke !!!!!!!!
Du blander dig selv i debatter og svarer flabet tilbage... og derfor svarer jeg tilbage som jeg har lyst til ....
Esben Lauritsen Posted - 10 Jun 2005 : 20:17:24
Hvem vil være sammen med mig?

Ej, hvis sådan en turnering skulle etablers bør holdindelingen ske via lodtrækning, da de stærke hold ellers højst sandsyneligt vil finde sammen!
IstvaN Posted - 10 Jun 2005 : 19:49:50
1: Tiltal mig ordentligt tak

2: Aftal et tidspunkt hvor du har tid så?

3: Jeg spiller ikke ladder af helt andre årsager end tidsnød også. Det ved du ikke noget om.

4: Hvornår har jeg sagt at jeg vil deltage?

5: Hvad fanden har OTB med det her at gøre? Spiller altid uden!
superstar Posted - 10 Jun 2005 : 19:42:52
Hallo frankenstein von istevan ,sommetider er du lidt små blød i hatten ik..... det har intet med 4x15 min. at gøre... men derimod aftalte tidspunkter... altså er man ansvarlig for at møde op på bestemte klokkeslet og dage som er aftalt inden... nøjagtigt som i ligaen... det er jo ikke som at spille ladder en dag hvor man har tid... hvilket du jo næsten aldrig gør alligevel.... så hvordan har du så tid til at spille hold spil
Det er måske lovligt at spille OTB der
Keyboardcowboy Posted - 10 Jun 2005 : 15:26:56
quote:
Originally posted by Uncle Istvan

Hvis man synes at 4x15 minutter per 2 uger er for meget i forvejen kan man jo lade være med at tilmelde sig holdturneringen.

Yup

Man kan måske også skærer ned på antallet af ladderkampe, der er jo ingen der siger at man behøves at spille 200 ladderkampe om måneden "overdrivelse fremmer nogles forståelse"
IstvaN Posted - 10 Jun 2005 : 01:34:56
Hvis man synes at 4x15 minutter per 2 uger er for meget i forvejen kan man jo lade være med at tilmelde sig holdturneringen.
superstar Posted - 10 Jun 2005 : 01:32:21
Ved godt at der nogle få folk herinde som gerne vil.... men synes du ikke at vi spiller rigeligt i forvejen JJ
Jeg mener .... T3 er lige ved at være for stor en mundfuld hvert år... fordi man simpelthen spiller det her spil fra sans og samling... så når så T3 er slut er man så træt af det fucking spil... at det bliver brændt
Man trænger simpelhen til noget nye udfordringer.... don´t you think mate
Eller er det bare mig som synes at når T2 er slut har man næsten fået nok af det pågældende FIFA som nu spilles på det tidspunk...
Yasir Posted - 09 Jun 2005 : 20:49:28
Kanon fed ide...

Forum © 2007 DMT Go To Top Of Page
Snitz Forums 2000

(c) 1998-2006 DMT - Din IP er 18.190.239.189