T O P I C R E V I E W |
IstvaN |
Posted - 11 Jun 2005 : 17:20:19 Den seneste tid har vi i flere omgange oplevet meget kedelige tilfælde på vores eller glimrende forum med umoden opførsel, tilsvininger og generelt bare ting der ikke skal finde sted. Jeg synes godt man kunne have grebet ind tidligere og stoppet disse diskutioner når det var åbenlyst at det ingenting hjalp, og at det blot ville blive værre og værre.
Jeg synes at man skal indføre en skrappere politik over for folk der ikke kan finde ud af at opføre sig ordentligt. Det er ikke i orden at svine folk til, og jeg forstår ikke hvorfor man bare "lader stå til". Jeg mener man bør indføre midlertidige bans fra forum på feks 24 timer så man kan få sovet en evt brandert ud uden at genere andre alt for meget (ved en vis person nogle gange får sig en eller to slurke kirsebærvin over tørsten)
Hvis folk fortsætter med dette på et senere tidspunkt kan man fjerne skriverettighederne i en længere periode eller simpelthen smide manden ud af DMT (som der også står i reglerne). Alt alt alt for mange diskussioner går op i hat og briller og det der er værre fordi enkelte personer indimellem slår hjernen fra.
Hvad siger I til en skrappere linje med midlertidige bans? |
12 L A T E S T R E P L I E S (Newest First) |
superstar |
Posted - 12 Jun 2005 : 23:45:18 Jeps Ebbe... den var for seriøs |
BIF |
Posted - 12 Jun 2005 : 22:05:01 Hmm.. har ikke set din post Ebbe, og har heller ikke slettet noget. Og har ikke hørt fra Claus om han skulle have slettet noget |
CliFaxZ |
Posted - 12 Jun 2005 : 21:18:47 Me too |
Esben Lauritsen |
Posted - 12 Jun 2005 : 15:09:34 Jeg undre mig over hvorfor mit indlæg er blevet slettet?! - Er der éen fra ledelsen, der gider give mig en god forklaring? |
BL |
Posted - 12 Jun 2005 : 03:31:08 quote: Originally posted by Keyboardcowboy
Tror bare ikke at der er nogen af os der bruger boardet jævnligt som kan sige os fri fra at poste til tider ligegyldige og absurde posts, med underlødig karakter, som overskrider grænsen for hvordan man burde opfører sig....
Og så er det ligegyldigt om man hedder JJ, Ledelsen, Jonas, Daugaard eller andet ........
Så hvis man vil have at forumet skal være frit for den slags, så må man gribe i egen barm først.
Hva' så når nogen sviner mig til spørger i så, tjaaaaah så har i valget mellem at gøre forumet til et bedre sted eller at svine vedkommende til, og så har i selv truffet valget ......
Så har vi det på plads .....
Så husk folkens det er op til
dig
dig
dig
dig
dig
dig
dig
dig
Og også dig...
Og selvfølgelig mig.
LOOOLL JJ! jeg havde egentlig tænkt mig at totalt ignorerer denne post og lade ungdommen om at debatere umodenhed HAHAHA det er de jo så begejstrede for HAHAHAHAHA lol jeg kan forstå at for jonas må det føles som at være folketings formand og forgæves forsøge at få Preben(sømandsbossen) til at lade være med at bande og sige du til folk HAHAHAHAHA |
IstvaN |
Posted - 11 Jun 2005 : 21:07:25 Jep vi kan alle fejle og det gør vi skam. Selvfølgelig skal der være plads til sjov og man skal have lov til at sige sin mening, men som JJ siger må man lige tage sig sammen selv når debatten er på sit højeste og prøve at sætte tingene lidt i perspektiv. Hvis man ikke selv kan det kan det jo så være en Admin kan hjælpe vedkommende og alle andre ved at stoppe det inden det går helt galt.
Og nej Bjarne, jeg gider ikke sidde og udstille folk. Det er pænt dårlig stil og det bidrager nok ikke til så meget. Som sagt gælder det stort set alle der har været aktive på forum i længere tid, så det er der ingen idé i... |
Keyboardcowboy |
Posted - 11 Jun 2005 : 20:17:53 Tror bare ikke at der er nogen af os der bruger boardet jævnligt som kan sige os fri fra at poste til tider ligegyldige og absurde posts, med underlødig karakter, som overskrider grænsen for hvordan man burde opfører sig....
Og så er det ligegyldigt om man hedder JJ, Ledelsen, Jonas, Daugaard eller andet ........
Så hvis man vil have at forumet skal være frit for den slags, så må man gribe i egen barm først.
Hva' så når nogen sviner mig til spørger i så, tjaaaaah så har i valget mellem at gøre forumet til et bedre sted eller at svine vedkommende til, og så har i selv truffet valget ......
Så har vi det på plads .....
Så husk folkens det er op til
dig
dig
dig
dig
dig
dig
dig
dig
Og også dig...
Og selvfølgelig mig. |
The Wizard |
Posted - 11 Jun 2005 : 20:17:02 Tør øjnene og ta' en kiks |
superstar |
Posted - 11 Jun 2005 : 19:52:04 Hørt...og dem som ikke kan feje for deres egen dør inden de fejer for andres..... burde ikke komme med sådan et forslag Du kunne jo lige så godt have skrevet navn på hvem du mener der skal have enten karantæne,eller smides ud af DMT... Vær dog et mandfolk og " Stand up and speak " det er så populært Ååååh nej det er den kirsbærvin igen... det var dog sørens som den mand drikker LOL
|
daugaard |
Posted - 11 Jun 2005 : 19:20:11 Ja... Hørt. Ved godt at jeg har taget del i de ting der har foregået og foregår... Men jeg er bare den type at jeg ikke finder mig den slags, og derfor stiller mig op og forsvare mig i en grad jeg selv syntes er tilpassende... Men enig i at der skal strammes op! |
Jac Li |
Posted - 11 Jun 2005 : 19:19:11 kan kun støtte op om en strengere linje hvad angår meddelser på forum. har længe ønsket en noget hårdere linje med "advarsler" midlertidige bans ogsv. men det er ikke den stil ledelsen har kørt hidtil, men forhåbentlig får de snart øjnene op for dette tilbagevendende problem |
Yasir |
Posted - 11 Jun 2005 : 18:23:31 quote: Originally posted by Uncle Istvan
Den seneste tid har vi i flere omgange oplevet meget kedelige tilfælde på vores eller glimrende forum med umoden opførsel, tilsvininger og generelt bare ting der ikke skal finde sted. Jeg synes godt man kunne have grebet ind tidligere og stoppet disse diskutioner når det var åbenlyst at det ingenting hjalp, og at det blot ville blive værre og værre.
Jeg synes at man skal indføre en skrappere politik over for folk der ikke kan finde ud af at opføre sig ordentligt. Det er ikke i orden at svine folk til, og jeg forstår ikke hvorfor man bare "lader stå til". Jeg mener man bør indføre midlertidige bans fra forum på feks 24 timer så man kan få sovet en evt brandert ud uden at genere andre alt for meget (ved en vis person nogle gange får sig en eller to slurke kirsebærvin over tørsten)
Hvis folk fortsætter med dette på et senere tidspunkt kan man fjerne skriverettighederne i en længere periode eller simpelthen smide manden ud af DMT (som der også står i reglerne). Alt alt alt for mange diskussioner går op i hat og briller og det der er værre fordi enkelte personer indimellem slår hjernen fra.
Hvad siger I til en skrappere linje med midlertidige bans?
Kan kun giver dig ret. Der havde været alt for meget umoden opførsel her i forummet for det sidste Håber det bliver stoppet så hurtigt som muligt. |