T O P I C R E V I E W |
IstvaN |
Posted - 26 Jul 2005 : 05:26:03 Jeg synes det er tid til at evaluere hvordan man får DMT til at vokse bedst muligt. Sådan som jeg ser det er selve turneringen klar til flere medlemmer, så det eneste der mangler er flere spillere. Vi er på et kritisk lavt niveau. 3 divisioner er absolut minimum for hvad man kan kalde en "scene" imo. Landsholdet kan knap nok stille hold og vi har endnu ikke en eneste ren dansk klan der kan være aktive! Og værst af alt kan vi ikke komme til at mødes til LAN fordi vi er for få til konkurrencer. Det er for ringe. For der er MANGE der har købt fifa, men som bare ikke har fundet den danske scene. Hverken ESL eller DMT.
Den sidende ledelse har gjort et SUPER godt stykke arbejde for at forbedre DMT. Turneringen er nu rustet til et meget stort antal medlemmer, men de er der bare ikke! DMT har ikke formået at markedsføre sig selv og det skal der laves om på.
Landsholdet, IRC, ESL og det kommende WCG er 4 ting der vil hjælpe på at bringe dansk fifa i fokus. Vær ikke bange for andre turneringer, det er sgu ligemeget hvor om folk spiller her der eller allevegne. Den danske scene mangler bare medlemmer - medlemmer der vil høre hjemme her på dette forum i denne skide gode turnering.
Well.. Hvordan får vi så mere fokus på dansk online fifa på PC og flere medlemmer? Uanset hvordan, så kommer FIFA 06 meget snart og vi skal virkelig være klar ALLE sammen på at fange nye medlemmer hvis vi skal vokse og overleve.
Jeg har nogle idéer, jeg synes vi skal diskutere alle mulige måder hvorpå vi kan få flere spillere.
1: Ring til EA og få et samarbejde. Dette skal gøres af ledelsen. Få meget gerne lagt en reklame for DMT ned i hver eneste solgte spilboks til pc i den nye udgave af fifa. Dette vil være SÅ GODT!
2: Rend ind på EASO og spil når spillet kommer ud. Hver gang du møder en fra skandinavien så fortæl om ESL eller DMT og give dem et link til websiden. Hjælp folk igang en ad gangen.
3: Snak med kammerater og alle du møder når du spiller fifa til konkurrencer IRL. Bliver du interviewet eller andet så husk at nævne DMT osv...
Dette er bare strøtanker. Specielt den første er MEGET vigtig, håber den bliver båret ud i livet. Kan kun være i alles interesse.
Kom med input - dette er vigtigt! |
15 L A T E S T R E P L I E S (Newest First) |
GoodPeace |
Posted - 20 Aug 2005 : 22:28:05 læs hvad jeg skriver Carsten - læs det inden du poster |
cmeilandt |
Posted - 20 Aug 2005 : 22:04:03 quote: Originally posted by GoodPeace
hehehe, sjov alert box der kommer når man klikker på linket - EA skal ikke stå til ansvar for de meninger og holdninger, der luftes på vores site
haha, fedest.. Men det er da en begyndelse.. Ka man ikk få et link i vejledningen et sted?? |
zinky |
Posted - 20 Aug 2005 : 22:01:37 quote: Originally posted by GoodPeace
se se hvem der linkes til her:
http://www.easports.dk/products.view.asp?id=7170
- så nu skal vi alle sammen bare være gode til at tage imod de nye, hvis de ellers forvilder sig ind på irc
Vi må få Anders til at lave en special velkomst til alle der joiner (Gennem DMTBOT) den ska være mega flink |
GoodPeace |
Posted - 20 Aug 2005 : 21:54:39 mht indlæg i spilæsken, klistermærke på coveret og den slags, så vil det ikke kunne lade sig gøre - FIFA (fodbold-org, ikke spillet) og Sony vil ikke tillade noget materiale på/i den æske.
(hvis man betaler Sony/FIFA for det, så måske...men jeg har ikke råd) |
GoodPeace |
Posted - 20 Aug 2005 : 21:44:20 hehehe, sjov alert box der kommer når man klikker på linket - EA skal ikke stå til ansvar for de meninger og holdninger, der luftes på vores site |
GoodPeace |
Posted - 20 Aug 2005 : 21:42:39 se se hvem der linkes til her:
http://www.easports.dk/products.view.asp?id=7170
- så nu skal vi alle sammen bare være gode til at tage imod de nye, hvis de ellers forvilder sig ind på irc |
Keyboardcowboy |
Posted - 04 Aug 2005 : 11:23:09 quote: Originally posted by zinky
quote: Originally posted by Carsten Meilandt Claus, du er jo genial
Må vi så se hvad de svarer
tror måske ikke det er verdens bedste idé
Hvad skulle fare momentet være ....
At de smider et link til dmt på deres side ? At de sponsorer et par spil ? At de kommer med en genial ide ? Eller At de nedlægger DMT fordi de besidder hemmelige kræfter
Den største risiko er at de ikke gider svarer tilbage, for EA skifter fifaansvarlige som vi andre skifter T-shirts, så det er svært at holde en dialog kørende. |
zinky |
Posted - 04 Aug 2005 : 09:54:33 quote: Originally posted by Carsten Meilandt Claus, du er jo genial
Må vi så se hvad de svarer
tror måske ikke det er verdens bedste idé |
cmeilandt |
Posted - 04 Aug 2005 : 00:28:25 quote: Originally posted by GoodPeace Du må gerne se det, men jeg synes ikke det er hensigtsmæssigt at poste det her på vores 100% offentligt tilgængelige forum.
Kort fortalt har jeg fået fat i navnet på den Fifa ansvarlige hs EA DK, og skrevet direkte til ham. Jeg har fortalt om DMT og landsholdet, og derudover bedt om deres hjælp til vores formentligt fælles mål: udbredelsen af online Fifa i DK.
Claus, du er jo genial
Må vi så se hvad de svarer |
zinky |
Posted - 03 Aug 2005 : 19:06:46 quote: Originally posted by GoodPeace
quote: Originally posted by Carsten Meilandt Må vi ikke se hvad han har skrevet ???
Du må gerne se det, men jeg synes ikke det er hensigtsmæssigt at poste det her på vores 100% offentligt tilgængelige forum.
Kort fortalt har jeg fået fat i navnet på den Fifa ansvarlige hs EA DK, og skrevet direkte til ham. Jeg har fortalt om DMT og landsholdet, og derudover bedt om deres hjælp til vores formentligt fælles mål: udbredelsen af online Fifa i DK.
Det lyder skide godt Claus |
GoodPeace |
Posted - 03 Aug 2005 : 17:14:58 quote: Originally posted by Carsten Meilandt Må vi ikke se hvad han har skrevet ???
Du må gerne se det, men jeg synes ikke det er hensigtsmæssigt at poste det her på vores 100% offentligt tilgængelige forum.
|
cmeilandt |
Posted - 03 Aug 2005 : 16:54:50 quote: Originally posted by birthek
Claus har kontaktet EA (igen) i går ... nu får vi se hvad de svarer...
Må vi ikke se hvad han har skrevet ??? |
birthek |
Posted - 03 Aug 2005 : 14:47:39 Claus har kontaktet EA (igen) i går ... nu får vi se hvad de svarer... |
birthek |
Posted - 31 Jul 2005 : 13:45:16 JJ har ret ... topic flyttet...
Jonas har også ret ... KOM MED INPUT ..., DET ER VIGTIGT! |
Keyboardcowboy |
Posted - 31 Jul 2005 : 10:00:10 quote: Originally posted by zinky
quote: Originally posted by Keyboardcowboy
Og forslag hører ivørigt til i forumet .... forslag til DMT
Ja, men nu startede det som en helt anden diskution
John du vil da ikke påstå at Jonas første post i dette topic ikke er et FORSLAG til hvordan vi kan gøre tingene bedre, og en opfordring til andre om at komme med andre FORSLAG
Hvis du skulle have glemt hvad Jonas skrev, så kommer her et lille uddrag, check specielt den første og sidste linie:
Jeg har nogle idéer, jeg synes vi skal diskutere alle mulige måder hvorpå vi kan få flere spillere.
1: Ring til EA og få et samarbejde. Dette skal gøres af ledelsen. Få meget gerne lagt en reklame for DMT ned i hver eneste solgte spilboks til pc i den nye udgave af fifa. Dette vil være SÅ GODT!
2: Rend ind på EASO og spil når spillet kommer ud. Hver gang du møder en fra skandinavien så fortæl om ESL eller DMT og give dem et link til websiden. Hjælp folk igang en ad gangen.
3: Snak med kammerater og alle du møder når du spiller fifa til konkurrencer IRL. Bliver du interviewet eller andet så husk at nævne DMT osv...
Dette er bare strøtanker. Specielt den første er MEGET vigtig, håber den bliver båret ud i livet. Kan kun være i alles interesse.
Kom med input - dette er vigtigt!
|