FORSIDE NY DELTAGER? TILMELDTE SPILLERE LIGA CUPS/TIPS LADDER COMMUNITY REGLER/INFO KONTAKT DOWNLOADS

FORUM

Forum
Forum
Forum
Home | Profile | Register | Active Topics | Active Polls | Members | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

All Forums
 DMT
 Forslag til DMT
 Design

Note: You must be registered in order to post a reply.
To register, click here. Registration is FREE!

Screensize:
UserName:
Password:
Format Mode:
Format: BoldItalicizedUnderlineStrikethrough Align LeftCenteredAlign Right Horizontal Rule Insert HyperlinkInsert EmailInsert Image Insert CodeInsert QuoteInsert List

* HTML is OFF
* Forum Code is ON
Smilies
Smile [:)] Big Smile [:D] Cool [8D] Blush [:I]
Tongue [:P] Evil [):] Wink [;)] Clown [:o)]
Black Eye [B)] Eight Ball [8] Frown [:(] Shy [8)]
Shocked [:0] Angry [:(!] Dead [xx(] Sleepy [|)]
Kisses [:X] Approve [^] Disapprove [V] Question [?]

Check here to include your profile signature.

T O P I C    R E V I E W
zinky Posted - 26 Jul 2005 : 21:25:29
Er det bare mig, eller er designet på de andre sider ikke ved at lidt dødt ?
15   L A T E S T    R E P L I E S    (Newest First)
zinky Posted - 29 Jul 2005 : 08:25:27
quote:
Originally posted by birthek
tror du skal have dine skolepenge tilbage .. 1 9 9 4 betyder ikke 1984, men derimod 1994 - hvor filmen er fra .. den er iøvrigt skrevet af Stephen King, og er glimrende (dog langt fra verdens næstbedste film i mine øjne).

Alle kan jo lave en fejl
birthek Posted - 28 Jul 2005 : 23:40:44
quote:
Originally posted by zinky

quote:
Originally posted by Tem

The Shawshank Redemtion er faktisk ekstrem god, og ikke særlig gammel...

den er fra 1984!
GAMMEL FILM !!!!!!!!!!!!!!

tror du skal have dine skolepenge tilbage .. 1 9 9 4 betyder ikke 1984, men derimod 1994 - hvor filmen er fra .. den er iøvrigt skrevet af Stephen King, og er glimrende (dog langt fra verdens næstbedste film i mine øjne).
cmeilandt Posted - 28 Jul 2005 : 23:03:34
quote:

quote:
Originally posted by Tem

den er fra 1984!

Igen et ekspempel på Johns nørderi

Filmen er fra 1994 og indebærer nogle er verdens bedste skuespillere (Morgan Freeman, Tim Robbins, bl.a.).. Filmen, ja det er den bedste film jeg nogensinde har set.. Virkeli god og fangende..

På meget berømte og anerkendte hjemmesiden www.imdb.com findes en top 250 liste over de bedste film.. Her ligger filmen på en delt første plads sammen med God Father

http://www.imdb.com/chart/top
zinky Posted - 28 Jul 2005 : 22:38:19
quote:
Originally posted by Tem

den er fra 1984!
Tem Posted - 28 Jul 2005 : 21:59:20
zinky Posted - 28 Jul 2005 : 20:45:04
quote:
Originally posted by Carsten Meilandt
John er så meget nørd at film nu kaldes FILer for hans vedkomne

det var en stavefejl
cmeilandt Posted - 28 Jul 2005 : 20:41:25
quote:

quote:

Synes da helt sikkert vi ska skrive til dem.. og hvis de siger nej, så ska vi ikke give op.. Vi ska blive ved med at sende mails konstant, indtil de giver efter. Ligesom filmen: The Shawshank Redemption/Verden udenfor (http://www.imdb.com/title/tt0111161/)

den fil er jo røv gammel !

John er så meget nørd at film nu kaldes FILer for hans vedkomne
birthek Posted - 28 Jul 2005 : 20:10:06
quote:

quote:

Synes da helt sikkert vi ska skrive til dem.. og hvis de siger nej, så ska vi ikke give op.. Vi ska blive ved med at sende mails konstant, indtil de giver efter. Ligesom filmen: The Shawshank Redemption/Verden udenfor (http://www.imdb.com/title/tt0111161/)

hvilket jo på forhånd diskvalificerer den fra noget som helst fornuftigt indhold overhovedet ... næh lad os få noget med Vin Diesel ... det er der sq indhold i

(og ja, jeg nærmer mig langsomt de tredive)
zinky Posted - 28 Jul 2005 : 19:58:05
quote:

cmeilandt Posted - 28 Jul 2005 : 17:25:08
BL Posted - 28 Jul 2005 : 13:22:23
quote:
Originally posted by GoodPeace

se mig, jeg kan trykke på quote knappen

så ser man Claus ikk
GoodPeace Posted - 28 Jul 2005 : 10:37:50
quote:

quote:
Originally posted by Bror Larsen

quote:

quote:

for mig at se er der ingen grund til at bruge mere energi på selv at designe sitet her: Det burde EA sørge for ,når de har påtaget sig et ansvar/en rolle at spille, i iscenesættelsen og annonceringen af DMT

ikke enig ... mener klart at DMT skal forblive så uafhængige af EA som muligt ... iøvrigt tror jeg deres interesse i os er mere end begrænset ..

Denne turnerings kerne er netop, at den ikke dikteres af EA, dem der i sin tid opfandt DMT eller lignende, men derimod af repræsentanter for spillerne valgt til at styre tingene i en periode...

Well, det kan jeg sagtens se det fornuftige i,og må give dig ret i den anskuelse.Men jeg ser ingen grund til at begrænse EA`s interesse for DMT.EA har alt mulig grund til at støtte og deltage i udviklingen af DMT som Danmarks vigtigste FIFA/pcfodbold turnering.

enig ... og mener heller ikke vi skal begrænse os den anden vej ... selvfølgelig skal vi søge så meget reklame, omtale, hjælp osv. vi kan få .. lige meget om det er fra EA eller andre steder

se mig, jeg kan trykke på quote knappen

Det kan godt være at man forestiller sig, at EA har en naturlig interesse i at udvikle et godt community omkring deres spil, for på den måde at bevare folks interesse i spillene. Hvis man ser på et (forholdsvis) lille firma som Blizzard, så har de lagt meget vægt på at skabe communities omkring spillet, og på den måde har deres spil en stor fanskare. Tilsvarende har Rocstar Games med deres Grand Theft Auto serie altid hjulpet community'et med at lave mods/missioner etc, og på den måde er der opstået adskillige fan-sider, og folk køber det ene spil efter andet i serien.

MEN, desværre ser det ikke rigtig ud til at EA overordnet set følger samme strategi, ihvertfald hvis man ser det fra os forbrugeres synspunkt. Jeg ved ikke om der hos EA er en corporate policy om emnet, men jeg ved ikke hvilke af deres udgivne spil, de aktivt har været med til at bygge community op omkring? Det er ihvertfald IKKE lykkedes særligt godt for dem med FIFA serien. Det skal da ikke udelukkes at de forsøger - det kan endda være, at der hos EA DK sidder et par ildsjæle, som synes det vil være en god ide, og at de så bare ikke får resourcerne til at føre det ud i livet.

Nå, vi prøver igen, og ser om de kan hjælpe os denne gang.
birthek Posted - 27 Jul 2005 : 18:19:46
quote:

quote:

quote:

for mig at se er der ingen grund til at bruge mere energi på selv at designe sitet her: Det burde EA sørge for ,når de har påtaget sig et ansvar/en rolle at spille, i iscenesættelsen og annonceringen af DMT

ikke enig ... mener klart at DMT skal forblive så uafhængige af EA som muligt ... iøvrigt tror jeg deres interesse i os er mere end begrænset ..

Denne turnerings kerne er netop, at den ikke dikteres af EA, dem der i sin tid opfandt DMT eller lignende, men derimod af repræsentanter for spillerne valgt til at styre tingene i en periode...

Well, det kan jeg sagtens se det fornuftige i,og må give dig ret i den anskuelse.Men jeg ser ingen grund til at begrænse EA`s interesse for DMT.EA har alt mulig grund til at støtte og deltage i udviklingen af DMT som Danmarks vigtigste FIFA/pcfodbold turnering.

enig ... og mener heller ikke vi skal begrænse os den anden vej ... selvfølgelig skal vi søge så meget reklame, omtale, hjælp osv. vi kan få .. lige meget om det er fra EA eller andre steder
BL Posted - 27 Jul 2005 : 17:13:38
quote:

quote:

birthek Posted - 27 Jul 2005 : 16:49:03
quote:

Forum © 2007 DMT Go To Top Of Page
Snitz Forums 2000

(c) 1998-2006 DMT - Din IP er 18.226.186.153