T O P I C R E V I E W |
Strudal |
Posted - 11 Oct 2005 : 01:44:16 Det her handler om Hamachi, jeg vil foreslå at Hamachi bliver en del af at spille fifa 2006, altså at hvis man ikke kan hoste uden Hamachi, så er det fuldt ud lovligt at kræve at skal bruge det, selvom den anden kan hoste, da jeg mener det er ligeså godt at bruge som direct ip. Sådan som det er nu kan den der ikke skal hoste kræve at han skal hoste hvis han ikke vil bruge hamachi, og det mener jeg er forkert, og ALLE kan bruge Hamachi det er meget nemt, og det gør at alle kampe bliver spilet mest fair. |
8 L A T E S T R E P L I E S (Newest First) |
IstvaN |
Posted - 11 Oct 2005 : 22:22:04 Tror desværre du har ret i at det lagger mere end normalt.....
Having thought back to what my original settings were when I first started the game (not sure if is related) but
* Ref and linesman were off/disabled * Ref/linesman setting off is ONLY in "cfg_pc_l.ini and cfg_pc_m.ini [files]" * Ref/linesman setting on is ONLY in "cfg_pc_h.ini [file]"
Ok, those are the basic settings
From what I could gather my settings have been set to use either cfg_pc_l.ini or cfg_pc_m.ini due to no ref or linesman being set in game.
Due to the game using a lower detailed config may in some way cause problems. However I think there may be a conflict between the 3 configs and thus the following I did to sort out the "stuttering problems" (fingers crossed it is sorted)
Default location for cfg files
C:\Program Files\EA SPORTS\FIFA 06\data\cmn
Moving CFG files and Adding RENDER EVERY AI FRAME = 1 to "cfg_pc_h.ini"
1. Create a New Folder e.g. [cfg_(orginal_l_m)] to store the files for emergency purposes 2. Move "cfg_pc_l.ini and cfg_pc_m.ini [files]" to the created folder
You should now only have "cfg_pc_h.ini [file]" in the \cmn directory
e.g. C:\Program Files\EA SPORTS\FIFA 06\data\cmn 3. Right click "cfg_pc_h.ini" and 4. Open in Notepad 5. Copy and Paste... 6. RENDER EVERY AI FRAME = 1
I put this text just below "SKY_RENDER = 1"
ALSO
Resolution Short Cut Trick
1. Right Click Fifa 06 short cut 2. Look for the target box and put a space before typing... 3. RESOLUTION=1024x768x32 4. Line should look like... 5. "C:\Program Files\EA SPORTS\FIFA 06\fifa06.exe" RESOLUTION=1024x768x32
AND
If possible reduce the number of applications you have running in the taskbar e.g. I stopped Microsoft Antispyware and another firewall but still kept Norton Running.
Prøv noget af det... anyway, håber de har en patch klar når jeg engang skal til at spille det :P |
Esben Lauritsen |
Posted - 11 Oct 2005 : 22:08:00 Der er vist en herre som lige har tabte
|
superstar |
Posted - 11 Oct 2005 : 21:59:34 Jeg siger at det spil stinker online lige meget hvad man bruger... brænd det utestede lort ad H- til Det stinker så man kan blive rasende som en i h.e.l.v.e.d.e |
IstvaN |
Posted - 11 Oct 2005 : 19:47:03 Hvem siger det er bedre at hoste end at joine????
passer jo ikke :S |
birthek |
Posted - 11 Oct 2005 : 11:56:16 quote: Originally posted by Strudal
Det her handler om Hamachi, jeg vil foreslå at Hamachi bliver en del af at spille fifa 2006, altså at hvis man ikke kan hoste uden Hamachi, så er det fuldt ud lovligt at kræve at skal bruge det, selvom den anden kan hoste, da jeg mener det er ligeså godt at bruge som direct ip. Sådan som det er nu kan den der ikke skal hoste kræve at han skal hoste hvis han ikke vil bruge hamachi, og det mener jeg er forkert, og ALLE kan bruge Hamachi det er meget nemt, og det gør at alle kampe bliver spilet mest fair.
well tror desværre problemet har løst sig selv i og med ingen endnu har kunnet få hamachi til at virke med FIFA 06, da EA tilsyneladende har ændret opsætningen til afvikling af LAN-spil - man kan således også kun spille med 2 tilsluttede computere på LAN, og ikke 4 som i FIFA 2005. |
SpeZ |
Posted - 11 Oct 2005 : 10:45:27 vi skal lade det være som det er, vi kan ikke kræve atr folk skal installeret et helt andet program. |
AndersOlsen |
Posted - 11 Oct 2005 : 09:51:07 Jeg mener vi skal holde os til Direct IP som udgangspunkt.
Kan den ene af de to hold hoste via Direct IP i spillet, skal dette benyttes først. Det er kun hvis ingen af de to kan hoste, at man kan tage udefrakommende programmer i brug.
|
superstar |
Posted - 11 Oct 2005 : 05:41:43 Jamen dog ???? hvar er det lige forskellen er Thomas, hvis din modstanders forbindelse er god nok ??? Jeg kan ikke se problemet er så stort om man hoster eller connecter |