FORSIDE NY DELTAGER? TILMELDTE SPILLERE LIGA CUPS/TIPS LADDER COMMUNITY REGLER/INFO KONTAKT DOWNLOADS

FORUM

Forum
Forum
Forum
Home | Profile | Register | Active Topics | Active Polls | Members | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

All Forums
 DMT
 Forslag til DMT
 Ny debat: Kontaktform MSN/ICQ mv.

Note: You must be registered in order to post a reply.
To register, click here. Registration is FREE!

Screensize:
UserName:
Password:
Format Mode:
Format: BoldItalicizedUnderlineStrikethrough Align LeftCenteredAlign Right Horizontal Rule Insert HyperlinkInsert EmailInsert Image Insert CodeInsert QuoteInsert List

* HTML is OFF
* Forum Code is ON
Smilies
Smile [:)] Big Smile [:D] Cool [8D] Blush [:I]
Tongue [:P] Evil [):] Wink [;)] Clown [:o)]
Black Eye [B)] Eight Ball [8] Frown [:(] Shy [8)]
Shocked [:0] Angry [:(!] Dead [xx(] Sleepy [|)]
Kisses [:X] Approve [^] Disapprove [V] Question [?]

Check here to include your profile signature.

T O P I C    R E V I E W
SpeZ Posted - 21 Nov 2005 : 20:27:27
Tiden løbet fra ICQ!

Jeg synes efterhånden at der er en klar tendens. Folk bruger MSN som deres foretrukne klient. Derfor er på tide at vi kræver MSN som DMT kontakt program nr 1.

Her den sidste tid, har jeg observeret lidt, og det er ikke til at tage fejl af og det er nok taget i betragtning af at der er kommet så mange nye dmt'ere. Der er næsten ikke nogen brugere på icq, hvor normalt det altid er muligt at finde folk på msn'en.

Det med navnene på msn kan der tages højde for, for man kan hente et plugin, msn+ som giver mulighed for at redigere i navnene.

Samtidigt er interessen for DMT's mIRC kanal stadig stigende, og der er også en del som hænger ud der.

Derfor synes jeg at det er på tide at have endnu en afstemning om dette ømtålelige emne. Så vidt jeg kan se er den eneste som ikke har msn er Anders Olsen.

Mit bud er at have msn med kontakt program nr 1, og så skal man have en mulighed for at kontakte hinanden på mIRC og ICQ hvis man har lyst.
15   L A T E S T    R E P L I E S    (Newest First)
Vidar Rekdal Posted - 22 Nov 2005 : 22:52:47
the darkside- :) så længe man får tag i man utd og andre hold så skider jeg i hvilken klient de bruger.

Men om man vil ha træningskampe og ladder kampe . IRC .....

irc.quakenet.org
#fifa-forever

sjov kanal
Tem Posted - 22 Nov 2005 : 20:52:36
quote:
Originally posted by AndersOlsen

Tem:

Ja jeg har læst at MSN Plus kan klare dette, men jeg ønsker ikke at installere spyware på min maskine for at kunne gøre netop dette.

Kan godt være jeg er gammel, jeg kan bare ikke se fordelene ved MSN. En standardinstallation af MSN er mangelfuld på en række væsentlige punkter, derfor har jeg dette forbehold mod programmet.

Nejnej - bare en oplysning - I'm on your side m8
AndersOlsen Posted - 22 Nov 2005 : 20:19:52
Tem:

Ja jeg har læst at MSN Plus kan klare dette, men jeg ønsker ikke at installere spyware på min maskine for at kunne gøre netop dette.

Kan godt være jeg er gammel, jeg kan bare ikke se fordelene ved MSN. En standardinstallation af MSN er mangelfuld på en række væsentlige punkter, derfor har jeg dette forbehold mod programmet.
Tem Posted - 22 Nov 2005 : 20:08:32
quote:
Nu vil jeg så gerne høre en bekræftning på, om ikke det er sandt, at MSN ikke er i stand til at tjekke andre konti end Hotmail og MSN-konti?

Anders, man kan bruge MSn Plus til at tilknytte en hvilken som helst email-konto til msn...det har jeg gjort med min...
Morfar Posted - 22 Nov 2005 : 19:39:58

Har du en e-mail-adresse?

Hvis du har en e-mail-adresse, kan du bruge den til at tilmelde dig til MSN. Hvis du ikke har en e-mail-adresse, kan du få en gratis MSN Hotmail-e-mail-adresse, som du kan bruge til at logge på med.

Ja, brug min e-mail-adresse
Nej, tilmeld mig til en gratis MSN Hotmail-e-mail-adresse

Ja, brug min e-mail-adresse ( fx. ofir.dk jubii osv )

håber det var svar nok

ps. du kan få en Patch til at fjerne reklame fra msn osv

AndersOlsen jeg er ikke fornærmet synes bare det var underligt nu når du skriver en del her inde at du ikke viste hvornår du kunne game
birthek Posted - 22 Nov 2005 : 19:29:18
well det her bliver aldrig en diskusion af om msn skal skrottes fremfor icq ...

for det ville være fuldstændig sygt ...

så fordele/bagdele diskussionen er ligegyldig ...

det centrale er derimod om det er en forhindring for afvikling af kampe, at msn og icq er ligestillede ... og eftersom alle pt. er på msn stort set ... så er det ikke noget reelt problem som jeg ser det...

time will kill icq ... hvis ikke vi gør det inden ....
AndersOlsen Posted - 22 Nov 2005 : 18:47:28
Kære kloge Morfar,

Kunne det tænkes der ligger noget bag, at jeg ikke har svaret dig. Som f.eks at jeg ikke endnu har overblik over hvornår jeg kan spille. Du har sendt din mail igår kl. 19.37, og så er du fornærmet over jeg endnu ikke har svaret dig??

Nu vil jeg så gerne høre en bekræftning på, om ikke det er sandt, at MSN ikke er i stand til at tjekke andre konti end Hotmail og MSN-konti?
Morfar Posted - 22 Nov 2005 : 18:35:23
quote:
Originally posted by Tem

quote:
Originally posted by Morfar
dem som kun er på icq ser ikke deres emails lige så tit som når de er på msn

MSN og mail har da ikke noget med hinanden at gøre...

når jeg får mails fra dmt kan jeg se det i msn ??

well Anders Olsen går åbenbart mere op i det her end at svare på min mail jeg har sendt ham, om hvornår han kunne game sin kamp i suppen, han har skrevet flere gang på forumet uden at tjekke sim mail, det ville han kunne gøre med msn der bliver man opdateret når man er på om der er kommet nogen mails til en..
Tem Posted - 22 Nov 2005 : 18:27:35
quote:
Originally posted by cmeilandt

quote:
Originally posted by Tem

quote:

Bruger du hotmail til MSN, så ved du at der popper et lille vindue op og fortæller dig det.. Tror det er det Morfar siger? Hvilket jeg også vil give ham ret i.

Ja ok - men man må da under alle omstændigheder forvente, at folk tjekker deres mail ca en gang om dagen..
AndersOlsen Posted - 22 Nov 2005 : 18:27:23
Okay drenge:

1. Jeg bruger en email i DMT regi som hedder dmt@domænenavn.dk - og den fungerer fint. Jeg besvarer når der er henvendelser. Jeg fatter ikke hvorfor folk vil knytte deres MSN til mail...

2. Jeg har en MSN klient installeret, som jeg bruger til arbejde, venner og familie. Derudover har jeg en ICQ klient installeret, som jeg bruger primært til DMT. På den måde kan jeg nemt og bekvemt bestemme hvem jeg vil snakke med.

Du siger, at jeg så kan inddele folk i grupper, og så blokere/aktivere dem alt efter hvad jeg ønsker at lave. Når jeg nu har 14 forskellige grupper, så vil du have jeg skal sidde og cykle rundt og bruge 10 minutter på at bestemme mig for hvad jeg vil, fremfor at starte den klient jeg ønsker at bruge.

En funktion som MSN ikke har, som ICQ har, er status "usynlig", som gør at kun den man skriver til, kan se at man er online, for alle andre er man offline.

Andet der ønskes besvaret?
cmeilandt Posted - 22 Nov 2005 : 17:39:09
quote:
Originally posted by Tem

quote:

Bruger du hotmail til MSN, så ved du at der popper et lille vindue op og fortæller dig det.. Tror det er det Morfar siger? Hvilket jeg også vil give ham ret i.
cmeilandt Posted - 22 Nov 2005 : 17:38:04
quote:

Mener ikke det kan beskrives meget enklere end som Tem gør det.

Anders, du har ik svaret på min spørgsmål, om hvad du mener med
quote:
...det har ikke de funktioner som jeg ønsker af det mht til DMT.

Og jeg har vel nævnt at du bar blokrer gruppen der oprettes og kaldes DMT, når man vil ha fred for irriterende mennesker der spørger om ladder og kampe hele tiden på MSN?
Tem Posted - 22 Nov 2005 : 17:35:46
quote:

Morfar Posted - 22 Nov 2005 : 17:25:03
quote:
Originally posted by Tem

Jeg vil helst dele DMT og og privat op - derfor synes jeg bedst om, kun at bruge ICQ til DMT - så kan man lukke op for det, når man vil spille, og lukke det ned, når man ikke gider mere. Det er da det ultranemmeste og mest praktiske (for mig i hvert fald).

kan godt se du vil dele det op, men dem som kun er på icq ser ikke deres emails lige så tit som når de er på msn, og hvis de gør hvorfor er de så altid 100 år om at svare?? sådan ser jeg på det..

EsbenN Posted - 22 Nov 2005 : 17:19:48
Må give alle dem ret der allerede har skrevet at tiden løber fra ICQ!
Hvis folk idag vil i kontakt med nogen spørge de ikke: "Har du ICQ" NEJ! De spørger: "Har du msn?"
Det er klart at det vil ikke ændre sig... MSN bliver mere og mere udbredt af alle aldersgrupper...
Derfor syntes jeg da det er klart at det skal være MSN som foretrukne "mødested"
Ikke mindst er det en god, hurtig og stabil chat men også MEGET nem at bruge... +Det ligger som stadart i windows!
Derfor syntes jeg klar MSN er vejen frem!!

Dog skal det siges at jeg syntes IRC burde være stedet man søgte hen først... Men det er jo en helt anden snak!

Forum © 2007 DMT Go To Top Of Page
Snitz Forums 2000

(c) 1998-2006 DMT - Din IP er 18.222.118.236