FORSIDE NY DELTAGER? TILMELDTE SPILLERE LIGA CUPS/TIPS LADDER COMMUNITY REGLER/INFO KONTAKT DOWNLOADS

FORUM

Forum
Forum
Forum
Home | Profile | Register | Active Topics | Active Polls | Members | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

All Forums
 DMT
 Forslag til DMT
 Bufferliga

Note: You must be registered in order to post a reply.
To register, click here. Registration is FREE!

Screensize:
UserName:
Password:
Format Mode:
Format: BoldItalicizedUnderlineStrikethrough Align LeftCenteredAlign Right Horizontal Rule Insert HyperlinkInsert EmailInsert Image Insert CodeInsert QuoteInsert List

* HTML is OFF
* Forum Code is ON
Smilies
Smile [:)] Big Smile [:D] Cool [8D] Blush [:I]
Tongue [:P] Evil [):] Wink [;)] Clown [:o)]
Black Eye [B)] Eight Ball [8] Frown [:(] Shy [8)]
Shocked [:0] Angry [:(!] Dead [xx(] Sleepy [|)]
Kisses [:X] Approve [^] Disapprove [V] Question [?]

Check here to include your profile signature.

T O P I C    R E V I E W
zinky Posted - 16 Mar 2006 : 20:46:15
Jeg foreslår, at vi indsætter den faste Bufferliga igen, da det er lidt nemmere for de nye Buffere at forstå, hvordan de kommer i division. Andre der synes det, eller er jeg (endnu engang) dum
2   L A T E S T    R E P L I E S    (Newest First)
Yasir Posted - 17 Mar 2006 : 09:35:29
quote:
Originally posted by GoodPeace

Jeg kan ikke helt se hvorfor en bufferliga, med fast start-slut tidspunkt, hvor man ikke kan spille, hvis man kommer ind som buffer for sent, kan være bedre end ladderen, hvor buffere kan spille vigtige kampe hele tiden.....

men lad os høre hvad de nye siger, de ser jo ofte tingene lidt anderledes end os andre :)

giver dig ret.
det samme da jeg startede..
spillede alle de ladder jeg kunne, så jeg kunne starte i en div.
GoodPeace Posted - 16 Mar 2006 : 21:45:05
Jeg kan ikke helt se hvorfor en bufferliga, med fast start-slut tidspunkt, hvor man ikke kan spille, hvis man kommer ind som buffer for sent, kan være bedre end ladderen, hvor buffere kan spille vigtige kampe hele tiden.....

men lad os høre hvad de nye siger, de ser jo ofte tingene lidt anderledes end os andre :)

Forum © 2007 DMT Go To Top Of Page
Snitz Forums 2000

(c) 1998-2006 DMT - Din IP er 18.191.171.86