FORSIDE NY DELTAGER? TILMELDTE SPILLERE LIGA CUPS/TIPS LADDER COMMUNITY REGLER/INFO KONTAKT DOWNLOADS

FORUM

Forum
Forum
Forum
Home | Profile | Register | Active Topics | Active Polls | Members | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

All Forums
 DMT
 Forslag til DMT
 Flere indsendelser ad gangen..

Note: You must be registered in order to post a reply.
To register, click here. Registration is FREE!

Screensize:
UserName:
Password:
Format Mode:
Format: BoldItalicizedUnderlineStrikethrough Align LeftCenteredAlign Right Horizontal Rule Insert HyperlinkInsert EmailInsert Image Insert CodeInsert QuoteInsert List

* HTML is OFF
* Forum Code is ON
Smilies
Smile [:)] Big Smile [:D] Cool [8D] Blush [:I]
Tongue [:P] Evil [):] Wink [;)] Clown [:o)]
Black Eye [B)] Eight Ball [8] Frown [:(] Shy [8)]
Shocked [:0] Angry [:(!] Dead [xx(] Sleepy [|)]
Kisses [:X] Approve [^] Disapprove [V] Question [?]

Check here to include your profile signature.

T O P I C    R E V I E W
Flemming Jensen Posted - 30 Mar 2006 : 09:35:24
Dette er blot et forslag til websitets admins..
Jeg, og sikkert mange andre, plejer at spille flere (ladder)kampe ad gangen inden vi indberetter. Derfor ville det være rart at man havde muligheden for at trykke på "Tilbage til indsendelse" (eller noget lign.) når man havde trykket på "Send Resultatet" knappen. Jeg håber jeg udtrykker mig ønske klart nok :) - Alternativt kunne man have muligheden for at indberette flere resultater på samme siden inden man trykkede en over-all "Send Resultat".. Men det kræver nok en del mere kode.

Som forholdsvis ny i det her show, kan jeg kun være imponeret over det kæmpe stykke arbejde som div. admins frivilligt udfører. Keep up the gode arbejde!
6   L A T E S T    R E P L I E S    (Newest First)
zinky Posted - 30 Mar 2006 : 21:14:32
quote:
Originally posted by OnyX

quote:
Originally posted by Vidar Rekdal

backspace ? :D

The dark lord hath spoken!

Hath ?!?
OnyX Posted - 30 Mar 2006 : 20:58:24
quote:
Originally posted by Vidar Rekdal

The dark lord hath spoken!
Vidar Rekdal Posted - 30 Mar 2006 : 19:53:22
OnyX Posted - 30 Mar 2006 : 12:34:28
quote:
Originally posted by Flemming Jensen

Det er jeg godt klar over er en mulighed - jeg frygtede bare at det måske ville ødelægge noget af dataen fra det første indsendelse. Men hvis dette ikke er tilfældet er problemet vel løst :)

Det gør det ikke ;o)
Flemming Jensen Posted - 30 Mar 2006 : 12:07:27
Det er jeg godt klar over er en mulighed - jeg frygtede bare at det måske ville ødelægge noget af dataen fra det første indsendelse. Men hvis dette ikke er tilfældet er problemet vel løst :)
OnyX Posted - 30 Mar 2006 : 11:56:50
quote:
Originally posted by Flemming Jensen

Dette er blot et forslag til websitets admins..
Jeg, og sikkert mange andre, plejer at spille flere (ladder)kampe ad gangen inden vi indberetter. Derfor ville det være rart at man havde muligheden for at trykke på "Tilbage til indsendelse" (eller noget lign.) når man havde trykket på "Send Resultatet" knappen. Jeg håber jeg udtrykker mig ønske klart nok :) - Alternativt kunne man have muligheden for at indberette flere resultater på samme siden inden man trykkede en over-all "Send Resultat".. Men det kræver nok en del mere kode.

Som forholdsvis ny i det her show, kan jeg kun være imponeret over det kæmpe stykke arbejde som div. admins frivilligt udfører. Keep up the gode arbejde!

Det er muligt at trykke "tilbage". Enten ved din tilbage knap i din browser eller ved tryk på "tilbage" på tastaturet (pinligt, men nu kan jeg satme ikke huske om det er det rigtige navn for knappen, men fra min tid som supporter har jeg jo lært af kunderne hvordan man forklarer sådan noget, så det er knappen over knækpilen (enter) med pilen der peger til venstre )

Forum © 2007 DMT Go To Top Of Page
Snitz Forums 2000

(c) 1998-2006 DMT - Din IP er 3.144.123.61