Note: You must be registered in order to post a reply. To register, click here. Registration is FREE!
T O P I C R E V I E W
GoodPeace
Posted - 24 May 2006 : 20:17:41 For nye medlemmer kunne man måske lave en test af mails afsendt fra sitet, for at se om de ryger i deres spam-filtre - så man i det mindste har styr på det i starten.
Derudover kan det måske gøres med tilmeldings-mailen, så den afsendes fra sitet, og hvis man ikke kan administrere sit spamfilter så man får den mail, så kan man ikke tilmelde sig, og ikke være med i næste T.
Genial plan der, så bliver der nok plads til mig i suppen
7 L A T E S T R E P L I E S (Newest First)
Vidar Rekdal
Posted - 17 Aug 2006 : 22:20:45 sig nej til SPAM
GoodPeace
Posted - 17 Aug 2006 : 22:12:22 Når man afsender en besked med det nye system, så vil det være en god ide, hvis man får en kopi af den afsendte mail - så man selv kan huske hvad man har sendt til hvem og hvilke kommentarer man har skrevet i den besked.
GoodPeace
Posted - 15 Aug 2006 : 00:19:23 - og i samme boldgade, så kan man komme til den side, hvor man kan afvise/godkende det foreslåede tidspunkt hvis man bare logger ind på sitet, men så får man ikke set den besked, som blev sendt sammen med forslaget - hvis man kunne det, så er det nemmere at stille et modforslag lige bagefter - uden at man behøver åbne sin mail op...kapisch?
GoodPeace
Posted - 15 Aug 2006 : 00:12:01 Nu har jeg fået min første mail fra det fine dejlige lækre smækre nye system til at kontakte sin modstander, og sørme om den ikke røg direkte lukt ned i mit store sorte *****SPAM***** filter!
- kan man måske tilføje en synlig test-knap på den nye kontakt side, så man selv kan teste om en mail afsendt fra sitet, går igennem til ens mailbox - og så man eventuelt kan tilføje afsender til sin whitelist.
GoodPeace
Posted - 24 May 2006 : 20:37:04 Jeg mente tilmeldings-mailen til alle div spillere forud for hver T - derfor der bliver mere plads i DMT, når nu en masse to.... ikke får deres mail...
Vidar Rekdal
Posted - 24 May 2006 : 20:31:25 men måske en god ide for at se at post virkelig bliver modtaget. Tilykke med Suppe plads Claus
Vidar Rekdal
Posted - 24 May 2006 : 20:28:19 De nye tager jo ik plads i suppen ? Så forstår ik helt den ide