T O P I C R E V I E W |
GoodPeace |
Posted - 27 Jul 2006 : 23:34:33 ...., men hvad sker der lige med den her GOOOOOTH kasse vi skal skrive indlæg i?? Kan den ikke blive andet end sort, det ser da helt underligt ud...
Anyways, så er det ret cool at forum kører som en integreret del af sitet - nice work der! |
13 L A T E S T R E P L I E S (Newest First) |
GoodPeace |
Posted - 07 Sep 2006 : 23:23:19 dejligt arbejde der, det ser godt ud igen!
Kan du ikke lave et eller andet W3-standard, som ser ud ad h til i en skod IE browser, så vi kan få overtalt den gamle daugaard til at skifte |
birthek |
Posted - 07 Sep 2006 : 18:39:16 quote: Originally posted by GoodPeace
...., men hvad sker der lige med den her GOOOOOTH kasse vi skal skrive indlæg i?? Kan den ikke blive andet end sort, det ser da helt underligt ud...
Anyways, så er det ret cool at forum kører som en integreret del af sitet - nice work der!
...
finally er den sorte kasse helt død - navyblue findes ikke som farvekode i ff åbenbart ... |
GoodPeace |
Posted - 29 Jul 2006 : 11:08:40 i know |
daugaard |
Posted - 29 Jul 2006 : 02:52:08 quote: Originally posted by GoodPeace
fejlfyldte, non-standard hjemmesider = noob...
IE sux ass
Holder bare så meget af at drille dig... |
Tv3-Luna |
Posted - 28 Jul 2006 : 22:49:09 Jeg synes det gir en god afslappet stemning i vores gruppe, denne sorte farve. Det er tid til at nyde et glas blod, tænde lys og be for helvede´
anyway det jo ik fordi jeg har ridset sataniske digte på mit inderlår pga af denne farve, jeg synes den er okay med sort, |
GoodPeace |
Posted - 28 Jul 2006 : 22:27:43 fejlfyldte, non-standard hjemmesider = noob...
IE sux ass |
daugaard |
Posted - 28 Jul 2006 : 21:02:22 firefox noob... IE styre! |
GoodPeace |
Posted - 28 Jul 2006 : 19:11:37 ja altså mængden og styrken af kaffeindtag her bag skærmen er jo nok mere sort end min krop kan klare.... |
birthek |
Posted - 28 Jul 2006 : 19:08:01 hmm... får jeg lige kigget på så vi undgår negative goth effekter ... |
GoodPeace |
Posted - 28 Jul 2006 : 14:42:13 farven er angivet som "navyblue" og det er så en navngivet netscape/firefox farve, som er meget mørk blå, næsten sort, mens den ikke bliver til nogen farve i IE, og så kan snitz forummet selv give #rrggbb koder istedet? |
GoodPeace |
Posted - 28 Jul 2006 : 14:05:52 aber doch, jeg kan se at snitz-forum åbenbart har lidt bugs, der gør at det ikke vises korrekt i Firefox - sjovt at det problem først opstår nu hvor forummet ligger under hoved-sitet - måske er det noget med sti-referencer til de CSS filer der styrer farverne....? |
Vidar Rekdal |
Posted - 28 Jul 2006 : 12:30:10 ereeffsfefefefsfee sådan farge ? |
zinky |
Posted - 28 Jul 2006 : 11:53:04 quote: Originally posted by GoodPeace
...., men hvad sker der lige med den her GOOOOOTH kasse vi skal skrive indlæg i?? Kan den ikke blive andet end sort, det ser da helt underligt ud...
Anyways, så er det ret cool at forum kører som en integreret del af sitet - nice work der!
er er ikke noget Sort ? |