FORSIDE NY DELTAGER? TILMELDTE SPILLERE LIGA CUPS/TIPS LADDER COMMUNITY REGLER/INFO KONTAKT DOWNLOADS

FORUM

Forum
Forum
Forum
Home | Profile | Register | Active Topics | Active Polls | Members | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

All Forums
 DMT
 Forslag til DMT
 Mindre Deadline....

Note: You must be registered in order to post a reply.
To register, click here. Registration is FREE!

Screensize:
UserName:
Password:
Format Mode:
Format: BoldItalicizedUnderlineStrikethrough Align LeftCenteredAlign Right Horizontal Rule Insert HyperlinkInsert EmailInsert Image Insert CodeInsert QuoteInsert List

* HTML is OFF
* Forum Code is ON
Smilies
Smile [:)] Big Smile [:D] Cool [8D] Blush [:I]
Tongue [:P] Evil [):] Wink [;)] Clown [:o)]
Black Eye [B)] Eight Ball [8] Frown [:(] Shy [8)]
Shocked [:0] Angry [:(!] Dead [xx(] Sleepy [|)]
Kisses [:X] Approve [^] Disapprove [V] Question [?]

Check here to include your profile signature.

T O P I C    R E V I E W
NordenDK Posted - 06 Sep 2006 : 15:04:01
Yo DMT'er....

Er jeg den eneste, som syns det er pisses flabet, at gå og vente en uge, hvor der ikke er kampe!! De fleste spiller nemlig deres kampe færdig allerede unden for den første uge jo!

Og hvad skal man så lave hele næste uge????

Lad os da gøre den deadline mindre, så vi kan game noget mere!! jeg mener, så meget tid tager det heller ikk, at spille de kampe mere om ugen! Arbejder selv fra 8-16.30 og så fodbold 3-4 gange om ugen! men kan da stadigvæk godt finde tid, til at få spillet mine kampe!!

Lad os starte med at bare gøre deadline kortere med et par dage..
Så vi når ny runde en Mandag, og den skal så være færdig spillet inden ONSDAG ugen efter! Onsdag får vi så ny runde igen, og den skal så være færdig spillet inden mandag uden efter! Hvor vi så STARTER CIRKLEN om igen!

Ellers er der den VILDE!! Vi fortsætter som nu..
men fjerner bare en uge! s¨å vi kører fra Søndag til Søndag! ALTSÅ kun 1 uge til at spille kampene!!!

ER I FRISKE???
10   L A T E S T    R E P L I E S    (Newest First)
Vidar Rekdal Posted - 08 Sep 2006 : 09:05:18
Er på arbejde og edit reply gider jeg ik men

"Hvad med og i stedet"

Skal være : Hvad med at i stedet

For at ik Hjørnle(Bolsche-Ole) skal komme og rette mig.

Vidar Rekdal Posted - 08 Sep 2006 : 09:03:28
Hvad med og i stedet for at korte ned på deadline så kan man putte ind et par extra kampe. sådan vil man spare en runde når 2 runder er gået. I lavere divisioner så har man flere kampe per rundene hvordan går det der ? Får de spillet sine kampe ? Eller er de useriøs pga . at tabe stort mod Nørdenbøll[Red - Admin Nordenbøl]

GoodPeace Posted - 07 Sep 2006 : 23:17:06
Bo/Torben, tag nu jeres drengeværelse-lege et andet sted hen - der skal jo gerne være sobert hos DMT

Dennis, der er både gode og dårlige sider af dit forslag, og det fortjener egentlig lidt bedre debat end de fleste af indlæggene her i tråden.

Ligesom Jan, så er der nok mange, som ikke har mulighed for at sætte sig til pc'en flere dage i hver eneste uge, og måske endda slet ikke i en weekend, hvis man skal på tur i weekenden eller bare ud og ture hele natten og have tømmermænd om dagen.

Men det er selvfølgelig tiltalende at få en T overstået lidt hurtigere, både for at undgå at gamle DMT'ere går døde og bliver langmodige i løbet af en T, og også for at vi buffere skal vente kortere på at komme med.

Du skriver:
"De fleste spiller nemlig deres kampe færdig allerede unden for den første uge jo!"
- men det er jeg nu ikke sikker på er helt rigtigt - og med mindre du har fulgt med i forløbet i T2, så er det nok også alt alt for tidligt at vurdere ud fra T3, da vi kun er knap 2 runder inde i T3. Du kan prøve at skrive ned hver midtvejs-søndag, hvor stor en andel af kampene, der er spillet i de enkelte divisioner - opret evt din egen lille statistik tråd på forum, hvor du løbende redigerer dit eget første indlæg.

Så vil du kunne se i slutningen af sæsonen, om din påstand holder, og om der eventuelt er en udvikling i spille-lysten henover sæsonen. Istedet for at du skal sidde manuelt og holde øje med den slags hver anden søndag, så kan du selvfølgelig også bare få den dovne Anders N til at lave et udtræk af data fra kamp-tabellen i databasen, og så lave den ønskede statistik - men det får du ham nok ikke til ;)

daugaard Posted - 07 Sep 2006 : 10:31:43
Skal lige siges at Torben har tendens til påspændingsdildoer...
Don Corleone Posted - 06 Sep 2006 : 23:51:52
Send din røv til Bo eller mig, og du vil ikke kunne kende den igen.

NordenDK Posted - 06 Sep 2006 : 23:04:26
Okey!! så FUCK mig drenge!!

vil jo bere gerne hurtigt op i rækkerne!!! ;-)
JBNJUNIOR Posted - 06 Sep 2006 : 19:00:29
gir jan ret den skal ik ændres det er meget svært for nogen at få spillet deres kampe da de ik har tid altid ligesom dig dennis så lad være med at ændre noget
Chrallle Posted - 06 Sep 2006 : 18:58:37
Giver Jan ret. Syntes det er godt nok med 14 dage. Jeg har selv haft meget svært ved at få spillet kampene, men nu er jeg ved at komme ind i en god rytme igen.
Hvis man vil spille ekstra er der selvfølgelig ladderen som Jan sige.
JBN Posted - 06 Sep 2006 : 15:19:20
mener det fungere fint som det er nu, har man lyst til mere fifa kan man bare spille laddere eller træningskampe.
jeg har kun 7 dage til at afvikle mine kampe ud af de 14
dvs. 5 dage i den ene uge og 2 i den næste, så vil ha lidt svært ved at spille 8 kampe på 2 dage det skal jo helst også passse med modstanderne og der kan jo også komme noget i vejen så der måske kun er 1 dag i den ene uge
birthek Posted - 06 Sep 2006 : 15:19:14
well forslaget ville give nogle fordele på lidt andre måder ... nemlig at nytilmeldte spillere ville få adgang til vores turnering efter ca. 2 måned fremfor 3 måneder nu - altså med onsdags forslaget ...

jeg har svært ved at overskue om det er muligt for folk at spille op til 8 kampe på 10 dage, tror også det er forskelligt fra person til person ..

Forum © 2007 DMT Go To Top Of Page
Snitz Forums 2000

(c) 1998-2006 DMT - Din IP er 13.59.250.115