FORSIDE NY DELTAGER? TILMELDTE SPILLERE LIGA CUPS/TIPS LADDER COMMUNITY REGLER/INFO KONTAKT DOWNLOADS

FORUM

Forum
Forum
Forum
Home | Profile | Register | Active Topics | Active Polls | Members | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

All Forums
 DMT
 Forslag til DMT
 Hop

Note: You must be registered in order to post a reply.
To register, click here. Registration is FREE!

Screensize:
UserName:
Password:
Format Mode:
Format: BoldItalicizedUnderlineStrikethrough Align LeftCenteredAlign Right Horizontal Rule Insert HyperlinkInsert EmailInsert Image Insert CodeInsert QuoteInsert List

* HTML is OFF
* Forum Code is ON
Smilies
Smile [:)] Big Smile [:D] Cool [8D] Blush [:I]
Tongue [:P] Evil [):] Wink [;)] Clown [:o)]
Black Eye [B)] Eight Ball [8] Frown [:(] Shy [8)]
Shocked [:0] Angry [:(!] Dead [xx(] Sleepy [|)]
Kisses [:X] Approve [^] Disapprove [V] Question [?]

Check here to include your profile signature.

T O P I C    R E V I E W
JBNJUNIOR Posted - 07 Sep 2006 : 16:33:32
hej jeg vil bare lige komme med et forslag til det med at skrive hop jeg har lagt mærke til at folk skriver hop for at få topicet på forsiden og det for de jo mere antal post for så jeg vil bare lige sige at hvis man bare laver en edit topic og sætter et punktum eller sletter et punktum så kommer den også på forsiden så hvorfor ik bare gøre det istedet for at skrive hop hva siger i?
12   L A T E S T    R E P L I E S    (Newest First)
birthek Posted - 08 Sep 2006 : 07:38:52
det forholder sig som Claus skriver således, at når moderatorer retter i indlæg vil det ikke udløse en ny dato, da de ikke får det "edit" tag som almindelige medlemmers posts normalt får...

derfor benyttes hop af undertegnede og ole fra tid til anden...
Murphie75 Posted - 07 Sep 2006 : 23:37:56
Seriøst.

Jonas, ved godt du sku ikke altid lige har det nemt. Men tal venligst pænt til dem der ikke lige deler din mening - selv når du selv har en periode hvor du lettere bliver hidsig. - selvfølgelig kan temperamenten løbe af med os alle herinde vi kan jo leve os ind i denne FIFA-leg. Men oprethold gerne en saglig tone, selv når du mener at en der besvarer din tråd, er et "fjols". Sådan foregår det her.

GoodPeace Posted - 07 Sep 2006 : 23:28:33
måske skriver Jesper også hop! for at markere for folk, at de lige skal huske at læse et emne, og huske at tage stilling til det - den effekt ville måske ikke komme, hvis han bare lavede en edit.
Vidar Rekdal Posted - 07 Sep 2006 : 22:50:37
hehe så fik jeg 2 posts :D

HOP !
Vidar Rekdal Posted - 07 Sep 2006 : 22:48:52
bliver det ged nu ?
zinky Posted - 07 Sep 2006 : 21:56:36
quote:
Originally posted by Stonie

Betyder de der stjerner at vi skal lege lykkehjulet? Jeg er nemlig helt vild med lykkehjulet!

Bengt Burg FTW
Stonie Posted - 07 Sep 2006 : 21:44:30
Betyder de der stjerner at vi skal lege lykkehjulet? Jeg er nemlig helt vild med lykkehjulet!
birthek Posted - 07 Sep 2006 : 21:21:43
du læner dig kraftigt op af en advarsel jonas ... synes du skal overveje at dæmpe din adfærd en smule ... der skal være plads til alle her ... uden at de bliver overfaldet ... tak!
Tem Posted - 07 Sep 2006 : 21:18:06
Jonas, bare fordi jeg er uenig med dig, behøver du ikke svine mig til hver eneste gang, jeg svarer på et af dine indlæg. Styr dig...
JBNJUNIOR Posted - 07 Sep 2006 : 19:41:29
ved du hvad tim nogengange så er du SÅ DUM dit ******
Morfar Posted - 07 Sep 2006 : 16:42:55
hop
Tem Posted - 07 Sep 2006 : 16:35:24
Det her er ikke en konkurrence om at få flest posts, Jonas. Det er et forum, og "hop"-tricket er bare en del af det. Så lad os bare lade det være som det er...

Forum © 2007 DMT Go To Top Of Page
Snitz Forums 2000

(c) 1998-2006 DMT - Din IP er 18.224.38.176