T O P I C R E V I E W |
Tv3-Luna |
Posted - 10 Oct 2006 : 10:40:46 Legendarisk Tv-3 Luna
Tror dette emne har været oppe før. Ang MSN
jeg syntes, det burde være en regl at man i det mindste skriver; Hej jeg er ny DMT´r . (Når man tilføjer kontakt person på Msn) Så man ved hvem man har med at gøre!

PS. Det er også pisse belastende at have så mange på min MSN, hvor der står *Nuser buser diggi duu I love you, Christiana, Mikkel BEST friends 4 ever. Eller hvad det er i alle skriver af bræk salmer, Satme da flovt når man har gæster der ser det.
Et mere ; Murphie * Nordbøllle mand, you are my brown star, Dulle bølle mand, I love when you make a bugger goal on me .. Me love you very long time.
Dette var fra Murphies msn,                                                |
6 L A T E S T R E P L I E S (Newest First) |
Yasir |
Posted - 12 Oct 2006 : 22:50:05  Ik nemt at være nye her uden venner  Men men men.. Alting kommer af sig selv  |
GoodPeace |
Posted - 10 Oct 2006 : 19:05:45 quote: Originally posted by Tv3-Luna
Legendarisk Tv-3 Luna
Tror dette emne har været oppe før. Ang MSN
jeg syntes, det burde være en regl at man i det mindste skriver; Hej jeg er ny DMT´r . (Når man tilføjer kontakt person på Msn) Så man ved hvem man har med at gøre!

jeg kan se vi har en frivillig til den nye gruppe af buffer-buddies! |
Tem |
Posted - 10 Oct 2006 : 16:48:44 Nu tager det jo heller ikke så meget fra dig, Thomas, hvis du spørger, når folk tilføjer dig... |
birthek |
Posted - 10 Oct 2006 : 15:05:04 quote: Originally posted by Tv3-Luna
Han er osse lam i kasketten
kommentarer af denne type bedes efterfølges af smiley, såfremt det ikke er forfatteren intention at anføre denne smiley vil indlægget blive slettet pga. dets for personlige og anklagende karakter .. tak |
Murphie75 |
Posted - 10 Oct 2006 : 10:58:31 Nej nej, Luna..
Bølle er skam flink nok 
Se bare den t-shirt han sendte mig:
 |
Murphie75 |
Posted - 10 Oct 2006 : 10:54:11 Ja, men søde Luna..
Du ved det ikke altid er nemt at være ny i klassen - man er genert og bange for at blive mobbet.
Men her er ingen fare... Vi tager imod alle nye med åbne arme:
Her et eksempel, fra da Dennis Nordenbøl kom til DMT:
 |