FORSIDE NY DELTAGER? TILMELDTE SPILLERE LIGA CUPS/TIPS LADDER COMMUNITY REGLER/INFO KONTAKT DOWNLOADS

FORUM

Forum
Forum
Forum
Home | Profile | Register | Active Topics | Active Polls | Members | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

All Forums
 DMT
 Forslag til DMT
 EASO or no EASO?

Note: You must be registered in order to post a reply.
To register, click here. Registration is FREE!

Screensize:
UserName:
Password:
Format Mode:
Format: BoldItalicizedUnderlineStrikethrough Align LeftCenteredAlign Right Horizontal Rule Insert HyperlinkInsert EmailInsert Image Insert CodeInsert QuoteInsert List

* HTML is OFF
* Forum Code is ON
Smilies
Smile [:)] Big Smile [:D] Cool [8D] Blush [:I]
Tongue [:P] Evil [):] Wink [;)] Clown [:o)]
Black Eye [B)] Eight Ball [8] Frown [:(] Shy [8)]
Shocked [:0] Angry [:(!] Dead [xx(] Sleepy [|)]
Kisses [:X] Approve [^] Disapprove [V] Question [?]

Check here to include your profile signature.

T O P I C    R E V I E W
birthek Posted - 28 Oct 2006 : 12:57:33
En del har oplevelsen af, at spillet flyder meget bedre på EASO end i direct ip, hvilket også er den generelle internationalle opfattelse af flowet i 07...

Betyder det at vi skal tage den konsekvens at prioritere afvikling af FIFA kampe via EASO, fremfor dir. ip som tidligere?
12   L A T E S T    R E P L I E S    (Newest First)
GoodPeace Posted - 29 Oct 2006 : 12:33:07
ja, jeg ved såmænd heller ikke om legend virker på easo - derfor jeg spurgte ovenfor :)
SpeZ Posted - 28 Oct 2006 : 19:17:41
ja ok, troede bare ikke at det der legend halløj virkede på easo.. Men hvis det gør er der jo ingen problemer
GoodPeace Posted - 28 Oct 2006 : 19:13:54
quote:
Originally posted by SpeZ

Jeg synes at kampene kører bedst over EASO. Jeg mener klart at vi ikke kan tage hensyn til dem som ikke har spillet originalt, det er trods alt en forudsætning.

Jeg vil gerne teste noget mere når der kommer ny spillefil.

Kunne man evt lave en som var beregnet uden legend til EASO og en med legend til d-ip.

Indtil videre er min opfattelse at EASO kører meget bedre i forhold til d-ip.

Jeg synes vi skal få det testet godt og grundigt og så tage en afstemning omkring emnet. Det vil være dum at drage forhastede konklusioner.

Enig i at DMT kan kræve et originalt spil - ville bare pointere at det kan koste en smule på medlems-tallet.

Hvorfor vil du have en non-legend fil til easo?
GoodPeace Posted - 28 Oct 2006 : 19:12:16
quote:
Originally posted by Keyboardcowboy

quote:
Originally posted by GoodPeace

er half time crashes også lige så ofte forekommende på easo som på dir ip?

Ja !

ea shits - if it's in the game, it's gonna disconnect
SpeZ Posted - 28 Oct 2006 : 18:08:41
Jeg synes at kampene kører bedst over EASO. Jeg mener klart at vi ikke kan tage hensyn til dem som ikke har spillet originalt, det er trods alt en forudsætning.

Jeg vil gerne teste noget mere når der kommer ny spillefil.

Kunne man evt lave en som var beregnet uden legend til EASO og en med legend til d-ip.

Indtil videre er min opfattelse at EASO kører meget bedre i forhold til d-ip.

Jeg synes vi skal få det testet godt og grundigt og så tage en afstemning omkring emnet. Det vil være dum at drage forhastede konklusioner.
Keyboardcowboy Posted - 28 Oct 2006 : 18:04:43

Tror ikke vi skal kræve at kampene afvikles på EASO, men man kan vel henstille til det !
Keyboardcowboy Posted - 28 Oct 2006 : 18:03:35
quote:
Originally posted by GoodPeace

Ja !
JBN Posted - 28 Oct 2006 : 15:12:29
Jeg har spillet kampe med legend og forskellige andre mods, i tidligere versioner af fifa, bare begge spillere har de samme filer installeret har det kørt uden problemer, så mon ikke det virker i 07 også
GoodPeace Posted - 28 Oct 2006 : 14:27:57
Selvom DMT selvfølgelig ikke støtter piratkopiering, og at det er en forudsætning for at spille i DMT, at man har det originale spil, så er det vel værd at tage debatten om vi rent praktisk kommer til at udelukke nogle nuværende og kommende medlemmer ved at kræve kamp-afvikling på EASO?

Kan man afvikle kampe med spillefil inklusiv legend patch på easo?

Kan man lammebanke de idiotiske ea-udviklere, som har designet det mega grimme, langsomme, idotiske, besværlige og toplatterlige shockwave lorte-interface, der er på easo?
GoodPeace Posted - 28 Oct 2006 : 14:11:05
Morfar Posted - 28 Oct 2006 : 14:06:58
også her.. selvom jeg dog ik har spillet :)
daugaard Posted - 28 Oct 2006 : 13:59:45
Jeg vil til hver en tid vælge at spille over EASO!!!

Forum © 2007 DMT Go To Top Of Page
Snitz Forums 2000

(c) 1998-2006 DMT - Din IP er 3.19.30.32