T O P I C R E V I E W |
jakob |
Posted - 04 Dec 2006 : 19:20:38 hej alle sammen kan vi ikke tage afstemningen op igen om hvor hvidt man SKAL spille over easo. fordi har lige spillet en kamp, over ip hvor personen brugte det som et våben at hans pc laggede så meget at jeg ikke kunne se en skid. tabte kampen 6-0 og er rimlig træt af det. ved det aldrig kunne ske så meget vis det var over easo. så hvad siger i??? kan den ikke klare en ny stemmerunde
på forhånd tak Jakob |
15 L A T E S T R E P L I E S (Newest First) |
Vidar Rekdal |
Posted - 09 Dec 2006 : 18:14:25 Jep jeg har original kopi denne gangen 
|
birthek |
Posted - 09 Dec 2006 : 13:01:08 quote: Originally posted by Vidar Rekdal
Er det nogle sponsor penge ifra Ea til denne her turnering ?
For hvis ik så skjønner jeg ik hvorfor man ik kan bruge warez :):)
Så længe man ik snakker højt om det . Ulovlig ja klart , men hov hov . Man kan ik ha dårlig samvittighed for og bruge pirat kopi når Ea giver ud et spill der ligner det samme som året før og man må hele tiden update hehe.
Vi understreger lige endnu engang!
1) Vi går udfra at alle deltagere i DMT har en original kopi af FIFA i og med dette er en forudsætning for at deltage i vores tuinering.
2) Der er ikke bevist forskel i Direct IP / EASO, der kan forsvare at vi bør tage en afstemning og ekskludere Direct IP som mulighed for folk
3) Hvis man har problemer med en anden deltager, med lag mod en anden deltager eller lignende - så kontakter man ledelsen og så løser vi problemet derfra
|
Vega |
Posted - 09 Dec 2006 : 11:11:04 Vil da også lige sige, at mig og Elfsborg har fået vores kamp afviklet nu. Vi manglede en halvleg, og denne gang uden noget lag! Dejligt! Jeg vandt halvlegen 3-0 og dermed samlet 3-1. :) |
Vidar Rekdal |
Posted - 08 Dec 2006 : 15:08:34 LOL rejser han endnu rundt der på fløjen 
BOMBE  |
caleb22 |
Posted - 08 Dec 2006 : 11:13:14 hov hov vidar ingen warez, det er jo ikke EA der gør noget galt, det er os der køber spillet. 
Og der er jo forskel i år syntes jeg i forhold til sidste år, spez kan ikke score på sine gamle indlæg mere  |
Vidar Rekdal |
Posted - 08 Dec 2006 : 09:24:23 Er det nogle sponsor penge ifra Ea til denne her turnering ?
For hvis ik så skjønner jeg ik hvorfor man ik kan bruge warez :):)
Så længe man ik snakker højt om det . Ulovlig ja klart , men hov hov . Man kan ik ha dårlig samvittighed for og bruge pirat kopi når Ea giver ud et spill der ligner det samme som året før og man må hele tiden update hehe. |
daugaard |
Posted - 07 Dec 2006 : 23:27:24 Politimand eller ej... Smides ud eller ej... Det må være ens egen samvittighed som sættes på prøve her! Og rigtigt som Goodpeace siger. DMT ledelsen skal ikke rende og bruge tid på være politimand.
Ellers kan man (hvis det vedtages) bruge et screenshot af at man er logget ind på EASO som bevis på at man har købt og betalt FIFA spillet... Men helt ærligt... Det virker afligevel lidt langt ude ik?
Har også spillet mod Alex.... Og med minimal lag. Faktisk slet ingen... Vi spillede med Hamachi og det gik glimrende. |
Tem |
Posted - 07 Dec 2006 : 21:52:14 Har jeg også spurgt om. Så skulle han jo gerne smides ud... |
Vega |
Posted - 07 Dec 2006 : 21:21:02 quote: Originally posted by GoodPeace
Jo, de gælder.
Ledelsen arbejder på 100% frivillig basis, og det er ikke rimeligt at de skal bruge deres tid på at rende rundt på den håbløse opgave at tjekke om folk går over for rødt eller ej.
Hvad så når der er en med en kopi som deltager i DMT turneringerne, og man ved det? |
GoodPeace |
Posted - 06 Dec 2006 : 23:39:18 Jo, de gælder.
Ledelsen arbejder på 100% frivillig basis, og det er ikke rimeligt at de skal bruge deres tid på at rende rundt på den håbløse opgave at tjekke om folk går over for rødt eller ej. |
Vega |
Posted - 06 Dec 2006 : 16:29:41 GoodPeace: De regler der er sat gælder åbenbart ikke så?
caleb22: så er der signatur på. :) |
caleb22 |
Posted - 05 Dec 2006 : 17:36:40 jakob og vega i skal have signatur på som vil stå hvor de fleste har banner der mindst skal indeholde fornavn og første bogstav i efternavnet eller gerne hele efternavnet samt jeres klub.
jeg har spillet 2 kampe imod elfsborg hvor det laggede minimalt men ikke noget der havde afgørende betydning og jeg har en ret lille forbindelse. |
GoodPeace |
Posted - 05 Dec 2006 : 17:24:57 det er ikke ledelsens opgave at rende og spille politimand - det er faktisk ikke nogen andres opgave end lige netop politiet :) |
jakob |
Posted - 05 Dec 2006 : 16:37:21 Spiller med Everton... syntes bare det er lidt for ringe at der skal "bøjes" regler for nogen, når det er så åbentlyst at han ikke spiller med org fifa. så burde man vel skride ind som ledelse ikk???? |
Vidar Rekdal |
Posted - 05 Dec 2006 : 09:16:33 For mig kan det se ud til at han hedder :
Grusbane Fejeknægt. Initialene GF.
Og han er sikkert agf tilhænger |