T O P I C R E V I E W |
BL |
Posted - 19 Dec 2006 : 14:54:43 Jeg vil gerne stille spørgsmålstegn ved en DMT,T`s-deltagers status ved lidt eller slet ingen aktivitet/deltagelse i vigtige afstemninger som dem vi står overfor pt. |
15 L A T E S T R E P L I E S (Newest First) |
BL |
Posted - 27 Dec 2006 : 15:05:01 quote: Originally posted by Tem
Vi har set din post, Bror. Vi skal nok svare hvis vi føler vi har noget konstruktivt at bidrage med 
taktak - det var pt mest for at få highlightet noget andet end en post der handlede om magiske piller.... |
Tem |
Posted - 27 Dec 2006 : 11:03:16 Vi har set din post, Bror. Vi skal nok svare hvis vi føler vi har noget konstruktivt at bidrage med  |
BL |
Posted - 26 Dec 2006 : 14:52:47 Skal vi forsøge at holde os til til denne tråds topic??
"Så længe alt afgøres af medlemmerne, der i forvejen tvinges til at spille fifa,kan vi jo ligesågodt være konsekvente og gøre det obligatorisk at stemme;Uanset hvor mange blanke stemmer man så måtte få talt op efterfølgende."
 |
daugaard |
Posted - 26 Dec 2006 : 11:55:00 Lige præsis.... GODT NYTÅR!  |
BL |
Posted - 25 Dec 2006 : 15:13:17 quote: Originally posted by daugaard
Sikke du kan rette dit topic Brormand.. hehe... 
Du ved jeg mener det er noget pjat med alt den plastren til af forum med betydningsløse posts!
Desuden er der ikke rettet i Topic , men i et af mine indlæg/posts.  |
daugaard |
Posted - 25 Dec 2006 : 12:24:23 Sikke du kan rette dit topic Brormand.. hehe...  |
BL |
Posted - 22 Dec 2006 : 15:51:45 quote: Originally posted by Kasper Pedersen
Seriøst...
Fedt! godt at se en der bare læser topic og ytrer sin mening kort og kontant!
Tak for din opbakning ,jeg mener nu også det ville være det mest seriøse; Så længe alt afgøres af medlemmerne, der i forvejen tvinges til at spille fifa,kan vi jo ligesågodt være konsekvente og gøre det obligatorisk at stemme;Uanset hvor mange blanke stemmer man så måtte få talt op efterfølgende.

De bedste hilsener samt et oprigtigt ønske om en glædelig jul til alle! |
Kasper Pedersen |
Posted - 22 Dec 2006 : 15:45:13 Seriøst... |
BL |
Posted - 22 Dec 2006 : 15:41:25 quote: Originally posted by Esben Lauritsen
Stop det ævl! Ole har forklaret sig, og så må det være nok - det er da utroligt, hvad ledelsen skal lægge ører til! Er der ikke det ene i vejen, så er det det andet! Jeg ved ikke om det tænder dig BL; det kunne godt se sådan ud!
Styr lige dit handicap mester,prøv at læs min formuleríng af topic-intro og fald lidt ned .
Jeg har ikke tænkt mig at offentlig-gøre på dmt-forum hvad jeg og "lille-pigen" derhjemme tænder på, men jeg kan da se at jeg har fået dig godt og grundigt tændt! ,-) |
Esben Lauritsen |
Posted - 22 Dec 2006 : 13:05:22 Stop det ævl! Ole har forklaret sig, og så må det være nok - det er da utroligt, hvad ledelsen skal lægge ører til! Er der ikke det ene i vejen, så er det det andet! Jeg ved ikke om det tænder dig BL; det kunne godt se sådan ud! |
BL |
Posted - 21 Dec 2006 : 12:05:25 quote: Originally posted by caleb22
well, den er jo meget let.
Folk spiller for sjov, du kan ikke tvinge folk til at stemme og det burde heller aldrig være en tvang og der snakker jeg både på egne og ledelsen vegne.
Well folk spiller også for sjovt og her ynder vi gerne at tvinge dem til det . |
caleb22 |
Posted - 21 Dec 2006 : 08:06:29 well, den er jo meget let.
Folk spiller for sjov, du kan ikke tvinge folk til at stemme og det burde heller aldrig være en tvang og der snakker jeg både på egne og ledelsen vegne.
Men det andet punkt der har vi diskuteret lidt i ledelsen og jeg kan godt se min fejl det, men det laver man let nå man er meget ene på posten og folk tuder fra morgen til aften.
Hvis afstemningen er gået til torbens fordel, så er det korrekt at så må bror også stille op som leder, selv om han dog med de nuværende regler som ikke er til afstemning, ikke kan stemme selv.
|
SebLeonhardt |
Posted - 21 Dec 2006 : 07:57:44 Hvorfor er der ingen der svarer på BL's oprindelige spørgsmål, som jeg har forstået er:
Burde man deltage i en liga eller cup i DMT, hvis man ikke gider deltage i diverse afstemninger som omhandler DMT?
Jeg tror at man kunne have undgået en del mudderkastning hvis man bare havde svaret på det til at starte med, istedet for alt det der "du har karantæne, så du er ikke værd at høre på shit" |
daugaard |
Posted - 21 Dec 2006 : 01:16:48 Stop nu... hold jer til topic! |
AaB-ern |
Posted - 20 Dec 2006 : 23:59:53 quote: Originally posted by Tem
Du er da også altid ude på at lave lort i alting Bror.
Kan man ikke også blive bandet fra forum, når man har karantæne?
Hvad med os andre så? |