T O P I C R E V I E W |
JBN |
Posted - 14 Jan 2007 : 15:05:58 Jeg vil foreslå at man med øjeblikkelig virkning indfører forbud mod rocketshot i DMT. til dem der ikke ved hvad rocketshot er: man skyder med målmaden ved hjælp af en taste kombination og bolden ryger afsted som en raket og den ryger i mål målmanden står bare og kigger på det, med lidt øvelse kan man nok score på 75% eller mere af skudene
det virker både med EA fil og DMT det er dog mest udpræget med DMT fil da vores målmand har 99 i stats man kan faktisk lave det med alle sine spillere |
15 L A T E S T R E P L I E S (Newest First) |
zinky |
Posted - 19 Jan 2007 : 08:30:46 quote: Originally posted by GoodPeace
VÆLT ANDERS AF PINDEN!!!!
...nåå ja, han skrider jo af sig selv lige om lidt 
ja han er kedelig er han...
forresten GoodPeace... I LOVE UR BANNER.... og det har ikke noget at gøre med teksten.. det hænger bare godt sammen   |
BIF |
Posted - 18 Jan 2007 : 22:34:18 Præcis.. Jeg driver diktatur den sidste måned...
So piss off! |
GoodPeace |
Posted - 18 Jan 2007 : 21:05:16 VÆLT ANDERS AF PINDEN!!!!
...nåå ja, han skrider jo af sig selv lige om lidt  |
Keyboardcowboy |
Posted - 18 Jan 2007 : 21:03:54 I princippet er det en forkert beslutning ...............
Men resultatet er til at leve med, men ikke måden.  |
birthek |
Posted - 18 Jan 2007 : 20:57:55 quote: Originally posted by BL
quote: Originally posted by JBN
quote: Originally posted by birthek
naturligvis imod min vilje 
men meget bedre på denne måde, vi kan så tage en afstemning i blandt alle medlemmer om vi skal indfører det igen, og så er det demokratisk korrekt
Sludder og vrøvl , det er da bedre at ledelsen har denne form for bemyndigelse end at skulle manipulere på de mest obskure måder!
nope .. og har aldrig bedrevet manipulation ... men argumenteret for en sag ... |
BL |
Posted - 18 Jan 2007 : 20:53:00 quote: Originally posted by JBN
quote: Originally posted by birthek
men meget bedre på denne måde, vi kan så tage en afstemning i blandt alle medlemmer om vi skal indfører det igen, og så er det demokratisk korrekt
Sludder og vrøvl , det er da bedre at ledelsen har denne form for bemyndigelse end at skulle manipulere på de mest obskure måder! |
caleb22 |
Posted - 18 Jan 2007 : 20:31:18 desværre jesper.
Nogen af os tør noget .
selvom anders postod jeg stak af, den ide stjæler  |
JBN |
Posted - 18 Jan 2007 : 20:30:41 quote: Originally posted by birthek
men meget bedre på denne måde, vi kan så tage en afstemning i blandt alle medlemmer om vi skal indfører det igen, og så er det demokratisk korrekt |
birthek |
Posted - 18 Jan 2007 : 20:17:54 naturligvis imod min vilje  |
BL |
Posted - 18 Jan 2007 : 20:09:09 quote: Originally posted by BIF
Ok.. Så er det forbudt.
Er tilføjet i reglerne som punkt nr. 10
Super!
konsekvent reaktion!
GR8! |
BIF |
Posted - 18 Jan 2007 : 19:09:28 Ok.. Så er det forbudt.
Er tilføjet i reglerne som punkt nr. 10 |
Murphie75 |
Posted - 18 Jan 2007 : 15:02:40 
Så ved I hvor det kommer fra....
LONG LIVE
 |
BL |
Posted - 18 Jan 2007 : 14:33:00 Fuldstændigt enig med Jan her... |
JBN |
Posted - 18 Jan 2007 : 14:12:34 ledelsen har vist pondus og handlekraft |
BL |
Posted - 18 Jan 2007 : 14:06:04 quote: Originally posted by daugaard
Som nyvalgt leder vil jeg gerne have reglen indført asap. Men jeg/vi skal lige have snakket et generelt forbud sammen. Reglen vil efter min mening blive indført i starten af T2.
Forhåbentligt inden T2  |