FORSIDE NY DELTAGER? TILMELDTE SPILLERE LIGA CUPS/TIPS LADDER COMMUNITY REGLER/INFO KONTAKT DOWNLOADS

FORUM

Forum
Forum
Forum
Home | Profile | Register | Active Topics | Active Polls | Members | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

All Forums
 DMT
 Forslag til DMT
 Forslag. Takt og tone 2

Note: You must be registered in order to post a reply.
To register, click here. Registration is FREE!

Screensize:
UserName:
Password:
Format Mode:
Format: BoldItalicizedUnderlineStrikethrough Align LeftCenteredAlign Right Horizontal Rule Insert HyperlinkInsert EmailInsert Image Insert CodeInsert QuoteInsert List

* HTML is OFF
* Forum Code is ON
Smilies
Smile [:)] Big Smile [:D] Cool [8D] Blush [:I]
Tongue [:P] Evil [):] Wink [;)] Clown [:o)]
Black Eye [B)] Eight Ball [8] Frown [:(] Shy [8)]
Shocked [:0] Angry [:(!] Dead [xx(] Sleepy [|)]
Kisses [:X] Approve [^] Disapprove [V] Question [?]

Check here to include your profile signature.

T O P I C    R E V I E W
Totorules Posted - 13 Feb 2007 : 13:25:48
Tak til Anders

Her er et godt eksempel på hvordan tingene udvikler sig og havde udviklet sig endnu værre havde det ikke værret for en leder.

Jeg gentager gerne mig selv og mener at det er jeg i min gode ret til da dette er et seriøst forslag til at tonen og opførslen på boardet chatten eller generelt os imellem.

Stop navnelegen stop hvem der sagde hvad stop hvorfor

Start god opførsel klar uafsluttede problemer med modstandere og ledelsen via email. Brug din klage instans via ledelsen.

Der dømmes efter demokratiets regler af den af demokratiet valgte ledelsen.

Stop Jeres frustration over ovenstående og tænk større. Kommer dette andre ved en XXXXXXX eller LEDELSEN og JEG
999 ud af 1000 vil svaret være NEJ.

Tænk før du skriver

Set i lyset af mit tidligere indlæg er dette stadig et forslag til debat. Set i lyset af jeg blev lukket ned inden andre fik chancen for at komme med noget saglig tillader jeg mig at prøve igen.

hvis ledelsen finder det forkert forstår jeg hvis topic lukkes men det er et forsøg på at få problemet i tale og flere udmeldinger fra isæt den nye ledelse omkring emnet.

Jeg beder til en saglig dialog uden personfnidder. Hvad gør vi for at forandre stemningen både internt som eksternt
15   L A T E S T    R E P L I E S    (Newest First)
daugaard Posted - 19 Feb 2007 : 16:11:04
Det er nu ikke et sådan et DMT jeg havde forestillet mig at overtage fra Anders og Jesper....
Der vil blive slettet ligegyldige poster i forumet som har direkte relief til trådenes hovedpunkter... Selvfølgeligt skal der også være plads til spas og komik...

Som skrevet i reglerne for DMT's forum:

£7 skt.2: Generelle regler om adfærd og sprogbrug
Der henstilles til ordentligt sprogbrug og almindelig "takt og tone" på debatforummet under DMT FIFA-online.[/i]

Og som skrevet står på forsiden til forum: [i]Ordentlig opførsel er som altid grundlaget for et godt forum. Forummet er til enhver tid underlagt moderering af den til enhver tid siddende ledelse af www.fifa-online.dk. Enten via ledelsen selv eller ved moderatorer udpeget af ledelsen.
Keyboardcowboy Posted - 18 Feb 2007 : 21:48:40

Er det topic's som dette du ønsker Jesper ??

For min skyld kan man slette 95% af crappet, jeg gider ikke at kæmpe mig igennem et topic som ser sådan her ud.

Spild af tid, så bare ærgeligt hvis noget "vigtigt" går tabt.

Og tak Anders for at komme med grovfilen.
BL Posted - 18 Feb 2007 : 19:50:18
quote:
Originally posted by BIF

BL Posted - 18 Feb 2007 : 19:48:22
quote:
Originally posted by BIF

Hvor mange post har jeg nu ?

324?
Vidar Rekdal Posted - 18 Feb 2007 : 19:20:34
www.roev.dk
birthek Posted - 18 Feb 2007 : 19:13:00
bang bang .... my baby shot me down

...and counting
BIF Posted - 18 Feb 2007 : 19:04:53
Hvis sådanne post ikke skal renses ud.. well then shoot me.
BIF Posted - 18 Feb 2007 : 19:03:50
BIF Posted - 18 Feb 2007 : 19:03:40
Hvor mange post har jeg nu ?
BIF Posted - 18 Feb 2007 : 19:03:22
BIF Posted - 18 Feb 2007 : 19:03:08
BIF Posted - 18 Feb 2007 : 19:02:59
Ok.. Så vil jeg også være med.

Totorules Posted - 18 Feb 2007 : 18:32:00
Jeg bukker mig i støvet det var som så heller ikke vigtigt jeg var bare lidt forvirret omkring din udmelding men omvendt der skal heller ikke så meget til at forvirrer mig

birthek Posted - 18 Feb 2007 : 18:00:33
quote:
Originally posted by Totorules

Damn du har tabt mig Bror jeg har svaret dig og det ser ud til du ikke helt forstår hvad jeg ikke forstår med din linie

Men lad mig endelig forklarer mig.

Jeg er sikker på jeg ikke er den eneste der har de ønsker jeg omtaler i min åbningspost.

jeg er sikker på andre sidder med ting der har generet dem og opfordre dem til at få det sagt men med en god tone os imellem.
som svar på dit spørgsmål kan jeg kun sige nej jeg tror ikke jeg er den eneste herinde med de ønsker

Jeg kan se der har været en dialog der tilsyneladende er blevet censureret bort. Jesper virker vred og ja censur er bestemt noget man skal være varsom med men går det i personfnidder angreb under bæltestedet og er direkte uden for topic er det vel relevant at advare og senere stoppe.

Vi har på det sidste set ting der ikke hører hjemme i dette forum så ligenu skal folk vel finde et stå sted igen så lad nu folk og ledelsen finde fodfæste

Så ved Jeg heller ikke lige om Jesper kan ændre i modrights er tiden ikke vel overstået jeg mener jobbet er vel afhændet eller tager jeg fejl ?

Håber dette dækker

min kommentar var primært rettet mod Anders' oprydning i det her topic - er jeg kraftigt imod ...

derudover er Anders og jeg ledere ca. en uge endnu
BL Posted - 18 Feb 2007 : 17:06:01
quote:
Originally posted by Totorules

Det er jeg ked af Thomas men det bliver ikke meget bedre så må jeg håbe at enkelte kan kæmpe sig igennem min uforstålige tekst

np du er ikke den eneste

Forum © 2007 DMT Go To Top Of Page
Snitz Forums 2000

(c) 1998-2006 DMT - Din IP er 18.224.38.176