T O P I C R E V I E W |
mbury |
Posted - 13 Feb 2007 : 19:29:02 Nu er jeg med i Supercuppen og jeg synes det er lidt fesent navn.
det burde hedde Presidents Cup (ligesom i herrer-VM)
nå men til sagen:
hvad med at indføre en DMT Grand Final bestående af fire hold: - Superliga-vinderen - BMT-vinderen - Subcup-vinderen - Ligacup-vinderen
Som en aflsutning på sæsonen |
13 L A T E S T R E P L I E S (Newest First) |
mbury |
Posted - 13 Feb 2007 : 23:35:59 Hehe det var godt at høre
Atuz: Nu startede jeg jo med eBold+DMT forslaget hvilket jeg selv fandt ud af var en dårlig ide.
så nu prøver jeg med forskellige forslag til forbedringer begge steder :D ?
well, det er jo vinterferie, så der er ikke meget andet at lave end at sove og spiller ladderkampe :D |
daugaard |
Posted - 13 Feb 2007 : 22:02:25 Godt initiv... God idé! ´Vil tage det op med de andre ledere. |
atuz |
Posted - 13 Feb 2007 : 21:59:04 mbu du må snart finde på noget andet at lave end bare at kede dig her i forummet |
Keyboardcowboy |
Posted - 13 Feb 2007 : 20:19:36 Yep !
Go' ide der ! |
NordenDK |
Posted - 13 Feb 2007 : 20:13:30 hvad med at indføre en DMT Grand Final bestående af fire hold: - Superliga-vinderen - BMT-vinderen - Subcup-vinderen - Ligacup-vinderen
KANON IDE!!!!!!
og navnet CHAMPIONS CUP er det PERFEKTE navn!!! |
Tem |
Posted - 13 Feb 2007 : 20:12:39 Mikael, brug Edit-knappen. Man bliver sgu forvirret med det dobbeltposting
Fin idé btw... |
atuz |
Posted - 13 Feb 2007 : 19:38:11 quote: Originally posted by mbury
quote: Originally posted by atuz
hvis man laver det som knockout er det da ikke så slemt?
Det vil blive ligesom den nuværende Champions League hvor 4'eren fra de tre bedste ligaer deltager .. det er jo ikke ligefrem fordi de er 'champions'?
næ det kan du jo have ret i :) |
mbury |
Posted - 13 Feb 2007 : 19:37:27 quote: Originally posted by atuz
hvis man laver det som knockout er det da ikke så slemt?
Det vil blive ligesom den nuværende Champions League hvor 4'eren fra de tre bedste ligaer deltager .. det er jo ikke ligefrem fordi de er 'champions'? |
mbury |
Posted - 13 Feb 2007 : 19:36:00 ville tage for lang tid ..
man kunne evt. kalde det Champions Cup
jeg foreslår alle 4 møder hinanden en enkelt gang og 1'eren og 2'eren spiller Grandfinal |
atuz |
Posted - 13 Feb 2007 : 19:35:11 hvis man laver det som knockout er det da ikke så slemt? |
birthek |
Posted - 13 Feb 2007 : 19:34:12 så tager turneringen nok bare for lang tid ... synes første forslag er godt |
atuz |
Posted - 13 Feb 2007 : 19:33:36 quote: Originally posted by mbury
Nu er jeg med i Supercuppen og jeg synes det er lidt fesent navn.
det burde hedde Presidents Cup (ligesom i herrer-VM)
nå men til sagen:
hvad med at indføre en DMT Grand Final bestående af fire hold: - Superliga-vinderen - BMT-vinderen - Subcup-vinderen - Ligacup-vinderen
Som en aflsutning på sæsonen
Det ville blive bedre med de 2 bedste fra hver + fra alle divisionerne, hvis så der er en af de 2 bedste fra nogle div. blandt vinderene i bmt,subcup eller supercup så tager man bare den næste i rækken fra divisionen
*EDIT
Det ville gøre det mere sjovt når der var flere hold med er jeg ret sikker på |
SpeZ |
Posted - 13 Feb 2007 : 19:32:51 Super god idé
Det er bare topdollar, jeg er frisk.. |