he he he he.. Jeg fatter ik en skid af det her.. Har prøvet alt men det virker ik. Desuden så har jeg sku heller ik så meget forstand på det her.. Er her ik nogen der kan skrive noget om det får de dummis
Hvis du ikke bruger den samme database som din modstander vil du godt kunne connecte og komme ind i kampen, men den vil disconnecte ligeså snart du trykker på en knap... Så hvis dette er dit problem så skal du skifte til den originale fifa db- og ini-fil hvis du vil spille mod folk uden for DMT...
men jeg har de original filler inde, når jeg ikke spiller mod dem fra DMT, men mod andre over online og jeg kan ikke komme til at vælge om jeg skal have hjemme eller ude bane den skriver bare at der ikke er nogle kontakt til modstaneren også ryger den ud i start menuen så jeg bliver nød til at logge på igen vis jeg skal ind på online
DMT - Roma i T2 2004 - Hull city i T3 2004 - Roma i T1 2005 (Udsmidt til T1 2006)
Hmm... Det lyder lidt underligt. Har du prøvet at genstarte og prøve igen? Du skal nok prøve et par gange eller 10 mod forskellige modstandere før du går helt i panik. Det kan jo bare være en dårlig forbindelse... Ellers har jeg ikke rigtig noget jeg kan hjælpe med... Bror
ja jeg har prøvet at genstarte men det hjalp ikke jeg har prøvet mere end 10 gange mod foreskelige modstaner men det hjalp heller ikkehvad skal jeg gøre for at spille online er der nogle der ved det
DMT - Roma i T2 2004 - Hull city i T3 2004 - Roma i T1 2005 (Udsmidt til T1 2006)
Anders det passer jo ikke at du ikke kan hoste. Vi lavede det jo i foregårs. Igår sagde du så at det ikke virkede igen og der spurgte jeg dig om din interne IP adrese havde ændret sig. Det havde den! Så sagde jeg at du skulle ændre din åbne porte til at pege på din interne IP igen. Det gjorde du så, og Vupti så virkede det igen.
HUSK at hvis din interne IP adresse ændrer sig så skal du også ændre routerens forward.
Dine ONLINE-SPIL problemer kan jeg ikke hjælpe dig med.
installere spillet igen. Eller prøv at ændre tilbage til de porte du havde den gang online virkede
Anders du må for gud skyld ikke ændre dine porte tilbage til det du havde før Iballan hjalp dig... Dine online problemer kommer ikke af at du har åbnet dine porte... Men Daniel har nok ret. Hvis du overhovedet ikke kan spille kampe online så bør du nok installere spillet igen...