Author |
Topic |
Keyboardcowboy
Oldboys VIP champ
1825 Posts |
Posted - 03 May 2004 : 23:08:33
|
Tror den er slettet
Da man fandt ud af at Jesper Grønkjær var neger, og Emil Heskey var hvid .... |
|
|
|
Keyboardcowboy
Oldboys VIP champ
1825 Posts |
Posted - 03 May 2004 : 23:09:51
|
Det bekymre mig at du ved den slags Martin |
|
|
|
Apollo
Oldboys VIP champ
1029 Posts |
Posted - 03 May 2004 : 23:11:43
|
det vidste du da allerede i sidste sæson |
Martin "Apollo" Nygaard Tidliger Arsenal Vinder af Liga Cuppen T1, T2 2002 |
|
|
Dalle La Coruna
Stribemaskinefører
196 Posts |
Posted - 03 May 2004 : 23:42:32
|
quote: Originally posted by Keyboardcowboy
Tror den er slettet
Da man fandt ud af at Jesper Grønkjær var neger, og Emil Heskey var hvid ....
hehe he heh ok..
AHHH får fanden jeg gider sku ik være en hvalp mere.. Hvor mange indlæg skal man have får at bliver dmt´er?..
Er der ik nogen der kender en kode får at bliver dmt´er får jeg er sku ik dømt til at blive en hvalp.. Den største stjerne i spillet er en hvalp hvad sker der |
|
|
|
Apollo
Oldboys VIP champ
1029 Posts |
Posted - 03 May 2004 : 23:53:13
|
50 post så vidt jeg kan huske ellers tjek members list, og se hvor mange post, den største hvalp har, og så ham der kommer lige over.. Du skal jo heller ikke begynde at spamme |
|
|
Esben Lauritsen
Fast mand på førsteholdet
372 Posts |
Posted - 04 May 2004 : 00:10:00
|
Skal vi ik bare blive enige om at EA, til trods for mange forsøg, endnu ikke har formået at lave et ordentlig fodboldspil?! Hvor mange forsøg mon de skal have? |
Esben Lauritsen Tidl. DMT-leder
|
|
|
Hugobart
472 Posts |
Posted - 04 May 2004 : 00:18:53
|
PES PES PES PES PES PES PES PES PES PES PES PES PES PES PES PES PES PES PES PES PES PES PES PES PES PES PES PES PES PES PES PES PES PES PES PES PES PES PES PES PES PES PES PES PES PES PES PES PES PES PES PES PES PES PES PES PES PES PES PES PES PES PES PES PES PES PES PES PES PES PES PES PES PES PES PES PES PES PES PES PES PES PES PES PES PES PES PES PES PES PES PES PES PES PES PES PES PES PES PES PES PES PES PES PES PES PES PES PES PES PES PES PES PES PES PES PES PES PES PES PES PES PES PES PES PES PES PES PES PES PES PES PES PES PES PES PES PES PES PES PES PES PES PES PES PES PES PES PES PES PES PES PES PES PES PES PES PES PES PES PES PES PES PES PES PES PES PES PES PES PES PES PES PES PES PES PES PES PES PES PES PES PES PES PES PES PES PES PES PES PES PES, Behøver jeg sige mer? Når der kommer multiplayer i næste version så er fifa OUT OF THERE!! |
Lars
|
|
|
birthek
Bold-bestyrelsen
4125 Posts |
Posted - 04 May 2004 : 00:23:12
|
....vil skyde på (uden at have testet) at grunden til kampen kan have været gennemført er at det kun er navne der er ændret imellem de to filer... dvs. "grafik" ... dataene på spillerne er jo ens ligemeget om man bruger "den falske-heskey-har-spist-for-meget-kalk-fil" eller den rigtige ...
...derfor tror (tror ... ved ikke) jeg ikke på at man kan ændre dataene ... altså egenskaberne ... på spillerne uden out of sync ...
og ja, JJ, du har ret i at "den-falske-fil" var en uheldig fehler ... især fordi den lå tæt på sæsonstart ... men vi prøvede så godt vi kunne at gøre opmærksom på det via forsiden ... håber det ikke sker igen ... så ved sq ikke om der en lektion om kommunikation til folket i det her |
Jesper G FC Champlona ...climbing down the ladder |
|
|
Keyboardcowboy
Oldboys VIP champ
1825 Posts |
Posted - 04 May 2004 : 00:41:18
|
Koldt vand i blodet ...
I forhold til Saddam og USA, så er det her vand, og ikke noget et par kasser pils i festlig lag ikke kan rode bod på |
|
|
|
Apollo
Oldboys VIP champ
1029 Posts |
Posted - 04 May 2004 : 01:21:06
|
damn troede det var miltbrand |
|
|
Strudal
488 Posts |
Posted - 04 May 2004 : 06:48:39
|
det var Hasselbaink der var blevet hvid med bundesliga hår og Grønkjær der lignede en grim sort en der spiller for FuCK. |
Thomas Nebel Brøndby IF FORZA BRØNDBY
|
Edited by - Strudal on 04 May 2004 06:49:16 |
|
|
Dalle La Coruna
Stribemaskinefører
196 Posts |
Posted - 04 May 2004 : 10:01:42
|
quote: Originally posted by Strudal
det var Hasselbaink der var blevet hvid med bundesliga hår og Grønkjær der lignede en grim sort en der spiller for FuCK.
NØJJJJJJJJJJJ... Ikke et ondt ord om De SORTE FRA fck, de er jo får fanden sas ligaenes bedste spiller "SANTOS!" "ZUMA"... ooohhh yeahr |
|
|
|
Dalle La Coruna
Stribemaskinefører
196 Posts |
Posted - 04 May 2004 : 10:02:51
|
Ps jeg skriver bare får at blive dmt´er |
|
|
|
Keyboardcowboy
Oldboys VIP champ
1825 Posts |
Posted - 04 May 2004 : 10:33:33
|
En ægte DMT'er ville ikke skrive, for at blive DMT'er. DMT'er er noget man er.
Jeg stemmer for at din tæller nulstilles, og at du idømmes 17 piskeslag |
|
|
|
AndersOlsen
Klubmester og topscorer
792 Posts |
Posted - 04 May 2004 : 10:52:58
|
Hørt....!!
Claus you fix ? |
Anders Olsen - Manchester United on "gardening leave" |