Author |
Topic |
|
IstvaN
Oldboys VIP champ
1316 Posts |
Posted - 21 May 2004 : 00:47:04
|
Der har den seneste tid været lidt problemer med links og reklamer på forummet. Dette grunder sikkert i en uvidenhed/usikkerhed om hvor grænsen for hvad der er tilladt og hvad der ikke er tilladt går. Jeg synes det ofte virker lidt som en gråzone. Må man linke til WL, en klan eller lignende i signaturen? Til éns eget fodboldholds hjemmeside? Så hvor går grænsen?
Personligt synes jeg at grænsen overskrides når der kommer penge ind i billedet. Hvad folk så har stående i deres signaturer omkring deres andre interesser - være det sig i fifa-sammenhæng eller andet - gør mig ikke det fjerneste.
|
Jonas Salomonsen .::. DMT Hall of Famer .::. Hep hey - FIFA nyheder på www.eBold.dk Nick: IstvaN - en del af Team Dignitas .::. ESL profil |
|
Cantona
Klubmester og topscorer
683 Posts |
Posted - 21 May 2004 : 08:16:28
|
For det allerførste mener jeg, at det er en god ide hvis det er ledelsen der starter et topic der har karakter af en generel afstemning.
Men for alligevel at svare dig mener jeg at, der er 2 elementer man skal holde sig fra at reklamere for i sin signatur og på msb generelt. 1. ting der har økonomisk interesse og 2. andre sider/turneringer der er fifa orienterede. Det giver lige som sig selv... jeg har aldrig set en reklame for BT i EB, vel.
Om mit lille link til det serie 3 hold jeg træner, genere nogen vil jeg lade demokratiet bestemme. Bestemmer ledelsen at det gør det, så vil jeg selvfølgelig rette mig efter det og fjerne det med det samme. Unckel ! Det er nemlig fordi at DMT er et demokrati, med en ledelse der er valgt til at tage beslutninger. Er man utilfreds med det, kan man vælge nogle andre eller selv stille op. Men indtil da, da har man bare at høre efter de beslutninger der bliver taget, og ikke lave unødig ævl og kævl.
Vores nuværende ledesle er yderst kompetente, de er tålmodige, forklarer tingene på en pædagogisk og inteliggent måde, men jeg mener at de "newbees" der kører noget landsholds trip, er ved at køre linen for langt her den sidste tid. Det virker som om du har noget initiativ og gerne vil arbejde for at lave et bedre DMT, det er helt super, og du kan garanteret til næste T komme ind og være med til, at lave en del af det store arbejde der ligger bag DMT - det ville være super.
Jeg tør slet ikke tænke på, hvis det havde været Bjarne og jeg der havde siddet som ledere i denne sag.... |
Per Havgaard FC København Give golfklub - Hcp 22 - Just broke 90`
|
|
|
birthek
Bold-bestyrelsen
4125 Posts |
Posted - 21 May 2004 : 08:23:12
|
...nu ryger vi snart ind i en lang pause ... når T2 er slut - ca. 20/6 ryger vi på ferie, og det vil sige nedsat blus, men sommerturnering osv..
T3 har først opstart efter skoleferien - formodentlig omkring 15/8 måske en lille tak før ...
I den periode har vi masser af tid til en del ting, der har været oppe at vende på det sidste ...
bl.a. reklamer, clanhold, kingdom cup status og selvfølgelig seriøs og grundig testning af spillefiler ...
indtil da er debattopics som disse fine ... og som Per siger, er det fint med entusiastiske medlemmer
en anden vigtig pointe, som Per også fremhæver, er dog en mindre tendens til mange spørgsmåltegn ved en masse "små" beslutninger vi i ledelsen træffer ... det tager meget tid ... omvendt er DMT demokratisk og folk har ret til at ytre sig ... vi skal bare passe på at vi ikke "skræmmer" nye/mindre garvede forumbrugere væk herfra med for meget ævl ... og ja gælder oxo mig selv ... |
Jesper G FC Champlona ...climbing down the ladder |
|
|
|
Topic |
|
|
|