FORSIDE NY DELTAGER? TILMELDTE SPILLERE LIGA CUPS/TIPS LADDER COMMUNITY REGLER/INFO KONTAKT DOWNLOADS

FORUM

Forum - Ny Controller?
Forum
Forum
Home | Profile | Register | Active Topics | Active Polls | Members | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

All Forums
 DMT
 Teknisk Support
 Ny Controller?
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Next Page
Author Previous Topic Topic Next Topic
/2

birthek
Bold-bestyrelsen

4125 Posts

Posted - 10 Sep 2004 :  23:51:00  Show Profile  Send birthek an ICQ Message  Click to see birthek's MSN Messenger address  Reply with Quote
Skal bruge en ny controller, har hidtil brugt wingman rumble pad fra logitech, men overvejer at skifte til en controller med 4 knapper oppe og 4 nede istedet for (som nu) 6 og 2.

Skal desuden være en 360 graders controller.

Nogle erfaringer? Logitech dual action pad? eller noget af MS's?

Jesper G
FC Champlona
...climbing down the ladder

IstvaN
Oldboys VIP champ

1316 Posts

Posted - 10 Sep 2004 :  23:59:05  Show Profile  Visit IstvaN's Homepage  Send IstvaN an ICQ Message  Click to see IstvaN's MSN Messenger address  Reply with Quote
Har jo brugt keyboard til Fifa 2004, men pga First Touch bør alle skifte til gamepad!

Jeg har et Logitech Cordless Rumblepad med 6 knapper oppe og 4 nede, og det er mere end nok. Det er lidt stort og tungt, men fedt at det er trådløst. Dog koster det kassen (men man er vel prof )

4 nede er helt sikkert en god idé (OTB, Call defender/make player run, Sprint og en til vil jeg sætte der). Skud, lob, pass, og through-pass vil så være på trykknapperne oppe, da man kun bruger én af dem ad gangen. 2 analoge joysticks er et must!

Jonas Salomonsen .::. DMT Hall of Famer .::. Hep hey - FIFA nyheder på www.eBold.dk
Nick: IstvaN - en del af Team Dignitas .::. ESL profil

Edited by - IstvaN on 11 Sep 2004 14:20:33
Go to Top of Page

GoodPeace
Oldboys VIP champ

2638 Posts

Posted - 11 Sep 2004 :  00:30:05  Show Profile  Send GoodPeace an ICQ Message  Click to see GoodPeace's MSN Messenger address  Reply with Quote
Logitech Dual action er udmærket
- lige indtil du slider gummi-dutten på den venstre stick i stykker, og skal spille med tape på sticken (ynkeligt) eller skal smadre tommelfingeren på det hårde skarpe plastickant, der er i toppen af sticken....

er det ikke lidt irriterende med den der cordless at den skal fodres med batterier?

- og Jonas, du skal da ikke allerede drømme om hvordan du vil indstille knapperne - der skal jo først lige gå 2-3 måneder inden EA udgiver en patch, så det rent faktisk virker, når man ændrer knapperne

Go to Top of Page

IstvaN
Oldboys VIP champ

1316 Posts

Posted - 11 Sep 2004 :  00:41:38  Show Profile  Visit IstvaN's Homepage  Send IstvaN an ICQ Message  Click to see IstvaN's MSN Messenger address  Reply with Quote
Der medfulgte software til min controller så jeg kan skifte når jeg vil
Har endnu ikke skulle skifte batterier. Har selvfølgelig ikke brugt gamepad'et så meget, men de 4 AA batterier holder fint til mange mange timers spil.

Jonas Salomonsen .::. DMT Hall of Famer .::. Hep hey - FIFA nyheder på www.eBold.dk

Edited by - IstvaN on 11 Sep 2004 01:05:41
Go to Top of Page

GoodPeace
Oldboys VIP champ

2638 Posts

Posted - 11 Sep 2004 :  00:43:29  Show Profile  Send GoodPeace an ICQ Message  Click to see GoodPeace's MSN Messenger address  Reply with Quote
men det lader til alle logitech's nye modeller har samme type stick med gummi på, og det holder bare ikke evigt....øv bøv.

Saitek laver vel kun med 6 knapper oppe og 2 triggers nede, og så er det marked ligesom slut eller hvad?

Go to Top of Page

GoodPeace
Oldboys VIP champ

2638 Posts

Posted - 11 Sep 2004 :  00:45:33  Show Profile  Send GoodPeace an ICQ Message  Click to see GoodPeace's MSN Messenger address  Reply with Quote
er det den her sluppert du har?

Go to Top of Page

IstvaN
Oldboys VIP champ

1316 Posts

Posted - 11 Sep 2004 :  00:53:14  Show Profile  Visit IstvaN's Homepage  Send IstvaN an ICQ Message  Click to see IstvaN's MSN Messenger address  Reply with Quote
Hmm nej... Sorry det er mig der vrøvler... Mit hedder Logitech WingMan Cordless Rumblepad... Min fejl.. Glemte lige det med vingerne ...:

Edited by - IstvaN on 11 Sep 2004 11:15:20
Go to Top of Page

SpeZ
Klubmester og topscorer

584 Posts

Posted - 27 Sep 2004 :  15:35:36  Show Profile  Send SpeZ an ICQ Message  Reply with Quote
hehe goodpeace, lyder som om du har haft problemer mmed dit dual action. mit har fungeret glimrende, kan selvfølgelig være at jeg ikke er så voldelig anlagt som dig

Vinder af Subcup T2 og T3 - 2006
Vinder af Superligaen T1 - 2007
Go to Top of Page

GoodPeace
Oldboys VIP champ

2638 Posts

Posted - 27 Sep 2004 :  17:04:09  Show Profile  Send GoodPeace an ICQ Message  Click to see GoodPeace's MSN Messenger address  Reply with Quote
ja, trykker nok lidt hårdt på den stick med venstre tommelfinger - det er jo nogen gange som om de skide spillere ikke lystrer mine kommandoer!

Go to Top of Page

FcbForever
Stribemaskinefører

171 Posts

Posted - 27 Sep 2004 :  17:42:12  Show Profile  Visit FcbForever's Homepage  Send FcbForever an ICQ Message  Click to see FcbForever's MSN Messenger address  Reply with Quote
Jeg bruger et PS2 pad - med en usb adapter til pc...

..det er liiige det du har brug for ;-)

Carsten Wolff - FcbForever - DMT 2. Division - www.fcbayern.dk - ICQ 24793083
Go to Top of Page

SebLeonhardt
Grusbane fejeknægt

35 Posts

Posted - 20 Oct 2004 :  13:16:04  Show Profile  Click to see SebLeonhardt's MSN Messenger address  Reply with Quote
Hvor køber man en PSX USB Converter.... I Kbh... Og til hvor mange penge?

Go to Top of Page

n/a
deleted

1 Posts

Posted - 25 Oct 2004 :  14:59:27  Show Profile  Reply with Quote
Jeg har også lige købt en PSX USB Converter, men efter en del problemer er det lykkes mig at få knapperne til at virke fornuftigt i spillet, men den højre styrepind kører retningerne modsat. (Det virker dog fint når man udfører testen i windows)

Nogen der ved om man kan rette den fejl, eller det måske er fordi jeg skal købe en anden PSX USB Converter?

\\Kenneth Jensen - F.C. Barcelona
Go to Top of Page

birthek
Bold-bestyrelsen

4125 Posts

Posted - 25 Oct 2004 :  16:12:20  Show Profile  Send birthek an ICQ Message  Click to see birthek's MSN Messenger address  Reply with Quote
hey kenneth husk lige en signatur m. navn

Jesper G
FC Champlona
...climbing down the ladder
Go to Top of Page

unicus
Kegle-bold dreng

89 Posts

Posted - 07 Nov 2004 :  22:45:20  Show Profile  Visit unicus's Homepage  Reply with Quote
Får jeg lov å anbefale denne:

http://www.play.com/play247.asp?page=title&r=PC&title=114167

Den koster 7 pund gratis tilsendt. Funker fint :)

Med den spiller jeg FIFA med ps2 kontroller.

Winner of 2nd.B T1 2005

Go to Top of Page

n/a
deleted

1 Posts

Posted - 24 Nov 2004 :  21:05:00  Show Profile  Reply with Quote
Jeg har købt en converter hos gamebits.dk til 99,-. Den fungerer fint i 2005 efter lidt besvær, men jeg kan som MillH problemer med at højre analog stick kører i modsat retning.
Har andre oplevet det og kan det ændres??
Go to Top of Page

Molsing
Klubmester og topscorer

677 Posts

Posted - 25 Nov 2004 :  10:21:15  Show Profile  Send Molsing an ICQ Message  Click to see Molsing's MSN Messenger address  Reply with Quote
Hvis du installere den medfølgende software og ændre navnet på din converter i regedit til den model der hedder 6660 i stedet for 8880, så virker begge analoge!

Har selv haft problemet siden 2004, men har lige skiftet min converter ud med den fra gamebits, og nu funger det rigtig godt!

Du kan evt. lige hive fat i mig på ICQ!

Go to Top of Page
/2 Previous Topic Topic Next Topic  
Next Page
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Jump To:
Forum © 2007 DMT Go To Top Of Page
Snitz Forums 2000

(c) 1998-2006 DMT - Din IP er 18.118.128.63