FORSIDE NY DELTAGER? TILMELDTE SPILLERE LIGA CUPS/TIPS LADDER COMMUNITY REGLER/INFO KONTAKT DOWNLOADS

FORUM

Forum - 2005 spørgsmål og svar
Forum
Forum
Home | Profile | Register | Active Topics | Active Polls | Members | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

All Forums
 DMT
 Teknisk Support
 2005 spørgsmål og svar
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

Mikkel Schandorff
Stribemaskinefører

180 Posts

Posted - 12 Oct 2004 :  18:26:38  Show Profile  Send Mikkel Schandorff an ICQ Message  Click to see Mikkel Schandorff's MSN Messenger address  Reply with Quote
hey

så har jeg fået 2005... men det drille.

min skærm flimmer vildt når jeg spiller online. nogen der har en løsning?

nogen der ved om der er en defender charts som i 2004 hvor man kan få en spiller man ikke styre til at gå efter bolden ?

og har de helt fjernet off control muligheden ?

og en anden ting.. hved med at vi skriver ting om 2005 her , tips og triks og den slags...

Superligaen:icq153306377

IstvaN
Oldboys VIP champ

1316 Posts

Posted - 12 Oct 2004 :  18:36:31  Show Profile  Visit IstvaN's Homepage  Send IstvaN an ICQ Message  Click to see IstvaN's MSN Messenger address  Reply with Quote
Well... Nok en god idé at få samlet tingene i en tråd. Måske en endnu bedre idé hvis folk læser de eksisterende tråde igennem før de poster. Well here it goes again...

Det med at din skærm flimrer kan jeg ikke umiddelbart hjælpe med.

Call 2nd defender som det hedder og off the ball control er stadig med. OTB findes på samme knap som i 2004, mens call 2nd defender er på samme knap som "make player run".

Ellers kan det vel lige gentages inden andre spørger igen - tryk på "1" på keyboardet for at skippe replays efter mål osv.

Og så kan jeg vel også lige poste et spørgsmål :)
Hvordan vil skader komme til at håndteres i DMT i fifa 2005? Der er uhyggeligt mange af dem, og det er meget forskelligt hvor alvorlige de er. Desuden popper det ikke op når der er skader (og heller ikke udskiftninger for den sags skyld. Kan ikke huske om den gør det ved kort, men mon ikke det bliver fikset med en patch?). Anyway, nok lige noget der bør tænkes over, medmindre der skal være 5 skader i hver kamp...

Jonas Salomonsen .::. DMT Hall of Famer .::. Hep hey - FIFA nyheder på www.eBold.dk
Nick: IstvaN - en del af Team Dignitas .::. ESL profil
Go to Top of Page

Jac Li
Klubmester og topscorer

948 Posts

Posted - 12 Oct 2004 :  19:37:15  Show Profile  Reply with Quote
hvis du referer til det lille hvide kors der kommer ved nogle spillere mod slutningen af kampene så er det fordi de er trætte og skal skiftes ud og ikke nødvendigvis fordi at de er skadede

Jacob Linnebjerg - ferierende træner i fiorentina
Go to Top of Page

IstvaN
Oldboys VIP champ

1316 Posts

Posted - 12 Oct 2004 :  20:02:55  Show Profile  Visit IstvaN's Homepage  Send IstvaN an ICQ Message  Click to see IstvaN's MSN Messenger address  Reply with Quote
Ok tak. Det var bl.a. dem jeg hentydede til... Men der er også mange "røde" skader, der har vidt forskellig virkning på spillerne mener jeg... Og frekvensen af disse er også ret høj synes jeg, men det kan vel justeres alt efter behov. Bare der kommer en patch med de skilte om skader osv der mangler, ellers bliver det noget makværk at holde styr på tingene.

Jonas Salomonsen .::. DMT Hall of Famer .::. Hep hey - FIFA nyheder på www.eBold.dk
Go to Top of Page

GoodPeace
Oldboys VIP champ

2638 Posts

Posted - 12 Oct 2004 :  22:19:09  Show Profile  Send GoodPeace an ICQ Message  Click to see GoodPeace's MSN Messenger address  Reply with Quote
jaja, EA gør det ikke altid nemt for os, sådan som de år for år ændrer og/eller fjerner features, som vi har vænnet os til at have.

Når man får et kort i 2005, så kommer der ikke den her lille pop-up boks frem med info om hvem der har fået kortet, så hvis man ikke sidder og ser hele replay-sekvensen, så ser man ikke lige hvem der har fået et kort. Thankyou EA.

Nu har jeg ikke fået en skade endnu, men det lyder som om vi her igen mangler den her popup boks, som fortæller om skaden og også om dens omfang og anbefaler en udskiftning.

Til gengæld kommer der jævnligt den her popup, som fortæller om almindelige frispark, begået af XX, givet til hold YY, på tidspunkt MM. De er dejligt hurtige og ganske gode, men dem får vi ikke på kort/skader.

Hvad med match facts, er de tilgængelige efter kampen i en direct IP kamp?

Go to Top of Page

NorviG
Grusbane fejeknægt

16 Posts

Posted - 17 Oct 2004 :  16:51:28  Show Profile  Send NorviG an ICQ Message  Click to see NorviG's MSN Messenger address  Reply with Quote
Hey

er det bare mig... eller kan man ikke indstille formationer/kombinationer osv. til hjørnespark og frispark i 2005...

der er altid kun de 3 samme formationer ved hjørnespark når jeg spiller online - uanset omjeg har været inde og "sætte op" og gemt det osv....

Help me plz

Henrik Christensen - Newcastle - 3. Division
Go to Top of Page

IstvaN
Oldboys VIP champ

1316 Posts

Posted - 17 Oct 2004 :  17:40:56  Show Profile  Visit IstvaN's Homepage  Send IstvaN an ICQ Message  Click to see IstvaN's MSN Messenger address  Reply with Quote
Det tror jeg ikke nej. Den bruger default filen når du spiller online, så alt er lige for alle. De taktikker osv du ændrer til singleplayer er nulstillet når du spiller online.

Go to Top of Page

NorviG
Grusbane fejeknægt

16 Posts

Posted - 17 Oct 2004 :  19:57:12  Show Profile  Send NorviG an ICQ Message  Click to see NorviG's MSN Messenger address  Reply with Quote
Hey igen

det er ikke almindelig taktik jeg mener - ved godt den skal sættes hvergang - det jeg mener er mht. hjørne spark - men når man har hjørne,om jeg vil sparke til nærmeste stolpe ud eller ind f.eks.. hårdt lige indlæg osv.

i fifa 2004 kunne man da save sine indstilling så den også kunne vælges ved hjørne (online)... det virker ikke for mig her i 2005.. jeg kan kun vælge ind til nærmeste stolpe, ind til fjerneste stolpe, eller hårdt lige indlæg... - ville gerne kunne sparke (ud) til fjerneste stolpe f.eks...

Henrik Christensen - Newcastle - 3. Division
Go to Top of Page

Keyboardcowboy
Oldboys VIP champ

1825 Posts

Posted - 17 Oct 2004 :  21:05:28  Show Profile  Visit Keyboardcowboy's Homepage  Send Keyboardcowboy an ICQ Message  Click to see Keyboardcowboy's MSN Messenger address  Reply with Quote

Sammen svar som Jonas gav før !

Når man spiller online bruger den default filen, dvs. alt hvad du gemmer har ingen effekt når du spiller online, der spiller du spillet som det var fra nyt af .... u know

Go to Top of Page
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Jump To:
Forum © 2007 DMT Go To Top Of Page
Snitz Forums 2000

(c) 1998-2006 DMT - Din IP er 18.191.234.202