Author |
Topic |
|
Totorules
Klubmester og topscorer
536 Posts |
Posted - 14 Oct 2004 : 21:33:49
|
Hej gutter
Kender i den med et kun 6 mdr gamle dual action pad der ikke længere vil kalibreres og mister sin usb kontakt ?
LØSNING!!! Smør godt kører godt.
Efter at have bestilt et rumblepad manglede jeg lidt at bruge min ventetid på. Jeg tænkte jeg skiller den dual action ad og ser mig lidt omkring. Jeg fandt en lille bøsning som jeg valgte at smide lidt smørrelse i (wd40)....Derefter byttede jeg den højre knop over på den venstre. Arbejdede olien godt rundt inden jeg samlede skidtet igen
Vupti den virkede igen. Min træningsmakker JJ havde nogenlunde samme problem og har ligeledes løst det med smørrelse idag.
Jeg siger bare med det her smør den lidt med en klat et eller andet inden i kyler den i gulvet eller som jeg bestiller en overflødig ny rumblepad.....
GOOD LUCK
|
René Hansen - Karantæneramt DMT gamer - Smid bjerregård klanen ad helvede til så storheden kan ramme vestegnen igen. |
|
GoodPeace
Oldboys VIP champ
2638 Posts |
Posted - 14 Oct 2004 : 22:22:57
|
god ide - jeg havde selv gang i at forsøge at skifte stick 1 med 2 på min dual action, da gummidutten er faldet af 1'eren, og næsten ikke slidt på 2'eren.
Jeg synes dog ikke det var så nemt igen at få den skiftet, hvad var lige tricket der?
(ok, jeg brugte ikke forfærdelig længe på det, så måske er det simpelt) |
|
|
|
Keyboardcowboy
Oldboys VIP champ
1825 Posts |
Posted - 15 Oct 2004 : 00:42:59
|
Når pad'en er skilt ad, tager man fat i sticket, og hiver lige så stille og roligt sticket af, det gør man med både højre og venstre stick, dernæst bytter man om på dem, sætter dem på igen..... "imellem tiden har man kommet lidt olie i stickets ædler dele." |
|
|
|
GoodPeace
Oldboys VIP champ
2638 Posts |
Posted - 15 Oct 2004 : 00:53:41
|
ok, trak bare lidt forsigtigt, ville ikke risikere at ødelægge skidtet... |
|
|
|