FORSIDE NY DELTAGER? TILMELDTE SPILLERE LIGA CUPS/TIPS LADDER COMMUNITY REGLER/INFO KONTAKT DOWNLOADS

FORUM

Forum - Løsning til logitech Dual action
Forum
Forum
Home | Profile | Register | Active Topics | Active Polls | Members | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

All Forums
 DMT
 Teknisk Support
 Løsning til logitech Dual action
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

Totorules
Klubmester og topscorer

536 Posts

Posted - 14 Oct 2004 :  21:33:49  Show Profile  Send Totorules an ICQ Message  Reply with Quote
Hej gutter

Kender i den med et kun 6 mdr gamle dual action pad der ikke længere vil kalibreres og mister sin usb kontakt ?

LØSNING!!!
Smør godt kører godt.

Efter at have bestilt et rumblepad manglede jeg lidt at bruge min ventetid på. Jeg tænkte jeg skiller den dual action ad og ser mig lidt omkring. Jeg fandt en lille bøsning som jeg valgte at smide lidt smørrelse i (wd40)....Derefter byttede jeg den højre knop over på den venstre. Arbejdede olien godt rundt inden jeg samlede skidtet igen

Vupti den virkede igen. Min træningsmakker JJ havde nogenlunde samme problem og har ligeledes løst det med smørrelse idag.

Jeg siger bare med det her smør den lidt med en klat et eller andet inden i kyler den i gulvet eller som jeg bestiller en overflødig ny rumblepad.....

GOOD LUCK

René Hansen - Karantæneramt DMT gamer - Smid bjerregård klanen ad helvede til så storheden kan ramme vestegnen igen.

GoodPeace
Oldboys VIP champ

2638 Posts

Posted - 14 Oct 2004 :  22:22:57  Show Profile  Send GoodPeace an ICQ Message  Click to see GoodPeace's MSN Messenger address  Reply with Quote
god ide - jeg havde selv gang i at forsøge at skifte stick 1 med 2 på min dual action, da gummidutten er faldet af 1'eren, og næsten ikke slidt på 2'eren.

Jeg synes dog ikke det var så nemt igen at få den skiftet, hvad var lige tricket der?

(ok, jeg brugte ikke forfærdelig længe på det, så måske er det simpelt)

Go to Top of Page

Keyboardcowboy
Oldboys VIP champ

1825 Posts

Posted - 15 Oct 2004 :  00:42:59  Show Profile  Visit Keyboardcowboy's Homepage  Send Keyboardcowboy an ICQ Message  Click to see Keyboardcowboy's MSN Messenger address  Reply with Quote
Når pad'en er skilt ad, tager man fat i sticket, og hiver lige så stille og roligt sticket af, det gør man med både højre og venstre stick, dernæst bytter man om på dem, sætter dem på igen..... "imellem tiden har man kommet lidt olie i stickets ædler dele."

Go to Top of Page

GoodPeace
Oldboys VIP champ

2638 Posts

Posted - 15 Oct 2004 :  00:53:41  Show Profile  Send GoodPeace an ICQ Message  Click to see GoodPeace's MSN Messenger address  Reply with Quote
ok, trak bare lidt forsigtigt, ville ikke risikere at ødelægge skidtet...

Go to Top of Page
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Jump To:
Forum © 2007 DMT Go To Top Of Page
Snitz Forums 2000

(c) 1998-2006 DMT - Din IP er 3.15.21.215