FORSIDE NY DELTAGER? TILMELDTE SPILLERE LIGA CUPS/TIPS LADDER COMMUNITY REGLER/INFO KONTAKT DOWNLOADS

FORUM

Forum - Joytech adapter problemer
Forum
Forum
Home | Profile | Register | Active Topics | Active Polls | Members | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

All Forums
 DMT
 Teknisk Support
 Joytech adapter problemer
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

unicus
Kegle-bold dreng

89 Posts

Posted - 27 Oct 2004 :  23:23:00  Show Profile  Visit unicus's Homepage  Reply with Quote
Heisann!

Jeg har kjøpt en Joytech PS2->USB Adapter (http://www.play.com/play247.asp?page=title&r=PC&title=114167)

Har et lite problem med at begge gamepads begynner å "rumble" (shake, riste) hele tiden. Hvis jeg multitasker fra fifa05 til desktopen slutter det, men det skjer ofte at det kommer tilbake i løpet av en kamp. Noen som har denne adapteren og vet hvor jeg kan få tak i en ny driver, evt hva som kan være problemet ?

MVH,
Christer

Winner of 2nd.B T1 2005

birthek
Bold-bestyrelsen

4125 Posts

Posted - 28 Oct 2004 :  18:16:07  Show Profile  Send birthek an ICQ Message  Click to see birthek's MSN Messenger address  Reply with Quote
kan du ikke slå rumble funktionen fra...enten på en knap på controlleren ... eller via options i windows?

det kan jeg på min rumblepad ... men den er selvfølgelig også beregnet til pc-brug....

Jesper G
FC Champlona
...climbing down the ladder
Go to Top of Page

Jac Li
Klubmester og topscorer

948 Posts

Posted - 28 Oct 2004 :  18:29:32  Show Profile  Reply with Quote
mener man kan slå det fra i opsætningen af fifa 2005

Jacob Linnebjerg - ferierende træner i fiorentina
Go to Top of Page

unicus
Kegle-bold dreng

89 Posts

Posted - 28 Oct 2004 :  19:40:16  Show Profile  Visit unicus's Homepage  Reply with Quote
Det går ikke an å skru av i options i Windows.

Forsøkte å skru den av i Fifa 05 options, men den rumbler like fælt når jeg starter spillet. Det gir seg ikke før jeg multitasker ut i windows.

Winner of 2nd.B T1 2005

Go to Top of Page
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Jump To:
Forum © 2007 DMT Go To Top Of Page
Snitz Forums 2000

(c) 1998-2006 DMT - Din IP er 18.227.10.102