Author |
Topic |
|
gertkdkden
Grusbane fejeknægt
9 Posts |
Posted - 21 Nov 2004 : 16:31:28
|
Hvordan optager man video af de kampe man spiller ? For at kunne bevise snyd eller kigge taktik.
|
|
IstvaN
Oldboys VIP champ
1316 Posts |
|
SpeZ
Klubmester og topscorer
584 Posts |
Posted - 21 Nov 2004 : 18:41:16
|
snyd i fifa? jeg har aldrig hørt om..... |
Vinder af Subcup T2 og T3 - 2006 Vinder af Superligaen T1 - 2007 |
|
|
IstvaN
Oldboys VIP champ
1316 Posts |
Posted - 21 Nov 2004 : 18:42:51
|
Jeg tror han mener i DMT. Hvis folk lyver om resultatet. Det har nu aldrig været nødvendigt og bliver det heller aldrig. Hvis man snyder i DMT eller i hvilken som helst anden liga, så er éns Fifa-karriere på vej i afgrunden... |
Jonas Salomonsen .::. DMT Hall of Famer .::. Hep hey - FIFA nyheder på www.eBold.dk Nick: IstvaN - en del af Team Dignitas .::. ESL profil |
|
|
gertkdkden
Grusbane fejeknægt
9 Posts |
Posted - 21 Nov 2004 : 19:30:49
|
Det jeg tænker på med snyd er at der er visse steder man kan skyde fra og så scorer man hver gang... Har selv tabt 7-1 hvor 6 målene blev skudt ind næsten ude ved midten, og har snakket med flere på EASO som har oplevet det samme. |
|
|
Apollo
Oldboys VIP champ
1029 Posts |
Posted - 21 Nov 2004 : 19:40:19
|
Det er hvad vi kalder ludermål, vi har ingen regler mod dem. Så lær de tricks og brug dem, hvis modstanderen bruger dem mod dig. Ellers bare spil fair og nyd spillet. |
Martin "Apollo" Nygaard Tidliger Arsenal Vinder af Liga Cuppen T1, T2 2002 |
|
|
IstvaN
Oldboys VIP champ
1316 Posts |
Posted - 21 Nov 2004 : 19:55:21
|
Well... Ingen har brugt dem mod mig... Mange har prøvet, men de er simpelthen for ringe til at udføre dem...
Det kan også hænge sammen med at jeg altid presser hårdt på midten af banen, så hvis man blot står og glor inviterer man vel modstanderen til det.
Bemærk - ikke noget jeg nogensinde vil benytte mig af! |
Jonas Salomonsen .::. DMT Hall of Famer .::. Hep hey - FIFA nyheder på www.eBold.dk Nick: IstvaN - en del af Team Dignitas .::. ESL profil |
|
|
GoodPeace
Oldboys VIP champ
2638 Posts |
Posted - 21 Nov 2004 : 22:59:25
|
- og er det lykkedes nogle at lave omtalte mål med spillefil v4 ? |
|
|
|
Vidar Rekdal
Oldboys VIP champ
1145 Posts |
Posted - 21 Nov 2004 : 23:20:11
|
er vel ik snyd at lave en kasse fra midtbanen ?? Ea sitt problem og måske dit ;) |
|
|
|
GoodPeace
Oldboys VIP champ
2638 Posts |
Posted - 22 Nov 2004 : 00:01:45
|
det er ikke snyd, og der vil formentlig ikke være nogle DMT regler imod det, men det vil være ildeset at score den slags mål fra urealistiske positioner.
Jeg ved JJ har trænet i at kunne det med original filen, og det var vist nok sværere for ham med fil v4, så vi kan da håbe at undgå det i DMT regi. |
|
|
|
Keyboardcowboy
Oldboys VIP champ
1825 Posts |
Posted - 22 Nov 2004 : 16:54:53
|
Yep har trænet i det !
Træner i alle bugs jeg ser !
Hvorfor
Indlysende, hvis en eller anden tumpe prøver at bruge det mod mig, så ved jeg at jeg er bedre og så får han røv ...
Ellers bruger jeg det ikke !
Mht. org. fil contra v. 4, så er det nemmere at scorer målet med org. fil, men langt fra umuligt med v. 4, dog kræver det "MEGET" lidt at dæmme op for målet ! |
|
|
|
gertkdkden
Grusbane fejeknægt
9 Posts |
Posted - 24 Nov 2004 : 11:22:06
|
Prøvede lige fraps eller hvad det nu hedder. Men det optager kun 30 sek. jeg ville gerne kunne optage en hel kamp. Så jeg kan se taktikker og se mine egne styrker og svagheder |
|
|
IstvaN
Oldboys VIP champ
1316 Posts |
Posted - 24 Nov 2004 : 12:08:00
|
Du kan sagtens optage hele kampen. Ved ik hvad du gør galt, så kan desværre ikke hjælpe dig |
|
|
|
Topic |
|