FORSIDE NY DELTAGER? TILMELDTE SPILLERE LIGA CUPS/TIPS LADDER COMMUNITY REGLER/INFO KONTAKT DOWNLOADS

FORUM

Forum - Video
Forum
Forum
Home | Profile | Register | Active Topics | Active Polls | Members | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

All Forums
 DMT
 Teknisk Support
 Video
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

gertkdkden
Grusbane fejeknægt

9 Posts

Posted - 21 Nov 2004 :  16:31:28  Show Profile  Click to see gertkdkden's MSN Messenger address  Reply with Quote
Hvordan optager man video af de kampe man spiller ? For at kunne bevise snyd eller kigge taktik.

IstvaN
Oldboys VIP champ

1316 Posts

Posted - 21 Nov 2004 :  16:43:38  Show Profile  Visit IstvaN's Homepage  Send IstvaN an ICQ Message  Click to see IstvaN's MSN Messenger address  Reply with Quote
http://www.fifa-forever.dk/replay_intro.asp

Du skal dog have en ret hurtig computer hvis du skal optage kampe. Ellers hakker det gevaldigt.

Jonas Salomonsen .::. DMT Hall of Famer .::. Hep hey - FIFA nyheder på www.eBold.dk
Nick: IstvaN - en del af Team Dignitas .::. ESL profil
Go to Top of Page

SpeZ
Klubmester og topscorer

584 Posts

Posted - 21 Nov 2004 :  18:41:16  Show Profile  Send SpeZ an ICQ Message  Reply with Quote
snyd i fifa? jeg har aldrig hørt om.....

Vinder af Subcup T2 og T3 - 2006
Vinder af Superligaen T1 - 2007
Go to Top of Page

IstvaN
Oldboys VIP champ

1316 Posts

Posted - 21 Nov 2004 :  18:42:51  Show Profile  Visit IstvaN's Homepage  Send IstvaN an ICQ Message  Click to see IstvaN's MSN Messenger address  Reply with Quote
Jeg tror han mener i DMT. Hvis folk lyver om resultatet. Det har nu aldrig været nødvendigt og bliver det heller aldrig. Hvis man snyder i DMT eller i hvilken som helst anden liga, så er éns Fifa-karriere på vej i afgrunden...

Jonas Salomonsen .::. DMT Hall of Famer .::. Hep hey - FIFA nyheder på www.eBold.dk
Go to Top of Page

gertkdkden
Grusbane fejeknægt

9 Posts

Posted - 21 Nov 2004 :  19:30:49  Show Profile  Click to see gertkdkden's MSN Messenger address  Reply with Quote
Det jeg tænker på med snyd er at der er visse steder man kan skyde fra og så scorer man hver gang...
Har selv tabt 7-1 hvor 6 målene blev skudt ind næsten ude ved midten, og har snakket med flere på EASO som har oplevet det samme.
Go to Top of Page

Apollo
Oldboys VIP champ

1029 Posts

Posted - 21 Nov 2004 :  19:40:19  Show Profile  Visit Apollo's Homepage  Send Apollo an ICQ Message  Click to see Apollo's MSN Messenger address  Reply with Quote
Det er hvad vi kalder ludermål, vi har ingen regler mod dem. Så lær de tricks og brug dem, hvis modstanderen bruger dem mod dig.
Ellers bare spil fair og nyd spillet.

Martin "Apollo" Nygaard
Tidliger Arsenal
Vinder af Liga Cuppen T1, T2 2002
Go to Top of Page

IstvaN
Oldboys VIP champ

1316 Posts

Posted - 21 Nov 2004 :  19:55:21  Show Profile  Visit IstvaN's Homepage  Send IstvaN an ICQ Message  Click to see IstvaN's MSN Messenger address  Reply with Quote
Well... Ingen har brugt dem mod mig... Mange har prøvet, men de er simpelthen for ringe til at udføre dem...

Det kan også hænge sammen med at jeg altid presser hårdt på midten af banen, så hvis man blot står og glor inviterer man vel modstanderen til det.

Bemærk - ikke noget jeg nogensinde vil benytte mig af!

Go to Top of Page

GoodPeace
Oldboys VIP champ

2638 Posts

Posted - 21 Nov 2004 :  22:59:25  Show Profile  Send GoodPeace an ICQ Message  Click to see GoodPeace's MSN Messenger address  Reply with Quote
- og er det lykkedes nogle at lave omtalte mål med spillefil v4 ?

Go to Top of Page

Vidar Rekdal
Oldboys VIP champ

1145 Posts

Posted - 21 Nov 2004 :  23:20:11  Show Profile  Send Vidar Rekdal an ICQ Message  Click to see Vidar Rekdal's MSN Messenger address  Reply with Quote
er vel ik snyd at lave en kasse fra midtbanen ?? Ea sitt problem og måske dit ;)

Go to Top of Page

GoodPeace
Oldboys VIP champ

2638 Posts

Posted - 22 Nov 2004 :  00:01:45  Show Profile  Send GoodPeace an ICQ Message  Click to see GoodPeace's MSN Messenger address  Reply with Quote
det er ikke snyd, og der vil formentlig ikke være nogle DMT regler imod det, men det vil være ildeset at score den slags mål fra urealistiske positioner.

Jeg ved JJ har trænet i at kunne det med original filen, og det var vist nok sværere for ham med fil v4, så vi kan da håbe at undgå det i DMT regi.

Go to Top of Page

Keyboardcowboy
Oldboys VIP champ

1825 Posts

Posted - 22 Nov 2004 :  16:54:53  Show Profile  Visit Keyboardcowboy's Homepage  Send Keyboardcowboy an ICQ Message  Click to see Keyboardcowboy's MSN Messenger address  Reply with Quote
Yep har trænet i det !

Træner i alle bugs jeg ser !

Hvorfor

Indlysende, hvis en eller anden tumpe prøver at bruge det mod mig, så ved jeg at jeg er bedre og så får han røv ...

Ellers bruger jeg det ikke !

Mht. org. fil contra v. 4, så er det nemmere at scorer målet med org. fil, men langt fra umuligt med v. 4, dog kræver det "MEGET" lidt at dæmme op for målet !

Go to Top of Page

gertkdkden
Grusbane fejeknægt

9 Posts

Posted - 24 Nov 2004 :  11:22:06  Show Profile  Click to see gertkdkden's MSN Messenger address  Reply with Quote
Prøvede lige fraps eller hvad det nu hedder. Men det optager kun 30 sek. jeg ville gerne kunne optage en hel kamp. Så jeg kan se taktikker og se mine egne styrker og svagheder
Go to Top of Page

IstvaN
Oldboys VIP champ

1316 Posts

Posted - 24 Nov 2004 :  12:08:00  Show Profile  Visit IstvaN's Homepage  Send IstvaN an ICQ Message  Click to see IstvaN's MSN Messenger address  Reply with Quote
Du kan sagtens optage hele kampen. Ved ik hvad du gør galt, så kan desværre ikke hjælpe dig

Go to Top of Page
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Jump To:
Forum © 2007 DMT Go To Top Of Page
Snitz Forums 2000

(c) 1998-2006 DMT - Din IP er 18.190.217.197