FORSIDE NY DELTAGER? TILMELDTE SPILLERE LIGA CUPS/TIPS LADDER COMMUNITY REGLER/INFO KONTAKT DOWNLOADS

FORUM

Forum - Preseason turnering på IRC
Forum
Forum
Home | Profile | Register | Active Topics | Active Polls | Members | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

All Forums
 DMT
 DMT´ere imellem
 Preseason turnering på IRC
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Next Page
Author Previous Topic Topic Next Topic
/2

IstvaN
Oldboys VIP champ

1316 Posts

Posted - 22 Nov 2004 :  23:51:04  Show Profile  Visit IstvaN's Homepage  Send IstvaN an ICQ Message  Click to see IstvaN's MSN Messenger address  Reply with Quote
Hey. Her i weekenden kan vi afholde en lille forsæsonturnering i Fifa 2005(evt flere hvis interessen er der). Kampene kan bare spilles over en aften og formatet af turneringen vil blive afgjort efter deltagerantallet.

Turneringen vil blive opdateret live her på forummet. Alle deltagere bedes komme på IRC (#fifa-forever på quakenet) under turneringen for nemmere at finde modstandere hurtigt og ellers bare chatte

Meld dig til herunder - gerne med hvilken dag du bedst kan (fredag, lørdag eller søndag). Turneringen vil køre med originale filer eller v4 (det bestemmer vi bare alt efter hvad der er stemning for...) og er åben for alle der har lyst.

Så få lige fikset dit IRC og meld dig til. Held og lykke!

------------
Klarmeldte indtil videre:

Søndag: Næsten 10

Jonas Salomonsen .::. DMT Hall of Famer .::. Hep hey - FIFA nyheder på www.eBold.dk
Nick: IstvaN - en del af Team Dignitas .::. ESL profil

Edited by - IstvaN on 27 Nov 2004 19:31:25

IstvaN
Oldboys VIP champ

1316 Posts

Posted - 22 Nov 2004 :  23:52:12  Show Profile  Visit IstvaN's Homepage  Send IstvaN an ICQ Message  Click to see IstvaN's MSN Messenger address  Reply with Quote
Jeg er frisk fredag og søndag

Jonas Salomonsen .::. DMT Hall of Famer .::. Hep hey - FIFA nyheder på www.eBold.dk
Go to Top of Page

unicus
Kegle-bold dreng

89 Posts

Posted - 22 Nov 2004 :  23:53:21  Show Profile  Visit unicus's Homepage  Reply with Quote
Er du frisk på SØNDAG ?????

Winner of 2nd.B T1 2005

Go to Top of Page

IstvaN
Oldboys VIP champ

1316 Posts

Posted - 22 Nov 2004 :  23:55:21  Show Profile  Visit IstvaN's Homepage  Send IstvaN an ICQ Message  Click to see IstvaN's MSN Messenger address  Reply with Quote
Helst fredag

Men ellers kan jeg da godt Søndag. Den skulle da være sovet ud til om aftenen

Go to Top of Page

SpeZ
Klubmester og topscorer

584 Posts

Posted - 22 Nov 2004 :  23:56:22  Show Profile  Send SpeZ an ICQ Message  Reply with Quote
hmm. det bliver sgu nok lidt presset desværre, det er jo jul og når man arbejder i en legetøjs butik er der gang i den
god ide ellers

Vinder af Subcup T2 og T3 - 2006
Vinder af Superligaen T1 - 2007
Go to Top of Page

birthek
Bold-bestyrelsen

4125 Posts

Posted - 22 Nov 2004 :  23:59:52  Show Profile  Send birthek an ICQ Message  Click to see birthek's MSN Messenger address  Reply with Quote
kan desværre kun søndag... men har lidt travlt med at forberede t1...så bliver nok ikke aktuelt...

Peter> godt jeg ikke er i dine sko i december

Jesper G
FC Champlona
...climbing down the ladder
Go to Top of Page

Johnson
Kegle-bold dreng

135 Posts

Posted - 23 Nov 2004 :  15:57:01  Show Profile  Send Johnson an ICQ Message  Click to see Johnson's MSN Messenger address  Reply with Quote
Hey Jonas, Super Ide!

Jeg er frisk! Jeg kan alle dagene, så snør støvlerne og kridt banen!

Ulrik Enevoldsen - Buffer
Go to Top of Page

BIF
Bold-bestyrelsen

336 Posts

Posted - 23 Nov 2004 :  16:13:46  Show Profile  Reply with Quote
Søndag kan jeg
Go to Top of Page

BL
Oldboys VIP champ

1542 Posts

Posted - 23 Nov 2004 :  19:41:35  Show Profile  Send BL an ICQ Message  Click to see BL's MSN Messenger address  Reply with Quote
søndag- ikk for tidligt

Go to Top of Page

Lasse
Kegle-bold dreng

79 Posts

Posted - 24 Nov 2004 :  15:39:03  Show Profile  Send Lasse an ICQ Message  Reply with Quote
Jeg regner også med at møde op fredag og måske søndag... så må vi se om vi er nok. Godt initiativ iøvrigt!

Go to Top of Page

GoodPeace
Oldboys VIP champ

2638 Posts

Posted - 24 Nov 2004 :  19:22:28  Show Profile  Send GoodPeace an ICQ Message  Click to see GoodPeace's MSN Messenger address  Reply with Quote
læs mere om IRC her:

http://www.fifa-forever.dk/forum/topic.asp?TOPIC_ID=2100&whichpage=3&SearchTerms=irc

- og som altid - Miranda kan snildt connecte til IRC:
http://www.fifa-forever.dk/forum/topic.asp?TOPIC_ID=2362
- spørg endelig, hvis du har probs med miranda.

Go to Top of Page

IstvaN
Oldboys VIP champ

1316 Posts

Posted - 25 Nov 2004 :  21:26:31  Show Profile  Visit IstvaN's Homepage  Send IstvaN an ICQ Message  Click to see IstvaN's MSN Messenger address  Reply with Quote
Det ser ud til at det muligvis kan blive søndag. Vi skal bare have lidt flere før det bliver rigtig sjovt. Kom frisk

Go to Top of Page

cmeilandt
Fast mand på førsteholdet

359 Posts

Posted - 25 Nov 2004 :  22:06:17  Show Profile  Send cmeilandt an ICQ Message  Click to see cmeilandt's MSN Messenger address  Reply with Quote
Hey..

Jeg er da også med.. Borset fra 20-21.. Ørnen og så helst ikke for sent, vi er jo nogle der skal i tidligt i skole jo

Go to Top of Page

SpeZ
Klubmester og topscorer

584 Posts

Posted - 26 Nov 2004 :  10:37:02  Show Profile  Send SpeZ an ICQ Message  Reply with Quote
nå jo, hvad fanden jesper, når man har prøvet det før er der ingen problemer i det. Det er jo nu man tjener pengene

Vinder af Subcup T2 og T3 - 2006
Vinder af Superligaen T1 - 2007
Go to Top of Page

IstvaN
Oldboys VIP champ

1316 Posts

Posted - 27 Nov 2004 :  15:02:51  Show Profile  Visit IstvaN's Homepage  Send IstvaN an ICQ Message  Click to see IstvaN's MSN Messenger address  Reply with Quote
Kan vi ikke lige blive 2-3 stykker mere minimum? Skal folk ikke lige have finpudset formen? Hvis det er IRC der skræmmer, så se Claus's post eller kig evt på www.quq.dk/irc. Hvis det er helt umuligt må man lige spørge, og sidste udvej kan være at joine chatten på http://www.fifa-forever.dk/java(vær tålmodig og husk at have java). Kom så

Sig lige til hvis det er originalfilerne der er problemet. Så skifter vi bare til v4. Det er ingen problem.

Edited by - IstvaN on 27 Nov 2004 18:14:26
Go to Top of Page

unicus
Kegle-bold dreng

89 Posts

Posted - 27 Nov 2004 :  18:07:50  Show Profile  Visit unicus's Homepage  Reply with Quote
Sure jeg kan bli med

Winner of 2nd.B T1 2005

Go to Top of Page
/2 Previous Topic Topic Next Topic  
Next Page
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Jump To:
Forum © 2007 DMT Go To Top Of Page
Snitz Forums 2000

(c) 1998-2006 DMT - Din IP er 3.145.89.181