FORSIDE NY DELTAGER? TILMELDTE SPILLERE LIGA CUPS/TIPS LADDER COMMUNITY REGLER/INFO KONTAKT DOWNLOADS

FORUM

Forum - ICQ'erne
Forum
Forum
Home | Profile | Register | Active Topics | Active Polls | Members | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

All Forums
 DMT
 DMT´ere imellem
 ICQ'erne
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

The Wizard
Klubmester og topscorer

686 Posts

Posted - 29 Nov 2004 :  19:00:14  Show Profile  Send The Wizard an ICQ Message  Click to see The Wizard's MSN Messenger address  Reply with Quote
Hey Boys.....

Bare lige et spørgsmål..!!

Jeg har set på deltagerlisten at der er nogle der ikke har icq(er det lovligt) hvordan skal man kunne få fat i dem til eventuelt afvikling af en kamp, da jeg hader MSN... ville bare lige høre om der var vedtaget nogle nye regler ang. icq/MSN.

Besvar venligst.

Rennes
1 Division
Martin Ø Krisensen
MSN: 2player@tele2adsl.dk
Member since The Year 2000

GoodPeace
Oldboys VIP champ

2638 Posts

Posted - 29 Nov 2004 :  20:21:42  Show Profile  Send GoodPeace an ICQ Message  Click to see GoodPeace's MSN Messenger address  Reply with Quote
Det er frivilligt om man vil bruge ICQ el MSN eller begge dele. Det har vi indført for et par T'er siden, for at gøre det nemmere for nye at komme ind i DMT, og tildels også set i lyset af at flere har lettere ved MSN end ved ICQ.

Hvis 2 DMT'ere har hver sin protokol, så må de ty til mails, og aftale et tidspunkt, hvor de skal spille deres kamp, og så må begge troppe op på irc - server: dk.quakenet.org , chan: #fifa-forever , og så mødes man der og får afviklet kampen. Hvis man ikke har en IRC klient, så kan man bruge DMT java-chatten, som connecter til den samme kanal.

Derudover kan jeg da kun anbefale at afprøve Miranda, da du så kan have een klient, som connecter til ICQ, MSN og IRC - og du slipper helt for microsut i den forbindelse

Go to Top of Page

Vidar Rekdal
Oldboys VIP champ

1145 Posts

Posted - 30 Nov 2004 :  12:27:18  Show Profile  Send Vidar Rekdal an ICQ Message  Click to see Vidar Rekdal's MSN Messenger address  Reply with Quote
du hader msn , jeg hader ICQ :) og Miranda :D

Go to Top of Page
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Jump To:
Forum © 2007 DMT Go To Top Of Page
Snitz Forums 2000

(c) 1998-2006 DMT - Din IP er 3.144.119.149