FORSIDE NY DELTAGER? TILMELDTE SPILLERE LIGA CUPS/TIPS LADDER COMMUNITY REGLER/INFO KONTAKT DOWNLOADS

FORUM

Forum - Taktik/formation..
Forum
Forum
Home | Profile | Register | Active Topics | Active Polls | Members | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

All Forums
 DMT
 Teknisk Support
 Taktik/formation..
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

Krill
Grusbane fejeknægt

11 Posts

Posted - 30 Nov 2004 :  13:47:47  Show Profile  Reply with Quote
Halløjse alle DMT'ere og godtfolk...!

Jeg er så småt begyndt at spille fifa igen, efter 2005 er kommet på banen... Men har et lille prob. der irriterer mig en hel del. I ka nok hjælpe..

Hvordan ændrer man formation når man spiller over directIP? Der sker ik rigtig noget når jeg klikker på formationspilene inden kampen er gået i gang, og går jeg ind i substitutions under kampen ka jeg skifte spillere ud, men ikke ændre formationen, der sker stadig intet når jeg klikker på de røde pile..??

øvøv

VH Kristoffer

birthek
Bold-bestyrelsen

4125 Posts

Posted - 30 Nov 2004 :  14:09:35  Show Profile  Send birthek an ICQ Message  Click to see birthek's MSN Messenger address  Reply with Quote
du kan ændre det under substitutions ... brug de samme knapper til at skifte tacs, som du bruger for at skifte før kampen ... kan ikke huske hvilke shortcuts det er....

Jesper G
FC Champlona
...climbing down the ladder
Go to Top of Page

Krill
Grusbane fejeknægt

11 Posts

Posted - 30 Nov 2004 :  14:12:57  Show Profile  Reply with Quote
takker.. det er vist "W" der virker

Er det en tast til en chat under kampen?
Go to Top of Page

Krill
Grusbane fejeknægt

11 Posts

Posted - 30 Nov 2004 :  14:14:22  Show Profile  Reply with Quote
prøver lige igen..

Findes der en chat både inden kampen og under kampen? I så fald, hvilken tast skal man bruge?
Go to Top of Page

birthek
Bold-bestyrelsen

4125 Posts

Posted - 30 Nov 2004 :  14:43:45  Show Profile  Send birthek an ICQ Message  Click to see birthek's MSN Messenger address  Reply with Quote
EA har afskaffet chatten

Jesper G
FC Champlona
...climbing down the ladder
Go to Top of Page

daugaard
Bold-bestyrelsen

1312 Posts

Posted - 30 Nov 2004 :  15:56:49  Show Profile  Visit daugaard's Homepage  Send daugaard an ICQ Message  Click to see daugaard's MSN Messenger address  Reply with Quote
Når der er kontakt til din modstander via direct-IP kommer først hold valg, så kommer ude/hjemmebane trøje valg, og det næste du ser er din formation. Du skal bruge "pageUp og PageDown" på dit tastetur for at vælge imellem de forskellige formationer...

LOL hvor pædagogisk...

Go to Top of Page

Don Corleone
Bold-bestyrelsen

427 Posts

Posted - 30 Nov 2004 :  16:27:52  Show Profile  Send Don Corleone an ICQ Message  Click to see Don Corleone's MSN Messenger address  Reply with Quote
Daugaard fattede det efter 25 forsøg , men den sidder oxo i skabet.

Vinder af DMT,s fairplay pris 2006.
DMT Leder..så ka i lære det

torsoe666 på EASO
Go to Top of Page

daugaard
Bold-bestyrelsen

1312 Posts

Posted - 30 Nov 2004 :  16:32:15  Show Profile  Visit daugaard's Homepage  Send daugaard an ICQ Message  Click to see daugaard's MSN Messenger address  Reply with Quote
Det var da dig der var fatsvag din dopingbefængte han hund!

Go to Top of Page
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Jump To:
Forum © 2007 DMT Go To Top Of Page
Snitz Forums 2000

(c) 1998-2006 DMT - Din IP er 18.191.198.245