FORSIDE NY DELTAGER? TILMELDTE SPILLERE LIGA CUPS/TIPS LADDER COMMUNITY REGLER/INFO KONTAKT DOWNLOADS

FORUM

Forum - Problemer med PS2 to USB Converter
Forum
Forum
Home | Profile | Register | Active Topics | Active Polls | Members | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

All Forums
 DMT
 Teknisk Support
 Problemer med PS2 to USB Converter
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

Reimer
Grusbane fejeknægt

4 Posts

Posted - 07 Jan 2005 :  13:27:01  Show Profile  Reply with Quote
Har købt converteren hos play.com og den fungerer fint... undtagen til FIFA 2005. Begge PS2 joypads (har tilsluttet 2) vibrerer konstant, både i kamp og i menuerne, og derudover laver spillerne konstant finter i kampene...

Nogle der ved hvordan man løser dette problem???

Reimer
Grusbane fejeknægt

4 Posts

Posted - 07 Jan 2005 :  14:45:41  Show Profile  Reply with Quote
Nu er problemet med at spillerne konstant lavede finter så løst.... ska bare sætte den til analog... men de vibrerer stadig hele tiden til trods for at vibration er slået fra i menuen...

Hvis nogen har et forslag til hvordan det løses må de meget gerne skrive det

her skal jeg da huske at skrive mit fuldt navn, ellers ser det enormt fjollet ud når der bare står den her åndssvage tekst... mvh Jesper fra ledelsen
Go to Top of Page

Vidar Rekdal
Oldboys VIP champ

1145 Posts

Posted - 07 Jan 2005 :  15:53:16  Show Profile  Send Vidar Rekdal an ICQ Message  Click to see Vidar Rekdal's MSN Messenger address  Reply with Quote
smell den i gulvet så vibratoren blir ødelagt så er den i vinkel

Go to Top of Page

unicus
Kegle-bold dreng

89 Posts

Posted - 08 Jan 2005 :  03:44:38  Show Profile  Visit unicus's Homepage  Reply with Quote
Hvis du opplever vibrering har du sannsynligvis installert driveren som følger med på CD. Det er IKKE lurt!

Derimot, hvis du vil ha bort vibreringen så multitasker du ut av fifa (alt+TAB) og går inn igjen så skal det være borte.

Ta gjerne kontakt hvis det er noe mer du lurer på, for det funker nå utmerket hos meg

Winner of 2nd.B T1 2005

Go to Top of Page

Reimer
Grusbane fejeknægt

4 Posts

Posted - 13 Feb 2005 :  11:25:11  Show Profile  Reply with Quote
Kan du også "piltasterne" på dit PS2 joypad i FIFA? Jeg kan kun bruge analog controlleren, da spillerne konstant laver finter hvis jeg slår analog fra...

her skal jeg da huske at skrive mit fuldt navn, ellers ser det enormt fjollet ud når der bare står den her åndssvage tekst... mvh Jesper fra ledelsen
Go to Top of Page
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Jump To:
Forum © 2007 DMT Go To Top Of Page
Snitz Forums 2000

(c) 1998-2006 DMT - Din IP er 18.225.156.91