FORSIDE NY DELTAGER? TILMELDTE SPILLERE LIGA CUPS/TIPS LADDER COMMUNITY REGLER/INFO KONTAKT DOWNLOADS

FORUM

Forum - Kan ikke starte FIFA 2005 op med ny spillefil
Forum
Forum
Home | Profile | Register | Active Topics | Active Polls | Members | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

All Forums
 DMT
 Teknisk Support
 Kan ikke starte FIFA 2005 op med ny spillefil
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

Backnaldo aka Ekkirederf
Kegle-bold dreng

64 Posts

Posted - 24 Mar 2005 :  17:41:35  Show Profile  Visit Backnaldo aka Ekkirederf's Homepage  Send Backnaldo aka Ekkirederf an ICQ Message  Reply with Quote
Er der nogen som kan hjælpe?

Det virker fint med original spillefil, men med den nye T2 spillefil vil spillet slet ikke starte ....

birthek
Bold-bestyrelsen

4125 Posts

Posted - 24 Mar 2005 :  18:03:05  Show Profile  Send birthek an ICQ Message  Click to see birthek's MSN Messenger address  Reply with Quote
installeret i det forkerte bibliotek måske ... når du installerer filvælgeren skal du lade den selv bestemme installationsbiblioteket da den henter info fra din registreringsdatabase...

hvis du kun har downloadet selve spillefilen, skal den naturligvis omdøbes til fifa-db før den virker... (tror den hedder fifa2005_v9.db nu?=

Jesper G
FC Champlona
...climbing down the ladder
Go to Top of Page

daugaard
Bold-bestyrelsen

1312 Posts

Posted - 24 Mar 2005 :  18:41:07  Show Profile  Visit daugaard's Homepage  Send daugaard an ICQ Message  Click to see daugaard's MSN Messenger address  Reply with Quote
Har lidt af det samme!!!
Fatter hat af dette her!
Når jeg klikker på EA filen og spiller en kamp har jeg ingen problemmer.
Men når jeg klikker på DMT filen mister jeg forbindelsen til kampen efter at bolden er givet op. Har forsøgt med 4 forskellige spillere nu. Fatter bjælde! Har lige afinstalleret filvælger, hentet den på ny, installeret den.... og vupti... Samme problem som før.. HVAD SKER DER!!!

Go to Top of Page

Jac Li
Klubmester og topscorer

948 Posts

Posted - 24 Mar 2005 :  18:46:42  Show Profile  Reply with Quote
og du har selvfølgelig slettet den der locale.ini som vi brugte som testforsøg for at dæmme op for otb ikke bo ?

Jacob Linnebjerg - ferierende træner i fiorentina
Go to Top of Page

birthek
Bold-bestyrelsen

4125 Posts

Posted - 24 Mar 2005 :  19:11:34  Show Profile  Send birthek an ICQ Message  Click to see birthek's MSN Messenger address  Reply with Quote
quote:
Originally posted by daugaard

Har lidt af det samme!!!
Fatter hat af dette her!
Når jeg klikker på EA filen og spiller en kamp har jeg ingen problemmer.
Men når jeg klikker på DMT filen mister jeg forbindelsen til kampen efter at bolden er givet op. Har forsøgt med 4 forskellige spillere nu. Fatter bjælde! Har lige afinstalleret filvælger, hentet den på ny, installeret den.... og vupti... Samme problem som før.. HVAD SKER DER!!!

har du afinstalleret den gamle fil før du installerer den nye?

desuden vigtigt at man ikke selv vælger installationsstien, da det umiddelbart ikke er logisk pga. subdirectory strukturen...installér filen dér hvor den selv foreslår installationen....

Jesper G
FC Champlona
Go to Top of Page

daugaard
Bold-bestyrelsen

1312 Posts

Posted - 24 Mar 2005 :  19:55:43  Show Profile  Visit daugaard's Homepage  Send daugaard an ICQ Message  Click to see daugaard's MSN Messenger address  Reply with Quote
Har fundet ud af det... Folk har IKKE hentet den opdateret DMT filfælger V9!!! Den som de andre havde/har er den hvor eks. Roma ikke var opdateret med den rigtige opstilling... Derfor virkede det ikke!
Alle som ikke har hentet filvælgeren inden for de sidste 5 dag skal altså hente den igen! Bare lige en opfordring!

Go to Top of Page

Tem
Klubmester og topscorer

613 Posts

Posted - 25 Mar 2005 :  10:16:08  Show Profile  Send Tem an ICQ Message  Click to see Tem's MSN Messenger address  Reply with Quote
Nå, det er der lorten er begravet. Der var da noget der er gået forbi min næse så...

Go to Top of Page

Vidar Rekdal
Oldboys VIP champ

1145 Posts

Posted - 25 Mar 2005 :  12:41:45  Show Profile  Send Vidar Rekdal an ICQ Message  Click to see Vidar Rekdal's MSN Messenger address  Reply with Quote

De kunne ha sagt at det var oppdateringer på vei da

Go to Top of Page

birthek
Bold-bestyrelsen

4125 Posts

Posted - 25 Mar 2005 :  13:31:30  Show Profile  Send birthek an ICQ Message  Click to see birthek's MSN Messenger address  Reply with Quote
hmmm... nemlig ja

eller prøv at kigge på forsiden

Jesper G
FC Champlona
Go to Top of Page

cmeilandt
Fast mand på førsteholdet

359 Posts

Posted - 25 Mar 2005 :  13:44:19  Show Profile  Send cmeilandt an ICQ Message  Click to see cmeilandt's MSN Messenger address  Reply with Quote
quote:
Originally posted by birthek

hmmm... nemlig ja

eller prøv at kigge på forsiden

Hmm, er jeg den eneste der er i tvivl eller er der kommet en ny spillefil siden 19/3 (http://www.fifa-forever.dk/meddelser.asp#e)??

Go to Top of Page

birthek
Bold-bestyrelsen

4125 Posts

Posted - 25 Mar 2005 :  14:03:43  Show Profile  Send birthek an ICQ Message  Click to see birthek's MSN Messenger address  Reply with Quote
ingen ny fil ... bare generel forvirring ... den fra 19/3 er gældende!

hold jer fra påskebryggen drenge ... og for Vidar gælder det hjemmebrændt og tørret fisk

Jesper G
FC Champlona
Go to Top of Page

Vidar Rekdal
Oldboys VIP champ

1145 Posts

Posted - 25 Mar 2005 :  20:25:01  Show Profile  Send Vidar Rekdal an ICQ Message  Click to see Vidar Rekdal's MSN Messenger address  Reply with Quote
LOL

Go to Top of Page
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Jump To:
Forum © 2007 DMT Go To Top Of Page
Snitz Forums 2000

(c) 1998-2006 DMT - Din IP er 3.133.157.220