installeret i det forkerte bibliotek måske ... når du installerer filvælgeren skal du lade den selv bestemme installationsbiblioteket da den henter info fra din registreringsdatabase...
hvis du kun har downloadet selve spillefilen, skal den naturligvis omdøbes til fifa-db før den virker... (tror den hedder fifa2005_v9.db nu?=
Har lidt af det samme!!! Fatter hat af dette her! Når jeg klikker på EA filen og spiller en kamp har jeg ingen problemmer. Men når jeg klikker på DMT filen mister jeg forbindelsen til kampen efter at bolden er givet op. Har forsøgt med 4 forskellige spillere nu. Fatter bjælde! Har lige afinstalleret filvælger, hentet den på ny, installeret den.... og vupti... Samme problem som før.. HVAD SKER DER!!!
Har lidt af det samme!!! Fatter hat af dette her! Når jeg klikker på EA filen og spiller en kamp har jeg ingen problemmer. Men når jeg klikker på DMT filen mister jeg forbindelsen til kampen efter at bolden er givet op. Har forsøgt med 4 forskellige spillere nu. Fatter bjælde! Har lige afinstalleret filvælger, hentet den på ny, installeret den.... og vupti... Samme problem som før.. HVAD SKER DER!!!
har du afinstalleret den gamle fil før du installerer den nye?
desuden vigtigt at man ikke selv vælger installationsstien, da det umiddelbart ikke er logisk pga. subdirectory strukturen...installér filen dér hvor den selv foreslår installationen....
Har fundet ud af det... Folk har IKKE hentet den opdateret DMT filfælger V9!!! Den som de andre havde/har er den hvor eks. Roma ikke var opdateret med den rigtige opstilling... Derfor virkede det ikke! Alle som ikke har hentet filvælgeren inden for de sidste 5 dag skal altså hente den igen! Bare lige en opfordring!