FORSIDE NY DELTAGER? TILMELDTE SPILLERE LIGA CUPS/TIPS LADDER COMMUNITY REGLER/INFO KONTAKT DOWNLOADS

FORUM

Forum - Ping problemer
Forum
Forum
Home | Profile | Register | Active Topics | Active Polls | Members | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

All Forums
 DMT
 Teknisk Support
 Ping problemer
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

n/a
deleted

1 Posts

Posted - 24 Apr 2005 :  23:07:12  Show Profile  Reply with Quote
Er der andre steder at spille fifa 2005 online end EA sports egen???
Min ping er altid et problem selvom jeg har 1gb/128mb opkobling.

Pede Meyer

Pede Meyer

The Wizard
Klubmester og topscorer

686 Posts

Posted - 25 Apr 2005 :  06:31:29  Show Profile  Send The Wizard an ICQ Message  Click to see The Wizard's MSN Messenger address  Reply with Quote
Ja her

Meld dig til her der er en beskrivelse på siden http://www.fifa-forever.dk/buffer.asp

Rennes
1 Division
Martin Ø Krisensen
MSN: 2player@tele2adsl.dk
Member since The Year 2000
Go to Top of Page

superstar
Klubmester og topscorer

736 Posts

Posted - 25 Apr 2005 :  14:17:13  Show Profile  Send superstar an ICQ Message  Reply with Quote
kan jo være din ping er lav fordi din upload er lav det er den du bruger til at spille med, og ikke din download

Go to Top of Page

IstvaN
Oldboys VIP champ

1316 Posts

Posted - 25 Apr 2005 :  15:05:47  Show Profile  Visit IstvaN's Homepage  Send IstvaN an ICQ Message  Click to see IstvaN's MSN Messenger address  Reply with Quote
Jeg går ud fra at du mener 1mbit/128kbit opkobling, ellers er din forbindelse rimeligt syg. Serverne står et sted i Nordamerika og derfor er det ret svært at få en ping under 100 medmindre man er Amerikaner.

Naja, man bruger vel også sin download til at spille med. Det siger jo sig selv at computeren modtager data (download) ligesåvel som den også sender data (upload). ;)

Men et mere balanceret forhold mellem de to hastigheder er nok bedre. Til nationalt brug er 128 i upload nok et absolut minimum, mens du til internationalt brug (EA Online) helst skal have 2-4 gange hurtigere upload samt en god portion download også. Jeg vil anbefale at du får lidt bedre upload, men 128kb er ok hvis du bare skal spille mod os her i DMT

Jonas Salomonsen .::. DMT Hall of Famer .::. Hep hey - FIFA nyheder på www.eBold.dk
Nick: IstvaN - en del af Team Dignitas .::. ESL profil
Go to Top of Page

BL
Oldboys VIP champ

1542 Posts

Posted - 25 Apr 2005 :  18:23:10  Show Profile  Send BL an ICQ Message  Click to see BL's MSN Messenger address  Reply with Quote
prøv at ping din udbyder, kan jo også være der problemet er,som det er for Casper/Palermo fks

Go to Top of Page
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Jump To:
Forum © 2007 DMT Go To Top Of Page
Snitz Forums 2000

(c) 1998-2006 DMT - Din IP er 3.144.1.100