FORSIDE NY DELTAGER? TILMELDTE SPILLERE LIGA CUPS/TIPS LADDER COMMUNITY REGLER/INFO KONTAKT DOWNLOADS

FORUM

Forum - Hjælp
Forum
Forum
Home | Profile | Register | Active Topics | Active Polls | Members | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

All Forums
 DMT
 Teknisk Support
 Hjælp
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

Mikkel Schandorff
Stribemaskinefører

180 Posts

Posted - 30 Apr 2005 :  08:10:52  Show Profile  Send Mikkel Schandorff an ICQ Message  Click to see Mikkel Schandorff's MSN Messenger address  Reply with Quote
Hey All

Jeg kan ikke spille på ea online, jeg har konto der, orginalt spil og har spillet der en million gange, men nu sker der det, at når jeg logger ind, står der: Din nærværksforbindelse kan være i konflikt med Ea online, tjek din nætværksforbindelse..

ER der noget der lige kan se hvad der er sket,, er der ændre noget i mine nætværksindstillinger eller??

pls help

Superligaen:icq153306377

Vidar Rekdal
Oldboys VIP champ

1145 Posts

Posted - 30 Apr 2005 :  09:19:01  Show Profile  Send Vidar Rekdal an ICQ Message  Click to see Vidar Rekdal's MSN Messenger address  Reply with Quote
Firewall ?

Go to Top of Page

Mikkel Schandorff
Stribemaskinefører

180 Posts

Posted - 30 Apr 2005 :  09:36:14  Show Profile  Send Mikkel Schandorff an ICQ Message  Click to see Mikkel Schandorff's MSN Messenger address  Reply with Quote
nej det er ikke firewallen

Go to Top of Page

Yasir
Fast mand på førsteholdet

256 Posts

Posted - 30 Apr 2005 :  11:34:57  Show Profile  Send Yasir an ICQ Message  Click to see Yasir's MSN Messenger address  Reply with Quote
Det sker også nogen gang med mig, men det går væk af sig selv

Go to Top of Page

BL
Oldboys VIP champ

1542 Posts

Posted - 01 May 2005 :  06:17:37  Show Profile  Send BL an ICQ Message  Click to see BL's MSN Messenger address  Reply with Quote
quote:
Originally posted by Yasir

Det sker også nogen gang med mig, men det går væk af sig selv

også her... start spillet på engelsk ... ;-)

Go to Top of Page

Mikkel Schandorff
Stribemaskinefører

180 Posts

Posted - 02 May 2005 :  08:30:34  Show Profile  Send Mikkel Schandorff an ICQ Message  Click to see Mikkel Schandorff's MSN Messenger address  Reply with Quote
hey

Har prøvet at starte det på engelsk, det hjælper ikke, har vente for at se om det skulle gå i sig selv igen , men heller ikke...

så jeg bliver nok nød til at genstarte, hvis ikke lige der er andre forslag ..

Go to Top of Page

superstar
Klubmester og topscorer

736 Posts

Posted - 02 May 2005 :  11:48:36  Show Profile  Send superstar an ICQ Message  Reply with Quote
det er også tit sket for mig.... du skal bare prøve igen i løbet af dagen... så kommer den tilbage

Go to Top of Page

The Wizard
Klubmester og topscorer

686 Posts

Posted - 02 May 2005 :  12:09:24  Show Profile  Send The Wizard an ICQ Message  Click to see The Wizard's MSN Messenger address  Reply with Quote
Hvad med..... nu er det et stykke tid siden jeg har været inde på EASO , når jeg så går ind siger den at jeg skal downloade en ny patch, hvis jeg så gør det, går den kold halvvejs i download processen....( stopper bare)

Rennes
1 Division
Martin Ø Krisensen
MSN: 2player@tele2adsl.dk
Member since The Year 2000
Go to Top of Page

Mikkel Schandorff
Stribemaskinefører

180 Posts

Posted - 02 May 2005 :  12:50:26  Show Profile  Send Mikkel Schandorff an ICQ Message  Click to see Mikkel Schandorff's MSN Messenger address  Reply with Quote
Nu har det stået på i 4 dage, så tror ikke det går i sig selv igen .

har ikk været ude for det med patchen

Go to Top of Page
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Jump To:
Forum © 2007 DMT Go To Top Of Page
Snitz Forums 2000

(c) 1998-2006 DMT - Din IP er 18.118.205.123