FORSIDE NY DELTAGER? TILMELDTE SPILLERE LIGA CUPS/TIPS LADDER COMMUNITY REGLER/INFO KONTAKT DOWNLOADS

FORUM

Forum - Virus og Spam problemer
Forum
Forum
Home | Profile | Register | Active Topics | Active Polls | Members | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

All Forums
 DMT
 Teknisk Support
 Virus og Spam problemer
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

Mikkel Schandorff
Stribemaskinefører

180 Posts

Posted - 10 Jun 2005 :  10:27:07  Show Profile  Send Mikkel Schandorff an ICQ Message  Click to see Mikkel Schandorff's MSN Messenger address  Reply with Quote
Hej Drenge

Min pc tilter vildt for tiden. SÅ jeg har lidt svært ved at spille over ip. men er ved at løse problemet.

Kunne godt tænke mig at høre hvilke programmer i vil anbefale til at fjerne spam og snylter med og hvilket virus program i syntes er bedst.jeg har ad-aware men syntes ikke den klare problemet.

håber i vil give lidt feed back

hygge

Superligaen:icq153306377

AndersOlsen
Klubmester og topscorer

792 Posts

Posted - 10 Jun 2005 :  11:13:47  Show Profile  Send AndersOlsen an ICQ Message  Reply with Quote
Hvilken form for internetforbindelse har du? Har du modem eller router?

Jeg selv bruger:

Norton Antivirus
Spybot

Og det er rigeligt til at holde snavs væk fra min computer. Det er kun lidt spam jeg skal slette dagligt. Specielt mails fra Virum Vinkælder

Anders Olsen - Manchester United on "gardening leave"
Go to Top of Page

Mikkel Schandorff
Stribemaskinefører

180 Posts

Posted - 10 Jun 2005 :  12:23:43  Show Profile  Send Mikkel Schandorff an ICQ Message  Click to see Mikkel Schandorff's MSN Messenger address  Reply with Quote
jeg har kabel modem (webspeed) fra tdc

Superligaen:icq153306377

Go to Top of Page

AndersOlsen
Klubmester og topscorer

792 Posts

Posted - 10 Jun 2005 :  13:01:29  Show Profile  Send AndersOlsen an ICQ Message  Reply with Quote
Først og fremmest, er det min anbefaling:

1. Brug Firefox eller Opera som browser, IKKE internet explorer.
2. Hvis du har virus og diverse adware, trojaner mv, så formater computeren en gang for alle og gør den klar til kamp bagefter. Hent de programmer der skal bruges, og installer dem inden du sætter et netstik i røven på computeren..

Anders Olsen - Manchester United on "gardening leave"
Go to Top of Page

Tem
Klubmester og topscorer

613 Posts

Posted - 10 Jun 2005 :  13:10:06  Show Profile  Send Tem an ICQ Message  Click to see Tem's MSN Messenger address  Reply with Quote
Jeg bruger Ad-aware og Spybot, og så AVG Antivirus. Fungerer fint. Intet slipper ind!

Go to Top of Page

cmeilandt
Fast mand på førsteholdet

359 Posts

Posted - 10 Jun 2005 :  13:29:04  Show Profile  Send cmeilandt an ICQ Message  Click to see cmeilandt's MSN Messenger address  Reply with Quote
quote:
Originally posted by Tem

Jeg bruger Ad-aware og Spybot, og så AVG Antivirus. Fungerer fint. Intet slipper ind!

Lige mine ord!!
Udover det har jeg SpywareBlaster installeret, så er døren helt lukket.
Og forresten også Sygate Personal Firewall, så er der også banket søm for døren

Go to Top of Page

SpeZ
Klubmester og topscorer

584 Posts

Posted - 10 Jun 2005 :  13:55:00  Show Profile  Send SpeZ an ICQ Message  Reply with Quote
http://www.slyck.com/spyad.php

Her er et link til spyware hvordan man undgår dette.
Det er givtigt.
Selv har jeg
Ad-aware
Spybot
Spywareblaster
Peerguardian http://www.methlabs.org
Avast antivirus. http://www.avast.com

Jeg har ingen problemer med spyware og alt det shit, bare man sørger for at køre programmerne regelmæssig og holder dem updateret

Vinder af Subcup T2 og T3 - 2006
Vinder af Superligaen T1 - 2007

Edited by - SpeZ on 10 Jun 2005 13:56:16
Go to Top of Page

GoodPeace
Oldboys VIP champ

2638 Posts

Posted - 10 Jun 2005 :  15:01:45  Show Profile  Send GoodPeace an ICQ Message  Click to see GoodPeace's MSN Messenger address  Reply with Quote
Når du bruger modem, så er alle porte åbne, og du bør derfor have en firewall.

Jeg bruger Sygate personal firewall, og den er glimrende til formålet, og den kan nemt indstilles til at fungere med fifa. De har som regel gemt den gratis version godt på hjemmesiden, så hold tungen lige i munden, og vær sikker på at hente den rigtige.

Af antivirus bruger jeg AVG 7 fra grisoft.com, og den fungerer glimrende - især til at fjerne virus i mails, så min kæreste ikke kommer til at åbne dem i hendes mails ved en fejl.

Hvis du først er angrebet af af spy/ad ware, er der de ovenfor nævnte progs, og derudover kan X-setup være god til de skjulte indstillinger i windows. Der findes også noget der hedder HijackThis, som er god til at fjerne IE-snavs (søgemaskiner etc).

held og lykke med det!

Go to Top of Page
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Jump To:
Forum © 2007 DMT Go To Top Of Page
Snitz Forums 2000

(c) 1998-2006 DMT - Din IP er 3.146.176.112