FORSIDE NY DELTAGER? TILMELDTE SPILLERE LIGA CUPS/TIPS LADDER COMMUNITY REGLER/INFO KONTAKT DOWNLOADS

FORUM

Forum - Virus ?
Forum
Forum
Home | Profile | Register | Active Topics | Active Polls | Members | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

All Forums
 DMT
 Teknisk Support
 Virus ?
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

Carsten
Stribemaskinefører

222 Posts

Posted - 15 Jul 2005 :  08:53:34  Show Profile  Send Carsten an ICQ Message  Click to see Carsten's MSN Messenger address  Reply with Quote
Jeg har ikke haft tid til at bruge mit fifa i lang tid, men skulle lige prøve i går aftes. Da jeg gik ind i spillet begyndte bjælken at køre gennem de forskellige menupunkter af sig selv. Prøvede at af- og geninstallere, men det hjalp ikke. Er der nogle, der har et bud på, hvad der kan være galt?

Carsten Søndergaard
Newcastle Superligaen
icq 285663773

zinky
Klubmester og topscorer

898 Posts

Posted - 15 Jul 2005 :  09:16:39  Show Profile  Visit zinky's Homepage  Click to see zinky's MSN Messenger address  Reply with Quote
quote:
Originally posted by Carsten

Jeg har ikke haft tid til at bruge mit fifa i lang tid, men skulle lige prøve i går aftes. Da jeg gik ind i spillet begyndte bjælken at køre gennem de forskellige menupunkter af sig selv. Prøvede at af- og geninstallere, men det hjalp ikke. Er der nogle, der har et bud på, hvad der kan være galt?

det er en fejl i dit joypad, har selv haft samme problem.

Edited by - zinky on 15 Jul 2005 09:17:02
Go to Top of Page

Ledelsen
Bold-bestyrelsen

107 Posts

Posted - 15 Jul 2005 :  13:43:36  Show Profile  Visit Ledelsen's Homepage  Reply with Quote
det lyder som John siger, som et fejl i dit joypad, alternativt en knap der har sat sig fast på scroll...

prøv at plug den ud og start spillet og se om problemet stadig er der...

det lyder ikke som virus

DMT-Fifaforever ledelsen:
Anders Nørgaard, Claus G. Rasmussen & Jesper Gjerstrup
Go to Top of Page

birthek
Bold-bestyrelsen

4125 Posts

Posted - 15 Jul 2005 :  14:40:46  Show Profile  Send birthek an ICQ Message  Click to see birthek's MSN Messenger address  Reply with Quote
det var så mig, der var logget forkert ind...

Jesper G
FC Champlona
...climbing down the ladder
Go to Top of Page

zinky
Klubmester og topscorer

898 Posts

Posted - 15 Jul 2005 :  20:25:37  Show Profile  Visit zinky's Homepage  Click to see zinky's MSN Messenger address  Reply with Quote
quote:
Originally posted by Ledelsen

det lyder som John siger, som et fejl i dit joypad, alternativt en knap der har sat sig fast på scroll...

prøv at plug den ud og start spillet og se om problemet stadig er der...

det lyder ikke som virus

HURRA jeg får en slags respekt fra en fra ledelsen

Go to Top of Page
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Jump To:
Forum © 2007 DMT Go To Top Of Page
Snitz Forums 2000

(c) 1998-2006 DMT - Din IP er 3.144.242.149