Author |
Topic  |
daugaard
Bold-bestyrelsen

1312 Posts |
Posted - 31 Aug 2005 : 23:50:55
|
Jer som nu har fået det installeret... Lad os andre lige høre en kommentar om gameplay, grafik, intensitet m.m. |
 |
 |
|
birthek
Bold-bestyrelsen

4125 Posts |
Posted - 01 Sep 2005 : 09:13:49
|
Her er vejledning til ændring af skærmopløsning på demoen
Den er saxet fra Soccergaming.tv:
1. Right click on the FIFA 06 demo shortcut.
2. Select Properties
3. In the target, it will state where the game is installed. If installed in the default directory, this will read: "C:\Program Files\EA SPORTS\FIFA 06 Demo\fifa06 demo.exe"
4. Add the following line after the installation path with one of the supported resolutions: RESOLUTION=1024x768x32
5. The whole line will look like this "C:\Program Files\EA SPORTS\FIFA 06 Demo\fifa06 demo.exe" RESOLUTION=1024x768x32
6. The supported resolutions are: 640x480x32, 800x600x32, 1024x768x32, 1280x1024x32, 1600x1200x32
7. The ideal one to try out is 1024x768x32.
...Det giver en noget pænere grafik ;-D |
Jesper G FC Champlona ...climbing down the ladder |
 |
|
AndersOlsen
Klubmester og topscorer

792 Posts |
Posted - 01 Sep 2005 : 09:59:39
|
Synes det er svært at komme med en vurdering, da det uden tvivl ikke er den endelige kode der er frigivet til demo.
- Mit umiddelbare indtryk, er at det har nærmet sig PES en smule i stil, men stadig beholdt en hel del originale FIFA features. Med PES tilnærmelsen, mener jeg at selve spillet på banen og spillernes bevægelser minder mere om PES end om FIFA 2005. Om det er godt eller skidt kan jeg ikke rigtig finde ud af.
- OTB er helt væk, og på den knap, er der kommet ekstra finter/tricks.
- Hjørnespark er tilbage til det vi så i 2004 (correct me if im wrong). Du har ikke valget mellem tre mænd, og man så derefter skal koncentrere sig om mano o mano.
- Frispark og straffespark, skulle eftersigende være ændret men det har jeg endnu ikke prøvet.
- En god ting, er at angriberne ikke er guder sammenlignet med forsvaret, der er en bedre ligevægt hvad det angår. Dog er målmændende umiddelbart ikke helt så skarpe som man kunne ønske sig.
|
Anders Olsen - Manchester United on "gardening leave" |
 |
|
birthek
Bold-bestyrelsen

4125 Posts |
Posted - 01 Sep 2005 : 10:35:54
|
Jeg er ret begejstret efter to kampe...
dette skyldes ikke så meget selve spillet, som det faktum at nogle virkelig lamme ting er væk fra spillet - dette vil med lidt held betyde, at de allerstyggeste bugs er væk;
- angriberen er langsommere med bolden end forsvaret - indlæg er sværere at regulere, forsvaret dækker umiddelbart bedre op - forsvaret og midtbanen er lidt (stadig ikke helt nok) bedre balancereet, så vi i nogen grad får mindre kick and rush bold end i 2005 - nye tiltag som eksempelvis to forskellige presknapper, der begge virker - i modsætning til 2005 hvor knappen nærmest ikke virker - hjørnespark er lavet om
sikkert flere ting når jeg får gamet mere ... når t3 er slut  |
 |
|
cmeilandt
Fast mand på førsteholdet

359 Posts |
Posted - 01 Sep 2005 : 10:50:34
|
Jeg må sige at jeg rigti glæder mig til det nye FIFA. Det ser kanon ud og det tegner til et mere flydende FIFA. Men hvordan tager man frispark ??
Man når sparker kommer der den hvide indikator frem og for enden er der et blåt stykke ?? Men jeg ved ikk helt hvordan det fungere ? |
 |
 |
|
GoodPeace
Oldboys VIP champ

2638 Posts |
|
GoodPeace
Oldboys VIP champ

2638 Posts |
Posted - 01 Sep 2005 : 18:28:09
|
gaaah, min fifa 06 demo står og cykler afsted allerede når jeg skal vælge sprog....hvis jeg er heldig, så rammer jeg engelsk, men kommer så ind i holdvalgs-menuen, hvorfra jeg ikke kan komme videre....loooooooort     |
 |
 |
|
Morfar
Fast mand på førsteholdet

286 Posts |
Posted - 01 Sep 2005 : 18:51:56
|
det er 100% meget bedre end 2005..
nogen der ved om der kommer en online demo?? gør der tit med skyde spil vel jeg også NHL er der en online demo.. |
 |
 |
|
AndersOlsen
Klubmester og topscorer

792 Posts |
Posted - 01 Sep 2005 : 18:53:15
|
Claus det her er en demo til Windows, og ikke den seneste Miranda-linux-distribution  |
Anders Olsen - Manchester United on "gardening leave" |
 |
|
birthek
Bold-bestyrelsen

4125 Posts |
Posted - 01 Sep 2005 : 19:53:35
|
quote: Originally posted by GoodPeace
gaaah, min fifa 06 demo står og cykler afsted allerede når jeg skal vælge sprog....hvis jeg er heldig, så rammer jeg engelsk, men kommer så ind i holdvalgs-menuen, hvorfra jeg ikke kan komme videre....loooooooort    
http://www.soccergaming.tv/showthread.php?t=125865 <--- Claus kig her  |
 |
|
GoodPeace
Oldboys VIP champ

2638 Posts |
Posted - 02 Sep 2005 : 00:26:14
|
quote: Originally posted by AndersOlsen
Claus det her er en demo til Windows, og ikke den seneste Miranda-linux-distribution 
pis, så kan det altså ikke køre på min pingu-box? |
 |
 |
|
GoodPeace
Oldboys VIP champ

2638 Posts |
Posted - 02 Sep 2005 : 00:28:24
|
USB = Ultra Skod Buttplug
eller noget.....fandme ikke andet end problemer med usb... |
 |
 |
|
GoodPeace
Oldboys VIP champ

2638 Posts |
Posted - 02 Sep 2005 : 10:42:15
|
nå, trak usb-stikket ud til trådløs keyboard/mus, startede fifa06 med min ps/2 mus, så virkede skidtet...håber de lige får fixet det inden de sender den endelige udgave på gaden  |
 |
 |
|
daugaard
Bold-bestyrelsen

1312 Posts |
Posted - 02 Sep 2005 : 11:12:35
|
quote: Originally posted by GoodPeace
USB = Ultra Skod Buttplug
eller noget.....fandme ikke andet end problemer med usb...
Din maskine er og har altid været et r..... over for dig Claus... Hvorfor lade det gå ud over det mest giniale PC originalitet... USB er da super!!! Har aldrig haft problemmer og har heller aldrig hørt andre klage over det før nu..  Op i måsen med din PC... tør den af, og den vil ikke genere dig mere.. hehehe... |
 |
 |
|
zinky
Klubmester og topscorer

898 Posts |
Posted - 02 Sep 2005 : 11:16:29
|
Jeg hentede fra EA's pub ftp server, det tog mig 3 minutter   |

|
 |
|